Monissa kirjoituksissa tässäkin ketjussa on pointtia. Itse en todellakaan halua nähdä enkä kuulla mitään eritteistä, joten poistun tupakille, kun esitys niitä sisältää. Katsokoon ja esittäköön ne, jotka haluavat ja saavat siitä kiksejä.
Ymmärrän kyllä ihmisten kyllästymistä Törky Teatteriin, koska ovat olleet niin paljon viime aikoina bileissä esillä, mutta jostain syystä ei ole tilallekaan muuta ilmeisesti ollut tarjolla tai tarjolle kysytty järjestäjien puolelta. Eikä nyt unohdeta esim. Turun Baletin hauskoja koulunäytelmiä. Eli muutakin on ollut tarjolla.
Hienoa, että Törkyläiset jaksavat innostua esityksistään, kunhan esiintymiset eivät häiritse bileiden muuta järjestämistä ja väsytä järjestäjien voimavaroja liikaa kuten Agroksella kävi, kun Törky Teatterissa oli esiintymässä bileiden järjestäjiä. Sanoivat muutaman asian kohdalla, etteivät olleet jaksaneet hoitaa asiaa, koska esitys (ja harjoitukset) veivät liikaa aikaa ja voimia.
Toivottavasti muillakin löytyy aikaa ja halua ja lahjoja esitysten tekoon ja mahdollisuus niiden esittämiseen.
Yleisöhän se on, joka päättää mitä mieltä se on esityksestä. Jos yleisö tykkää niin hyvä on,
jos yleisö kritisoi pitää esiintyjien miettiä oman esityksensä kehittämistä ja muuttamista.
Minä kai saan jo kritisoida esityksiä, koska olen tarpeeksi bileissä lavoilla esiintynyt.
Eli toivoisin Törky Teatterin jatkavan toimintaansa hyvillä mielin ja kehittyvän sekä uusien esiintyjien kannustamista ja etsimistä järjestäjien taholta.
- oliko sekavaa? no olihan se, mutta niin oon miekin -