Baarin kannatusmaksut
Tämä ketju lähti menemään aloittajan kannalta harmilliseen suuntaan, kun tässä nyt väännetään turvasanan tarpeellisuudesta.
Jos subi toivoo itsellen sellaista sessiota, jossa ei ole kipua, nöyryytystä eikä ahdistavaa, sittenkun veillä se ei edes saa yhtään pelottaa. Niin jäljelle jää vain mukava illaline viinilasin ääressä ja kiltisti kädestä pitäminen, ja sen jälkeen hurjasti peiton alle, muistaen samuttaa valot ehdottomasti
Minun mielikuvitukseni keksii kyllä vaikka kuinka paljon erilaista pervoa kivaa, vaikkei mukana olisikaan kipua, nöyryytystä, ahdistusta tai pelkoa. En näe mitään syytä, miksi noita olisi pakko olla mukana onnistuneessa kinky- tai D/s-sessiossa.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 15.10.2013, 21:08Jos subi toivoo itsellen sellaista sessiota, jossa ei ole kipua, nöyryytystä eikä ahdistavaa, sittenkun veillä se ei edes saa yhtään pelottaa. Niin jäljelle jää vain mukava illaline viinilasin ääressä ja kiltisti kädestä pitäminen, ja sen jälkeen hurjasti peiton alle, muistaen samuttaa valot ehdottomasti Oletko todella itse ihan oikeasti sitä mieltä, että ilman vähintään kipua, nöyryytystä, ahdistusta tai pelkoa ei kinkyily ole kinkyilyä? PS. Olen pahoillani tästä OT:stä, mutta ihan pakko selventää
Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 15.10.2013, 21:57Minun mielikuvitukseni keksii kyllä vaikka kuinka paljon erilaista pervoa kivaa, vaikkei mukana olisikaan kipua, nöyryytystä, ahdistusta tai pelkoa. En näe mitään syytä, miksi noita olisi pakko olla mukana onnistuneessa kinky- tai D/s-sessiossa. Ihan mielenkiinnosta, selvennä lisää, heitä muutama esimerkki
Lainaus käyttäjältä: Nick - 15.10.2013, 23:32Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 15.10.2013, 21:57Minun mielikuvitukseni keksii kyllä vaikka kuinka paljon erilaista pervoa kivaa, vaikkei mukana olisikaan kipua, nöyryytystä, ahdistusta tai pelkoa. En näe mitään syytä, miksi noita olisi pakko olla mukana onnistuneessa kinky- tai D/s-sessiossa. Ihan mielenkiinnosta, selvennä lisää, heitä muutama esimerkki No onhan näitä helppo keksiä vaikka kuinka. Subin voi komentaa tekemään loputtoman määrän asoita: tiskaamaan, hakemaan olutta jääkaapista, strippaamaan, ottamaan suihin jne. Toiset tykkää tosi paljon olla sidottuna tai muuten kiinnitettynä eli subi vaan tiukkaan pakettiin ja tämän voi jättää fiilistelemään joksikin aikaa ja katsella vierestä. Tai vaikka käsitellä rajuin ottein, ottaa kunnolla tukasta kiinni, vähän tuuppia ja panna lujaa. Subin voi kiinnittää sänkyyn sitoa silmät ja kutittaa tai sitten hyväillä ja pitää loputtomiin orgasmin rajoilla mutta kieltää laukeaminen.Ehkä Mr.Inathu voi kertoa lisää esimerkkejä Mutta ihan mahdollista on alistaa ilman pelkoa, kipua tai nöyryytystä. Pitää vain löytää sopiva D, joka tykkää samoista jutuista. Eivät kaikki dominoivatkaan halua satuttaa tai nöyryyttää.
Mulle nöyryytys on enemmän kiinni suhtautumisesta kuin siitä välttämättä mitä tehdään. Jos toinen osapuoli suhtautuu jollain tavalla ylimielisesti tai itse näkee jonkin tekemisen nöyryyttävänä, on hyvin mahdollista, että subia alkaa hävettää ihan jo toisen suhtautumisen takia. Puhumattakaan sitten haukkumisesta ja nimittelystä. Tosin nimittelykään ei automaattisesti ole nöyryyttävää vaan sekin on mahdollista toteuttaa niin, että se aistitaan ennemminkin kehuna.
Lainaus käyttäjältä: Mr.Inathu - 15.10.2013, 21:57Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 15.10.2013, 21:08Jos subi toivoo itsellen sellaista sessiota, jossa ei ole kipua, nöyryytystä eikä ahdistavaa, sittenkun veillä se ei edes saa yhtään pelottaa. Niin jäljelle jää vain mukava illaline viinilasin ääressä ja kiltisti kädestä pitäminen, ja sen jälkeen hurjasti peiton alle, muistaen samuttaa valot ehdottomasti Oletko todella itse ihan oikeasti sitä mieltä, että ilman vähintään kipua, nöyryytystä, ahdistusta tai pelkoa ei kinkyily ole kinkyilyä? PS. Olen pahoillani tästä OT:stä, mutta ihan pakko selventää Jos pitää ihan asiaankuuluvana sitä,että alistuva ajatuu psykoosiin ja ei siitä enää tokene,niin mikäs ettei tosissaan-toisaalta voiko tuollaista ajattelutapaa ottaa todesta-ennemminkin jonkinlaista outoa uhoa toisen mielenterveyden kustannuksella-jaa joo,mulla on angesteja ihmisryhmiä kohtaan,joiden mielestä sekoaminen on ihan ok kinkyilyssä.Asiaa kohtaan siis melko syvää vihaa,mutta ei ketään henkilöä kohtaan. Liika nähnyt välinpitämättömyyttä ja selkärangatonta keppostelua vuosikymmeniä noissa psyykkisissä touhuissa vaan-Juon mielummin kupin kahvia tai pullon viinaa sitä vastoin kuin haluan ajatua psykoosiin.
Vaniljan ja psykoosin välille mahtuu myös turvallisesti koettua (ja tuotettua) kipua, nöyryytystä, pelkoa ja ahdistusta. Mielestäni jokin noista, tai joskus kaikki, on aina jollain tasolla läsnä sessiossa. Miten kukainenkin asiat kokee, on henkilökohtainen juttu ja vaikeasti ennustettavissa.En usko sellaista meedio-domia löytyvänkään joka oikeasti tietää aina, mistä jää traumoja subille ja mistä ei. Perusteellisesta tutustumisesta huolimatta. Johonkin aiempaan keskusteluun olen kommentoinut, että fyysiset vauriot on helppo välttää käyttämällä tervettä järkeä. Henkisistä ei kukaan tiedä, välttämättä sub itsekään, kuin vasta aikojen kuluttua.Joskus, eikä edes niin kauhean kauan sitten, minuakin kiinnosti henkinen hallinta. Mutta mitä enemmän olen ihmismielestä oppinut, sitä vähemmän haluan sillä leikkiä.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 15.10.2013, 21:08Jos subi toivoo itsellen sellaista sessiota, jossa ei ole kipua, nöyryytystä eikä ahdistavaa, sittenkun veillä se ei edes saa yhtään pelottaa. Niin jäljelle jää vain mukava illaline viinilasin ääressä ja kiltisti kädestä pitäminen, ja sen jälkeen hurjasti peiton alle, muistaen samuttaa valot ehdottomasti Itse en ole masokisti juurikaan, pidän kyllä piiskasta mutta vain siksi että se kiihottaa minua, tuntuu hyvältä eikä satu. En pidä sessioista joissa on kipua, nöyryyttämistä sekä ahdistavuutta. Minä alistun vain kunnioituksesta sekä rakkaudesta toista kohtaan. Jos dominoiva ei osaa muulla tavoin näyttää voimaansa ja valtaansa kuin kepillä, nöyryyttämällä tai luomalla ahdistavaa ilmapiiriä en itse ainakaan tunne mitään halua palvella häntä. Mukava illallinen viinilasin ääressä sekä kädestä kiinni pitäminen kuulostavat kyllä hyvältä .
En osaa sanoa, mistä se valta-asetelma silloin syntyy, kun ei käytetä mitään ns. perinteisiä hallintakeinoja... Joidenkin kanssa se vain on luontevaa olla sillein kierosti kivasti. Vau. Vitsit, miten syväluotaavasti osasin pohdintaasi käsitellä. Anteeksi