Baarin kannatusmaksut
edellä nillitetty nillityksestä että ei pidä nillittää jos eiu ite osaa esiintyä. Hmmm... samalla logiikalla ei pida nillittää siitä että saa huonoa palvelua kaupassa koska ei itse mene kaupan tiskin taakse palvelemaan paremmin tai sairaalassa saa huonoa hoitoa koska ei itse mene ja hoida paremmin. Meitä on monia hyviä katsojia, monia hyviä esiintyjiä ja arvosteleminen on käsittääkseni tässä maassa vapaata, vielä. Vai onko Kettutyttö tai Frozen aloittanut diktatuurin?
Se oli luumuhilloa. Oikea paska ja yrjö eivät sovellu esityksiin koska ne haisevat liikaa.
Lainaus käyttäjältä: RigoriRasputin - 04.10.2013, 13:17Se oli luumuhilloa. Oikea paska ja yrjö eivät sovellu esityksiin koska ne haisevat liikaa. Tämähän menee mielenkiintoiseksi, varsinkin kun osa törkyläisistä on väittänyt oksentaneensa ihan oikeasti lavalla... Ensin paljastuu ettei kakka olekaan kakkaa, nyt paljastetaan että mahankääntötemppukin on pelkkä silmänkääntötemppu. Hyvä tietää jatkossa, että kyseessä on "pelkkä" taikashow.
tyhjään mahaan tankattua
Jos nyt ei vaan itketaan että 'minä en tykkää esityksestä, buuuhuuu' mutta vaan järjestää oma show. Sitten olisi eri ohjelmaa.ketun mielestä jos et ole itse valmis tekemään jotain tai autamaan ja vaan itket nettifoorumissa se on sun oma vika. Suomen kinkyscenessä kaikki bileitä ja myös tämmösiä esityksiä ovat täysin vapaaehtoistyövoimalla hoidettu ja yleinsä ihmi8set vielä maksaa omasta taskusta tarvikkeet. Ihmiset tekevät tämä siis pelkästä koska ne rakastavat mitä ne tekee. Me emme ole täällä koska me ollaan BDSM-baarin itkusakkin palveliat jotka ihan ilmaiseksi uhrataan meidän aikaa että teillä on hauskaa. So deal with it....
Hitto että ottaa päähän se, että nämä keskustelut pelottelevat pois ensimmäistä kertaa bileisiin aikovia... Ei se meno bileissä mitään karmeeta paskomista ja oksentelua ole, vaan meno on yleensä mukavaa ja rauhallista. Kyl sinne uskaltaa tulla, jos ei muuta niin hengailemaan ja esim. nauttimaan silmäkarkista. Jos ei jokin esitys miellytä, ei sitä tarvitse jäädä katselemaan. Aina voi mennä siitä pois ja tehdä jotain muuta.