Baarin kannatusmaksut
Kotiuduttu on ja kivaa oli, vaikkakin jo tunnin jälkeen räjähtäneet kumishortsit hieman latistivat tunnelmaa, ilmeisesti mulla on vaan niiin jumalattoman iso, että ne ratkes.Kiitos järjestäjille, että päästivät vielä takaisin sisään pelkissä kalsareissa ja avonaisessa kauluspaidassa.... Eli jos joku ihmetteli sitä kalsaripelleä niin juu, kyllä mulla oli ihan oikea asuste vielä siinä yhdeksän nurkilla.
Lainaus käyttäjältä: Galesi - 04.09.2011, 03:43Kotiuduttu on ja kivaa oli, vaikkakin jo tunnin jälkeen räjähtäneet kumishortsit hieman latistivat tunnelmaa, ilmeisesti mulla on vaan niiin jumalattoman iso, että ne ratkes.Kiitos järjestäjille, että päästivät vielä takaisin sisään pelkissä kalsareissa ja avonaisessa kauluspaidassa.... Eli jos joku ihmetteli sitä kalsaripelleä niin juu, kyllä mulla oli ihan oikea asuste vielä siinä yhdeksän nurkilla.Tuska räjähtäneistä kumishortseista näkyi naamastasi, joten eipä asiaa paljon tarvinnut miettiä päästetäänkö sinut takaisin bileisiin kauluspaidassa ja kalsareissa vai ei.T: DC-vahdit Mustikka & Nightwish40
Ja Millan B&B -paikat on buukattu täyteen
Tilavampi/rauhallisempi leikkipaikka olisi ollut mieleen
Tuska räjähtäneistä kumishortseista näkyi naamastasi, joten eipä asiaa paljon tarvinnut miettiä päästetäänkö sinut takaisin bileisiin kauluspaidassa ja kalsareissa vai ei.T: DC-vahdit Mustikka & Nightwish40