Baarin kannatusmaksut
Mistä löysitte toisenne? NetistäMilloin ja miten samankaltaiset mieltymyksenne seksissä tuli ilmi vai oliko se kenties yksi hakukriteereistä? Oli hakukriteeriniOliko toinen tietoinen omista taipumuksistaan vai "ruokkiko" jompikumpi jommankumman samaan suuntaan? (Jos toinen osapuoli oli kokematon kinky-asioissa niin miten otit/ hän otti asian esiin?)Molemmat tietoisia, minä enemmän ja kokeneempi. Aluksi puhuin ja kerroin paljon (varmaan vieläkin). Pikkuhiljaa tuotu juttuja mukaan. Hyvin antoisa tutkimusretki juuri näin.
Ihan suhteen alkukaikoina kerroin mieltymyksistäni (silloin olin vielä pelkästään alistuva) ja mies totesi että ei ole hänen juttunsa kun ei voisi ikinä satuttaa minua. Jossain vaiheessa kuitenkin ruvettiin kokeilemaan ja nykyisin on kyllä vaikea uskoa että mies on joskus ollut sitä mieltä Vaniljasta siis tuli pervo suhteen kautta (nykyisin mies kinkyilee muidenkin kuin minun kanssani).
Nykyisin seuraa hakiessani pervous on hyvin tärkeä kriteeri ja tuon kriteerin täyttyminen kumppanissa varmasti kovasti edesauttaisi onnellisuuttani, mutta niin pitkälle en lähtisi, että pitäisin sitä ehdottomana kriteerinä: kumppanin löytäminen on muutenkin hankalaa.