Kirjoittaja Aihe: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013  (Luettu 40731 kertaa)

Wibbe

• Vieras
Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #60 : 04.10.2013, 16:48 »
edellä nillitetty nillityksestä että ei pidä nillittää jos eiu ite osaa esiintyä.
Hmmm... samalla logiikalla ei pida nillittää siitä että saa huonoa palvelua kaupassa koska ei itse mene kaupan tiskin taakse palvelemaan paremmin tai sairaalassa saa huonoa hoitoa koska ei itse mene ja hoida paremmin.
Meitä on monia hyviä katsojia, monia hyviä esiintyjiä ja arvosteleminen on käsittääkseni tässä maassa vapaata, vielä. Vai onko Kettutyttö tai Frozen aloittanut diktatuurin?

Rotten

• Vieras
« Vastaus #61 : 04.10.2013, 16:56 »
Minä taas olen sitä mieltä että ei ole pakko katsoa jos ei huvita. Minulle on sama piereskelläänkö siellä lavalla paskaa, luumuhilloa vai naapurin Arskan mällit, mua se ei niin hirveästi innosta niin jätän väliin. Mutta en minä nyt sitä ole kieltämässäkään! Mitä se minulle kuuluu mitä siellä kannella tehdään jos itse olen ruumassa.

Tai voisihan sitä mennä "kauhistelemaan". Jos on jo etukäteen näin pahasti nillitetty juttu niin olisi sääli jättää se katsomatta vain siksi ettei siitä itse saa kiksejä. Ainiin, paitsi kun saattaa "leimautua"... ;D

frozenbutterfly

• Kanta-asiakas
  • Jäinen perhonen
  • Galleria
« Vastaus #62 : 04.10.2013, 16:59 »
Ei olla ei.
Saa arvostella. Niinkun edellisessä kommentissa sanoin Ei kaikkia voi miellyttää.
Mä vaan ihmettelen että kaikkialla tulee himmee nillitys ihan yksinkertaisesti ratkaistavista asioista.
Jos ei tykkää esityksestä Ei sitä tarvitse katsoa. En minäkään niitä katso.

Simone

• Vieras
« Vastaus #63 : 04.10.2013, 17:00 »
edellä nillitetty nillityksestä että ei pidä nillittää jos eiu ite osaa esiintyä.
Hmmm... samalla logiikalla ei pida nillittää siitä että saa huonoa palvelua kaupassa koska ei itse mene kaupan tiskin taakse palvelemaan paremmin tai sairaalassa saa huonoa hoitoa koska ei itse mene ja hoida paremmin.
Meitä on monia hyviä katsojia, monia hyviä esiintyjiä ja arvosteleminen on käsittääkseni tässä maassa vapaata, vielä. Vai onko Kettutyttö tai Frozen aloittanut diktatuurin?

Kettutyttö ja Frozen ovat kyllä itsekin mielellään ja kärkkäästi nillittämässä esiintyjistä  ;)
Mutta on siis vielä muitakin, joita ei yrjöily ja pidätyskyvyttömyys innosta, Jippii!  :)) Mä jo jossain vaiheessa ajattelin, että jopa on kumma, kun kaikki tuntuvat niin innostuvan virtsankarkailusta. Ei sentään  :)

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #64 : 04.10.2013, 17:07 »
Laivassa on rutkasti tilaa niille joita esitys ei innosta, kun on koko laiva käytössä :). Toistaiseksi kuitenkin suurempi ongelma on ollut se että kaikki halukkaat eivät ole nähneet esitystä, kuin se että joku olisi tahtomattaan sitä joutunut katsomaan. Jo reippaasti ennen esitysten alkua on nimittäin ollut valtavasti katsojia odottamassa esitystä. Ehkä lopetamme esiintymisen sitten kun katsojia ei enää ole. Tällä hetkellä katsojia on kuitenkin riittänyt, ja bileketjuissa on kiitelty esityksistä. Yleisön naurusta päätellen olemme myös onnistuneet tuomaan huumoria ja hyvää mieltä ihmisille :).  Sillä linjalla jatkamme edelleen.

Henkilökohtaisesti minusta on kovin ikävää että bileistä halutaan pois jotakin joka tuottaa niin paljon iloa ja hyvää mieltä suurelle osalle ihmisistä. Vain siksi kun sisältö ei sovi omiin fetisseihin.
« Viimeksi muokattu: 04.10.2013, 17:52 kirjoittanut MissMary »

zognored

• Vieras
« Vastaus #65 : 04.10.2013, 17:13 »
Älkää nyt aikuiset(?) ihmiset oikeasti jaksako. Jos haluatte tapella niin tapelkaa edes jostain asiasta mikä oikeasti on tappelun arvoinen. Vaikka sitten politiikasta tai terveydenhuollosta.

HeWhoCannotBeNamed

• Vieras
« Vastaus #66 : 04.10.2013, 17:26 »
Viimeiset kolme sivua luettuani en nyt oikein ole varma, että haluanko entistä enemmän vaiko en ollenkaan lähteä ottamaan selvää, että millainen on meno kinkybileissä. Pitää nyt ainakin ensialkuun muodostaa joku mielipide oksentamisesta ilmeisesti.

Niin joo ja toisinaan tuolla on ainakin kellarikerroksessa viemäröinnin taso sitä luokkaa, että paska haisee ihan jo talon puolestakin.

Latexpari69

« Vastaus #67 : 04.10.2013, 17:37 »
Kääk....
Eikös turun bileet oo kummiski ennemmin ja jääny niin tois arwoiseksi täällä...

Täh.....

PinkCat

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • nylkky
  • Galleria
« Vastaus #68 : 04.10.2013, 18:19 »
Mä en oo koskaan välittäny bileissä esiintyjistä (sorry esiintyjät) mutta eipä tuo ole haitannut bileissä käymistä.
Osaan poistua paikalta jos on jotain mitä en halua nähdä, kun nyt olen liikkumaan ja ajattelemaan kykenevä aikuinen.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #69 : 04.10.2013, 18:21 »
Se oli luumuhilloa. Oikea paska ja yrjö eivät sovellu esityksiin koska ne haisevat liikaa.  :)

Tämähän menee mielenkiintoiseksi, varsinkin kun osa törkyläisistä on väittänyt oksentaneensa ihan oikeasti lavalla... Ensin paljastuu ettei kakka olekaan kakkaa, nyt paljastetaan että mahankääntötemppukin on pelkkä silmänkääntötemppu. Hyvä tietää jatkossa, että kyseessä on "pelkkä" taikashow. Taikuritkin ovat kivoja. 8)

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #70 : 04.10.2013, 18:28 »
Se oli luumuhilloa. Oikea paska ja yrjö eivät sovellu esityksiin koska ne haisevat liikaa.  :)

Tämähän menee mielenkiintoiseksi, varsinkin kun osa törkyläisistä on väittänyt oksentaneensa ihan oikeasti lavalla... Ensin paljastuu ettei kakka olekaan kakkaa, nyt paljastetaan että mahankääntötemppukin on pelkkä silmänkääntötemppu. Hyvä tietää jatkossa, että kyseessä on "pelkkä" taikashow.  8)

Oksennetaan siellä oikeasti, mutta ei mitään makkaraperunoita tai muuta mahassa muhinutta safkaa. Oksennus on juuri ennen esitystä tyhjään mahaan tankattua nestettä,soijajogurttia tms. Ja koska se ei ole ollut vatsassa kauaa, siitä puuttuu oksennuksen "ominaistuoksu". Koostumuskaan ei ole siinä ajassa juuri ehtinyt muuttua.
 Loppuun vielä sellainen huomio oksennusfoobikoille, että kaikissa esityksissämme ei suinkaan ole oksentamista :).

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #71 : 04.10.2013, 18:32 »
tyhjään mahaan tankattua

Jos kerran suoli on suolihuuhdeltu ennen suoliesitystä, niin oksentajat käyvät läpi vatsahuuhtelun ennen esitystä?  ???

Tulee vaan mieleen, että on lopulta aika vaikea saavuttaa täysin tyhjä maha. Useamman tunnin paastollakin sieltä voi tulla vielä yhtä sun toista, mistä jo luuli päässeensä ajan kanssa eroon.

SMIle

« Vastaus #72 : 04.10.2013, 18:48 »
Jos nyt ei vaan itketaan että 'minä en tykkää esityksestä, buuuhuuu' mutta vaan järjestää oma show. Sitten olisi eri ohjelmaa.
ketun mielestä jos et ole itse valmis tekemään jotain tai autamaan ja vaan itket nettifoorumissa se on sun oma vika. Suomen kinkyscenessä kaikki bileitä ja myös tämmösiä esityksiä ovat täysin vapaaehtoistyövoimalla hoidettu ja yleinsä ihmi8set vielä maksaa omasta taskusta tarvikkeet. Ihmiset tekevät tämä siis pelkästä koska ne rakastavat mitä ne tekee. Me emme ole täällä koska me ollaan BDSM-baarin itkusakkin palveliat jotka ihan ilmaiseksi uhrataan meidän aikaa että teillä on hauskaa. So deal with it....

VMP!
Olisko siitä 3 vuotta kun itse esiinnyin Wäiskillä smurffibileissä. Ei varmaan ole jäänyt kenenkään mieleen, kun en ole mikään näyttelijätyyppi.
Ja kai bileissä leikkiminen ja pukeutuminenkin menee vähän esityksen puolelle...

Khyanna

• Baarikärpänen
  • Alien
  • Galleria
« Vastaus #73 : 04.10.2013, 19:30 »
Hitto että ottaa päähän se, että nämä keskustelut pelottelevat pois ensimmäistä kertaa bileisiin aikovia... >:(

Ei se meno bileissä mitään karmeeta paskomista ja oksentelua ole, vaan meno on yleensä mukavaa ja rauhallista. Kyl sinne uskaltaa tulla, jos ei muuta niin hengailemaan ja esim. nauttimaan silmäkarkista. Jos ei jokin esitys miellytä, ei sitä tarvitse jäädä katselemaan. Aina voi mennä siitä pois ja tehdä jotain muuta. :)

TragedyForYou

• Vieras
« Vastaus #74 : 04.10.2013, 19:50 »
Hitto että ottaa päähän se, että nämä keskustelut pelottelevat pois ensimmäistä kertaa bileisiin aikovia... >:(

Ei se meno bileissä mitään karmeeta paskomista ja oksentelua ole, vaan meno on yleensä mukavaa ja rauhallista. Kyl sinne uskaltaa tulla, jos ei muuta niin hengailemaan ja esim. nauttimaan silmäkarkista. Jos ei jokin esitys miellytä, ei sitä tarvitse jäädä katselemaan. Aina voi mennä siitä pois ja tehdä jotain muuta. :)

Samaa mieltä Khyannan kanssa. Wäiskissä esiintymislava on tosiaan sellainen, että vahingossa on tosi hankala nähdä tai kuulla esityksiä eli kyllä sinne pitää ihan eturiviin tunkea jos tahtoo. Agroksen Halloweeneissakin taisi olla Törkyteatteri esiintymässä, en nähnyt koko showta enkä edes kuullut ääniä, eli aika rauhassa saa törkyilyltä olla ellei ihan vasiten tunge siihen lähelle itseään. :) Eli ei tarvi ensikertalaistenkaan pelätä.

Mitä ohjelmiin noin yleensä tulee- aika harvoin jaksavat kiinnostaa lainkaan. Kaverien ja uusien ihmisten ihmettely on mulle se bileiden sisältö yleensä.
Toki jotain hyvää ja taitavaa showta katsoisikin, joillekin klubeille voisi kuvitella yhdityksillä olevan resursseja palkatakin joku esiintyjä, eikä vain odottaa että joku exhibbari itse tarjoutuu tekemään ilmaisshowta. Laadukkaasta ohjelmasta ei haittaisi maksaakaan. :) Mitä se laadukas sitten on niin sen voi jokainen kohdallaan miettiä itse.