Baarin kannatusmaksut
Asiaan liittymätön kysymys, mikä on poly?
Nykyisen parisuhteen ensimmäinen keskustelu käytiin http://www.okcupid.com/ sivustolla. Myöhemmin juttelu jatkui, ei-niin-vakavana-eikä-todellakaan-seurusteluun-tähtäävänä. Liekki kuitenkin roihahti kun satuimme tapaamaan eräällä Fetish Clubilla ja siitä se parisuhde sitten lähti.Olimme siis molemmat jo löytäneet BDSM-suuntautumisemme tahoillamme ja satuimme puoliaktiivisesti "skenessä" pyörimään. Muutenkin mielenkiinnon kohteet ja ajatusmaailmat olivat kovin samanlaisia jo ennen tapaamista ja olikin melko erikoista ettemme olleet jo aiemmin jossain muualla tavanneet.Omasta puolestani voin todeta, että en usko koskaan lähteväni enää puhtaaseen vaniljasuhteeseen. Aikoinaan siirryin juurikin pois vaniljatouhuista ja siitä lähtien BDSM-suuntaus on ollut yksi hakukriteereistä/valintaperusteista/vaatimuksista. OkCupidista vielä: Kyseessä on siis ulkolainen deittisivusto. Erilaista muihin samankaltaisiin sivustolla on se, että sivusto ottaa kinkyyden huomioon. Match-algoritmissa (joka näyttää ihan oikeasti suunnilleen toimivan) on oma osionsa bdsm:lle ja se näkyy jokaisen profiilissa. Kysymyksissä joita käytetään "sopivuuden" laskemiseen on paljon bdsm- ja fettarikysymyksiä. Suomalaisista tuntuu sivustolle ensimmäisenä eksyneen juurikin pervot, polyt ja nörtit, mutta oma tuntuma on että pikkuhiljaa siellä on myös "tavallisempaa" sakkia.
(pakkohan se kaiken keskellä on jostain ilo elämäänsä repiä).
Tuntuu siltä että olemme tien alussa, ja se tulee olemaan pitkä ja nautinnollinen.
Ja se alkaa mennä sellaseen että mä joudun pyytämään asioita joista mä tykkäisin, mutta eihän sen niin pitäisi mennä vaan hänen pitäisi tehdä mitä hän haluaa, ihan sama tykkäänkö minä, muuten minä pyytämisilläni olen dominoivassa ja päättävässä asemassa
Nimenomaan pitää puhua ja pyytää sitä mistä tykkää. Aika näyttää alkaako se parikin samoista asioista nauttia.