Baarin kannatusmaksut
Ennemminkin opettelen tervettä itsekkyyttä, jotta tasapainoinen ihmissuhde olisi mahdollinen. Jos nyt päättelin oikein, niin Viridian sinua häiritsee tässä nyt tämä oletettu elämänkokemuksellinen epäsuhta vai ennemminkin epätasaiseksi näkemäsi asetelma antamisen ja saamisen suhteen vai huoli siitä että tuolla tavoitellaan nyt kuuta taivaalta, etsisi maasta mieluummin?Joka tapauksessa mulla ei ole mikään kiire löytää sitä sopivaa ihmistä. Jos löytyy nopeasti niin hyvä, jos löytyy hitaammin niin hyvä ja sit jos ei millään meinaa löytyä, niin ihan viimeistään sitten kaivelen muita mahdollisuuksia. Kenenkään ei pidä olla sellainen mitä etsin, mut jos joku sattuu olemaan, niin vähäks hianoo!
Minun tarvitsee ihan tosissaan mennä itseeni ja kysellä oikein vakavasti, että miksi mun tarvitsee olla pikkuisen puolustusasemissa aina varmuuden vuoksi. ..On mua muistaakseni joskus jossain yhteydessä väitetty feikiksi. Ilmeisesti tällaista ihmistä ei voi olla olemassa tai jotain. Höh. Kyl mä oon just tämmönen.
Mun aivoni arvelevat, että kuitenkin pitävät kaikki mua vaan typeränä, naivina ja kokemattomana, jolle täytyy kertoa miten asiat ovat ettei se nyt sotke omaa ja perheensä elämää kokonaan, pöljä. Huokaus.
Mä kyllä näen vähän eroa sillä kysyykö muiden omakohtaisia kokemuksia vai pyytääkö neuvoja. Noh, sain sitten huomattavasti enemmän neuvoja kuin odotin ja pääsinpähän tutkailemaan omaa neuvontavastarintaani.
Luin ketjua uudestaan läpi ja mietin, että mikä tässä kokeilemisen painotuksessa nyt on ajatuksena. Onko musta saanut sen kuvan, että olen täällä naama mutrussa ja koivet ristissä nenä pystyssä käännyttämässä pois ihmisiä, jotka eivät pilkulleen sovi siihen mielikuvaan, jonka olen ennalta muodostanut? Noin niinkun karrikoidusti ilmaistuna. Siis vissiin on vaikuttanut siltä, että mä en olisi halukas kokeilemaan, jos kaikki ei 100% natsaisikaan?
Niin ja se vielä, että rakastumismahdollisuus on toki huomioitu. Inhoan muuten sitä tunnetta juuri siksi kun se sotkee ajatuksia. Enkä siis vain periaatteessa inhoa, vaan koen ihastumisen/rakastumisen fyysisestikin ikävänä.
Olen käsittänyt niin, että monelle subeista on vaivatonta ja helppoa asettua subin rooliin ja kipu, häpeä ja pelko ovat niitä keinoja, joilla halutaankin Dominoivan osoittavan valtaansa. Meneekö väärin?Mua kiinnostaisi kuulla kokemuksia sellaisilta, jotka eivät halua tulla alistetuksi kivun, häpeän ja pelon aiheuttamisella. Siis heiltä, joilla ei ole masokistisia piirteitä. Mistä silloin syntyy tunne siitä että toinen todella hallitsee? Onko subin rooliin asettuminen helppoa ja vallan antaminen toiselle myös? Onko pointtina alistumisessa se, että saa ja pääsee palvelemaan toista?
Tästä rakastumisaiheesta on täällä keskusteltu ennenkin. Olis erittäin mielenkiintoista kuulla miten se on huomioitu teillä?IKRM
Pyrin ottamaan parhaani mukaan huomioon myös puolison tilanteen asioiden suhteen. Jos D/s-suhteen toinen osapuoli rakastuu, se on hänen ongelmansa jos ei sitä kestä.