Baarin kannatusmaksut
Bileissä on monenlaista ohjelmaa ja yhdestä esityksestä vastaa Törkyteatteri. Tämä esitys kestää noin 20 minuuttia ja nähdään yläkerran lavalla. Biletilan seiniltä löytyy ohjelma, joka kertoo esitysten ajankohdat. Lisäksi ohjelmanumerot kuulutetaan. Jos siis haluaa välttyä Törkyteatterin näkemiseltä voi varsin vaivattomasti vetäytyä tuon 20 minuutin ajaksi esim. alakertaan sessioimaan tai tanssimaan tai keskikerrokseen tekemään ostoksia. Vahingossa on varsin hankala altistua törkyilylle, koska innokaat katsojat peittävät kyllä näkyvyyden lavan suuntaan.Jos haluaa boikottimielessä välttää bileitä, joissa Törkyteatteri esiintyy, se toki halukkaille sallittakoon. Joskus kuitenkin ihmiset harrastavat bileissä eriteleikkejä ihan epävirallisesti ja ennakkoon ilmoittamattakin. He - kuten kaikki kinkyt kiinnostuksen kohteistaan riippumatta - ovat tervetulleita smurffibileisiin ja saavat halutessaan toteuttaa omia pervouksiaan.
Suomen pääkaupungista taas ei ole löytynyt vissiin yli vuoteen alle 150 kilometrin säteeltä paska/oksennusvapaita bileitä, paitsi Iran studiolta.
Dunedain sen sanoi ääneen. Olisi kiva joskus tuoda joku uusi tutustumaan kinkybileisiin. Mutta tulisi vielä omista mieltymyksistään epävarmalle 99 % varmuudella kaksi kertaa samalla. Eka ja vika. Ei innostunut muutaman vuoden bileisiin suostuteltu vanilijapuoliso pervoleikeistä näissä bileissä, vaan otti ja lähti...
Vahingossa on varsin hankala altistua törkyilylle, koska innokaat katsojat peittävät kyllä näkyvyyden lavan suuntaan.
Ihmiset haluavat samanhenkistä seuraa, bileissäkin. Itse emme ainakaan halua leimautua paska- ja oksennusfetisisteihin, vaan jätämme suosiolla nämä bileet heille.
Mulle riittää paskomisen kriteeriksi se että tavara työnnetään suolesta. Joten mielestäni paskomista tapahtuu lavalla. Pidän toisenlaisista eritteistä vaikken eritteiden takia näytöksiä katsoisi. Minulla vaan ei ole halua katsella suolesta työnnettävää kamaa ja oksentelemista lavalla. Kuseminenkin on ikävää ja asiatonta ravintolassa muaalla kuin vessassa. Tämä on vain minun mielipiteeni, enkä seuraa törkyteatterin esityksiä nykyisin. Ne alkoivat kolmannen kohdalla toistamaan itseään, eivät kehittyneet käsikirjoituksen ja näyttelemisen osalta parempaan suuntaan. Toivon että tulee pian aika jolloin törkyteatteri ei enää esiinny joka helvetin kissanristiäisissä. Tulisipa joku muu idea jollekkin mieleen. Itse en siihen kykene (kokeiltu on).
Lainaus käyttäjältä: Wibbe - 04.10.2013, 09:45Mulle riittää paskomisen kriteeriksi se että tavara työnnetään suolesta. Joten mielestäni paskomista tapahtuu lavalla. Pidän toisenlaisista eritteistä vaikken eritteiden takia näytöksiä katsoisi. Minulla vaan ei ole halua katsella suolesta työnnettävää kamaa ja oksentelemista lavalla. Kuseminenkin on ikävää ja asiatonta ravintolassa muaalla kuin vessassa. Tämä on vain minun mielipiteeni, enkä seuraa törkyteatterin esityksiä nykyisin. Ne alkoivat kolmannen kohdalla toistamaan itseään, eivät kehittyneet käsikirjoituksen ja näyttelemisen osalta parempaan suuntaan. Toivon että tulee pian aika jolloin törkyteatteri ei enää esiinny joka helvetin kissanristiäisissä. Tulisipa joku muu idea jollekkin mieleen. Itse en siihen kykene (kokeiltu on).Kun heitätte tätä …... keskustelussa. Oletteko miettinyt sitä mitä sitten kun ”Törkyteatteri” lyö hanskat tiskiin. Menetetään yksi aktiiviryhmä ja saadaanko edes mitään tilalle?? Ja onko se teitä miellyttävä ryhmä sitten ”se kaikille mieluisa”? Puhutte kuinka suojelette ”vieraitanne” näkemästä asioita mitä he eivät halua nähdä. Mutta asia saattaa olla myös niin, että he haluavat nähdä ”Törkyteatteri” ja se onkin heille ”se juttu”.