Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Eccentric - 21.10.2013, 13:41Pyrin ottamaan parhaani mukaan huomioon myös puolison tilanteen asioiden suhteen. Jos D/s-suhteen toinen osapuoli rakastuu, se on hänen ongelmansa jos ei sitä kestä.Tästä jo täällä moni ehtikin olla huolissaan. Ei kuulosta erityisen tasapuoliselta.IKRM
Pyrin ottamaan parhaani mukaan huomioon myös puolison tilanteen asioiden suhteen. Jos D/s-suhteen toinen osapuoli rakastuu, se on hänen ongelmansa jos ei sitä kestä.
Vaan entä jos se subin rooli tuntuu helposti tyhjältä leikiltä, perusteettomalta? -nips- Jos se on leikki, niin kuinka valta voisikaan olla sillä dominoivalla oikeasti? Kuinka voisin uskoa, että dominoiva todella on riittävän vahva, ettei mun tarvitse häntä millään tavalla auttaa muutoin kuin antautumalla käsiinsä? Leikki on lässyä, teeskentelyä.Onko olemassakaan ihmistä, joka osaisi arvostaa sitä, kuinka suuri lahja on, että paljastan itseni kaikessa haavoittuvuudessani? Onko olemassa ihmistä, joka osaisi kunnioittaa, varjella ja käyttää valtaansa vastuullisesti? Miten varmistua siitä, että toinen on kykenevä siihen?Sitä en tiedä mitä käytännössä vaaditaan mun alistamiseeni kunnolla. Sitä kun ei kukaan ole vielä tehnyt.
Mietin, miksi tämä keskustelu on tämännäköinen. Onko mahdollista, että aloittaja ja osa keskustelijoista puhuu eri asiasta? Luin aloittajan treffi-ilmon, alla lainaus siitä:"Ai miksi? No kun sellainen valta on ainoa, mikä saa kunnolla kiihottumaan ja olen kyllästynyt olemaan ikuinen palvelija ja hyväntekijä saamatta siitä itse juuri mitään. Olis kiva joskus edes Saada. Vahva, mutta hyvin kiltti tyttö, joka tarvitsee taltuttaa. Silti niin herkkä, että kipu ja häpäisy tuottavat vain kipua ja häpeää, eikä niissä ole mitään kivaa. Muutoin vahvat otteet ovat vain plussaa ja jos liiaksi hanttiin laittaa, niin kiinni sitominen on erinomainen idea. Vastaan kuitenkin hyvin positiiviseen palautteeseen ja hyväntahtoiseen huumoriin. Siinä on haastetta, että löytää ne henkiset ja fyysiset nappulat mistä painamalla tällaisen toisen seurassa hankalamman tapauksen saa laukeamaan. Vaan onko se kiinnostavaa? "Edellisestä saattaa saada käsityksen, että haussa on lähinnä hauskanpitosuhde, jossa haetaan ensisijaisesti (?) seksuaalista laukeamista sekä irtiottoa arjesta, joten ehkä turha yrittää tunkea sitä esim. konservatiivisen D/s-suhteen raameihin.Aloittajan tilanne ei kuulosta mitenkään niin erikoiselta, etteikö seuraa luulisi löytyvän. Päinvastoin, voisin kuvitella, että varsinkin tahoillaan varattuja/avoimessa suhteessa eläviä voisi kiinnostaa.
Vir, joka nyt heiluttelee Isabellallekin, että kyse ei taida olla tilanteesta, missä polyamoria tarvitsisi ristiretkeläisiä.. IKRM ei tainnut viitata asiaan polyamoriaa dissaten. Vaan dissaten asennetta, missä jos sattuu toista, se on "mitäs läksit", jos sattuu itseä, se on paha juttu "Mulla ei ole varaa olla haavoittuva ja tulla haavoitetuksi. ", kuten aloittaja niin näppärästi muotoili itsensä osalta.
Kun mä kirjoitin "Mulla ei ole varaa olla haavoittuva ja tulla haavoitetuksi. " tarkoitin sillä että mulla ei ole varaa avata itseäni ja kipeitä asioitani väärälle ihmiselle. Sellaiselle, joka ei kestä sitä että en ole ehjä ja kykene pelkkään tunteettomaan hauskanpitoon. Antautuisin henkisesti alastomaksi ja ehkä jokin kipu pääsee pintaan ja sitten toinen torjuu ja lähtee menemään. Se olisi liian kipeää. Sellaiseen mulla ei ole varaa. Siihen on helvetillisen hyvä syy miksi mulla ei ole siihen varaa, mutta en välitä siitä julkisesti huudella.
Mulle on terveellistä kokea miten muhun suhtaudutaan silloin kun väki ei tiedä sitä isoa asiaa, mikä mulla elämässäni on. Sen kun kertoo, niin saa tehdä ja sanoa itsestään mitä tahansa ilman että tullaan irvailemaan. Se asia ei kuitenkaan määritä sitä mitä mä olen, vaikka tähänkin tilanteeseen osaltaan vaikuttaa. Helpottaishan se mun oleiluani täällä, mutta koen sen epäreiluna asian hyväksikäyttönä. Asia kun ei kuitenkaan tän foorumin aihepiiriin kuulu.