Kirjoittaja Aihe: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013  (Luettu 40706 kertaa)

Sindex

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Vs: SMFR:n Halloween-bileet 2.11.2013
« Vastaus #90 : 06.10.2013, 02:21 »
Monissa kirjoituksissa tässäkin ketjussa on pointtia. Itse en todellakaan halua nähdä enkä kuulla mitään eritteistä, joten poistun tupakille, kun esitys niitä sisältää. Katsokoon ja esittäköön ne, jotka haluavat ja saavat siitä kiksejä.
Ymmärrän kyllä ihmisten kyllästymistä Törky Teatteriin, koska ovat olleet niin paljon viime aikoina bileissä esillä, mutta jostain syystä ei ole tilallekaan muuta ilmeisesti ollut tarjolla tai tarjolle kysytty järjestäjien puolelta. Eikä nyt unohdeta esim. Turun Baletin hauskoja koulunäytelmiä. Eli muutakin on ollut tarjolla.
Hienoa, että Törkyläiset jaksavat innostua esityksistään, kunhan esiintymiset eivät häiritse bileiden muuta järjestämistä ja väsytä järjestäjien voimavaroja liikaa kuten Agroksella kävi, kun Törky Teatterissa oli esiintymässä bileiden järjestäjiä. Sanoivat muutaman asian kohdalla, etteivät olleet jaksaneet hoitaa asiaa, koska esitys (ja harjoitukset) veivät liikaa aikaa ja voimia.
Toivottavasti muillakin löytyy aikaa ja halua ja lahjoja esitysten tekoon ja mahdollisuus niiden esittämiseen.
Yleisöhän se on, joka päättää mitä mieltä se on esityksestä. Jos yleisö tykkää niin hyvä on,
jos yleisö kritisoi pitää esiintyjien miettiä oman esityksensä kehittämistä ja muuttamista.
Minä kai saan jo kritisoida esityksiä, koska olen tarpeeksi bileissä lavoilla esiintynyt.  >:D
Eli toivoisin Törky Teatterin jatkavan toimintaansa hyvillä mielin ja kehittyvän sekä uusien esiintyjien kannustamista ja etsimistä järjestäjien taholta.

- oliko sekavaa? no olihan se, mutta niin oon miekin -  O:-)

Galesi

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
« Vastaus #91 : 06.10.2013, 08:51 »
Täydellisessä maailmassa törkyteatterille olisi "kilpailijoita" esitysten suhteen, jolloin varmasti myös törkyyntymiset jäisivät vähemmälle kuin nyt. Eihän nuo esitykset itseäni liiemmin kiinnosta, pakolla olen pari kappaletta katsonut.  *murr* vaan pakottajalle ;)
Kyllä vielä ainakin Aggroksella tuntui olevan ihan kiitettävästi porukkaa ihmettelemässä, joten ei liene vielä täysi kyllästyminen iskenyt skeneen. Ja kun kerta muutakaan esitystä ei ole tarjolla niin en näe miksi törkyläiset eivät voisi jatkaa, kun heillä itsellään riittää kiinnostusta ja osa bileissä kävijöistä tykkää. Aina voi mennä yksinkertaisesti eri kerrokseen, tupakalle tms. jos itseään ei kiinnosta.

Twosome8588

« Vastaus #92 : 18.10.2013, 11:30 »
Noni,ny o hotelli varattu ja työasioita järkätty,et kyl meki ajateltiin olla tulossa. (Vaiks ei tunneta ketään,mut rohkeesti vaan kohti tuntematonta ;) )

kettutyttö

• Vieras
« Vastaus #93 : 18.10.2013, 12:24 »
Tervetuloa vaan, emme pure (lavamatta) ;)

Twosome8588

« Vastaus #94 : 18.10.2013, 13:14 »
Tosin ei nää meiän ekat bileet o,oltiin Turun baletis tän vuoden helmikuus,mut sillo lähinnä tuli istuskeltua ja ihmeteltyä (Lukuunottamatta loppuiltaa jollon emäntä yllytti allekirjoittaneen piiskattavaksi yleisön eteen) :D mut jos täl kertaa vähä liikkus enemmän. ;)

Aino

• Vieras
« Vastaus #95 : 19.10.2013, 10:23 »
Pääsemme juhlimaan! Jei!  ;D

tallblondbeauty

• Vieras
« Vastaus #96 : 20.10.2013, 23:28 »
oliko näissä bileissä uusille joku tutustumisjuttu alussa? T. Tbb

Karhuvaari

• Vieras
« Vastaus #97 : 21.10.2013, 22:28 »
Bongasin nämä vasta pari päivää sitten. Kahden vaiheilla tulisko vai jäiskö. Katsotaan, sano mummo kun kissalla pöytää pyyhki :)

Patajätkä

• V.I.P.
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
« Vastaus #98 : 22.10.2013, 01:08 »
Jos ei ole...
...niin tule kiskomaan vaalea stetsonista ukkelia hihasta niin voin näytellä ja esitellä sua muille ja pääset siten mukaan joukkoon.
Ihmiset tuolla ovat hyin avoimmia uusillekin henkilöille, kunhan vain itse uskaltautuu mukaan.
Vieraaseen pöytään on usein hankala 'tunkeutua' kylmiltään...mutta tarvittaessa voin avustaa siinä....sen mitä nyt itse on oppinut porukkaa tuntemaan..

isabella

« Vastaus #99 : 22.10.2013, 08:51 »
Jos ei ole...
...niin tule kiskomaan vaalea stetsonista ukkelia hihasta niin voin näytellä ja esitellä sua muille ja pääset siten mukaan joukkoon.
Ihmiset tuolla ovat hyin avoimmia uusillekin henkilöille, kunhan vain itse uskaltautuu mukaan.
Vieraaseen pöytään on usein hankala 'tunkeutua' kylmiltään...mutta tarvittaessa voin avustaa siinä....sen mitä nyt itse on oppinut porukkaa tuntemaan..

Valitettavasti ei tällä kertaa ole. Kertaalleen kokeiltiin keväällä sellainen järkätä mutta osallistujia oli melko vähän. Ehkä jossain vaiheessa taas uusi yritys... Mutta kannattaa tarttua Patajätkän tajoukseen :)

Osba

• Vieras
« Vastaus #100 : 23.10.2013, 14:48 »
Eiköhän me Teknin kanssa taas olla paikalla, ellei nyt jotain täysin mullistavaa tapahdu(kuten maailmanloppu tai vastaavaa).

Tuhmakisu74

• Vieras
« Vastaus #101 : 28.10.2013, 19:15 »
Sittenkin tulossa, varmaan vasta vähän myöhemmässä vaiheessa. Tällä kertaa yksin ja lähinnä talkoohommat mielessä - tosin saa kyllä muutakin ehdotella...  :)

-katy-

• Vieras
« Vastaus #102 : 28.10.2013, 21:54 »
Sittenkin tulossa, varmaan vasta vähän myöhemmässä vaiheessa. Tällä kertaa yksin ja lähinnä talkoohommat mielessä -

+Yksi. Tosin aikaisessa vaiheessa talkootyöhön ja subimies seurana. Onko se nyt orja ja mikkään, jolla ei subia ole mukana..tai jotain siihen suuntaan  :D. Mä vähän arastelen vieläkin isompia juhlia ja kun oon huono small talkissa, mutta kyllä minuakin saa hihasta ottaa ja vaihtaa pari sanaa säästä esimerkiksi. Tiedä miksi se myrskykin äityy jne.

Tai vähän vakavammin: en ole erityinen pileihminen ja joskus koen kinkyjenkin keskellä suurta yksinäisyyttä ja outoutta,mutta siitäkin huolimatta puolierakko yrittää jossain käydä joskus  :)

kinkye

• Vieras
« Vastaus #103 : 28.10.2013, 21:55 »
Tulossa, ja vieläpä Isin kanssa! :love:

.. ja jos laitevarauksia otetaan vastaan niin apus pukki alkuillasta :-[

Cuda68

• Asiakas
  • **
  • Oon kuulemma ihan vitun hyvä panee :D
  • Galleria