Kirjoittaja Aihe: Tampere Fetish Factory 2011  (Luettu 54780 kertaa)

Earthend

• Vieras
Vs: Tampere Fetish Factory 2011
« Vastaus #90 : 04.09.2011, 22:02 »
Kiitokset kaikille hauskoista bileistä! T:Leijonankesyttäjä

NightNBlue

• PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
« Vastaus #91 : 04.09.2011, 22:10 »
Kotiuduttu on ja kivaa oli, vaikkakin jo tunnin jälkeen räjähtäneet kumishortsit hieman latistivat tunnelmaa, ilmeisesti mulla on vaan niiin jumalattoman iso, että ne ratkes.

Kiitos järjestäjille, että päästivät vielä takaisin sisään pelkissä kalsareissa ja avonaisessa kauluspaidassa.... Eli jos joku ihmetteli sitä kalsaripelleä niin juu, kyllä mulla oli ihan oikea asuste vielä siinä yhdeksän nurkilla.

Tuska räjähtäneistä kumishortseista näkyi naamastasi, joten eipä asiaa paljon tarvinnut miettiä päästetäänkö sinut takaisin bileisiin kauluspaidassa ja kalsareissa vai ei.

T: DC-vahdit Mustikka & Nightwish40

telle

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
« Vastaus #92 : 04.09.2011, 22:19 »
Kotiuduttu on ja kivaa oli, vaikkakin jo tunnin jälkeen räjähtäneet kumishortsit hieman latistivat tunnelmaa, ilmeisesti mulla on vaan niiin jumalattoman iso, että ne ratkes.

Kiitos järjestäjille, että päästivät vielä takaisin sisään pelkissä kalsareissa ja avonaisessa kauluspaidassa.... Eli jos joku ihmetteli sitä kalsaripelleä niin juu, kyllä mulla oli ihan oikea asuste vielä siinä yhdeksän nurkilla.

Tuska räjähtäneistä kumishortseista näkyi naamastasi, joten eipä asiaa paljon tarvinnut miettiä päästetäänkö sinut takaisin bileisiin kauluspaidassa ja kalsareissa vai ei.

Ehdin jo miettiä että oliko tässä kyse niistä kolmesta kerrassaan rohkeasta nuoresta miehestä, jotka 10 minuutin neuvottelun jälkeen päättivät uskaltautua mukaan juhlimaan loppuillasta. Kiitos teille kaikille, jotka huolehditte "untuvikoista", kehuivat lähtiessään bileitä ja todennäköisesti kipinä jäi hehkumaan;)

NightNBlue

• PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
« Vastaus #93 : 04.09.2011, 22:21 »
Ja Millan B&B -paikat on buukattu täyteen  8)   :love:

Mustikka, Taina ja Nightwish40 kiittävät Millan B&B:n palvelutasoa ;D *antavat viisi tähteä* :lips:

Oranssilyhty

• Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #94 : 04.09.2011, 22:35 »
Tilavampi/rauhallisempi leikkipaikka olisi ollut mieleen

Huomasitteko siinä sivuhuoneessa sermeinrajatun alueen missä oli pukki ja vinssi? Kyllä siinä mielestäni oli enemmän tilaa leikkiä kuin missään bileissä aiemmin? Välillä väki tuli pikkasen turhan lähelle lyöntiratoja, mutta eipä se itseä pahemmin haitannut kun en jaksanut sanoakkaan. Pyörälläkin mielestäni olisi ollut tilaa, häpeäpaalu oli ainoa jonka sijoittelu vaikutti ahtaalta.

Kiitoksia myös minunkin osalta hyvistä bileistä, ja Burlesqi oli erittäin toimivaa, itse pidin varsinkin siitä että ne nyt olivat peräjälkeen eivätkä pitkin iltaa ripoteltuna. Teki seuraamisesta paljon helpompaa ja esityksistäkin tuntui enemmän irti saavan.

Monia tuttuja tuli nähtyä, monia jotka uskon tunnistaneeni en ehtinyt edes tervehtimään. Itse noteerasin että DC raja oli sopivan matala. Se ei tuntunut ketään häiritsevän, ja kaikki oikeaan tapahtumaan tulleet kuulemma olivat sisään päässeet. Itse liikuin puvuntakissa lopun iltaa kun alkuillan uniformu alkoi muuttua turhan saunaksi.

Leikkisa

• Vieras
« Vastaus #95 : 04.09.2011, 22:47 »
Kiitokset minunkin puolesta bileistä sekä järjestäjille että juhlijoille! Esitykset olivat kyllä upeita ja mieleenjääviä.

Lähdin itse bileisiin ennenkaikkea hakemaan kasvoja nimimerkeille ja upea määrä ihmisiä sieltä löytyikin. Ehkäpä jollain toisella kerralla tulee vähän enemmänkin juteltua, eikä vain moikkailtua kaikkia ;D

Sindex

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #96 : 04.09.2011, 23:13 »
Kivaa oli :) Kiitos koko poppoolle

ursa

• Vieras
« Vastaus #97 : 04.09.2011, 23:35 »
Erittäin onnistuneet juhlat. Kiitos järjestäjille. Show oli kokonaisuudessaan erinomainen ja se oli ajoitettu hyvin. Hyvin sen jaksoi katsoa vaikka oli pitkä päivä takana ja aikainen herätys edessä.

Iloinen ilmapiiri ja toimivat järjestelyt takasivat vieraiden viihtyvyden. Kiitos hyvästä seurasta!  :)

Simone

• Vieras
« Vastaus #98 : 04.09.2011, 23:47 »
Kiitos! Olipa tosi mukavat bileet!  ;D
Jotenkin tuntui, että juhlakansa oli tosi positiivisella mielellä ja kaikilla hymy herkässä. Paljon tuttuja joita oli ihana tavata, muutama kiva uusi tuttavuus ja romantiikkaakin josta olen niin iloinen asianosaisten puolesta!

Jo suunnitteluvaiheessa oli hyvä fiilis, eilen roudatessa myös ja huipennuksena sitten kaikin puolin onnistunut ilta.
Äsken tehtiin purku ja harvoin on vielä siinäkin vaiheessa ollut niin upeaa draivia ja tekemisen makua kuin nyt.

Kiillottajattarelle  :-* !
Ja vielä - erityisen iso hatun nosto Vormun sulkeisista!  :-*
Uniform, Shae, Slavegirl ja Roosa, teitte sitten tuosta vaan shown, jonka kaltaista en ainakaan minä ollut nähnyt ja pistitte itsenne upeasti likoon!  :love:

Mr.Vic

« Vastaus #99 : 05.09.2011, 09:41 »
Oli erittäin mukavat bileet!

Iso kiitos niin järjestäjille kuin kanssajuhlijoille :)

Suovilla

• Vieras
« Vastaus #100 : 05.09.2011, 10:02 »
Kiitokset järjestäjille ja kanssajuhlijoille! :)

Itse pidin entisestä bilepaikasta enemmän, mutta tuolle väkimäärälle ihan sopiva paikka ja kaikki toimi, baarista sai juomaa jonottamatta ja vessaankin pääsi aina heti kun... :)

Suovilla

Jouni

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
« Vastaus #101 : 05.09.2011, 11:52 »
Hyvät bileet, vaikka kotimatkalla hieman väsy painoikin..
Tila sopivan intiimi, meininki kohdallaan ja ihmiset myös.. Puhumattakaan esityksistä..

Kiitokset Kaikille...

Robert

mrs_whiterope

• Vieras
« Vastaus #102 : 05.09.2011, 12:25 »
Kiitän minäkin kaikkia kaikesta!  Kivaa oli. :)

Ja kinkytekopalkinto meni täysin oikeaan osoitteeseen.

Shae

« Vastaus #103 : 05.09.2011, 17:46 »
Taffin taikapölyn laskeuduttua tahdon kiittää kaikkia talkoolaisia, DJ.tä ja esiintyjiä, jotka mahdollistivat nämä ihanat kekkerit!

Ja vielä isompi kiitos kuuluu teille hyvät bilettäjät, ilman teitä ei olisi ollut Taffia!!! :love:

Rsykkeen puolesta
Shae

Galesi

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
« Vastaus #104 : 05.09.2011, 18:35 »

Ja mää olin jo tossa vaiheessa ehtiny purkaa kiukkuani vessassa ties kuinka kauan, kiroten mun "emmä mitää vara-asua tartte" -päätöstäni johkin syvimpään helvettiin :)

Piti jo tuossa alkuperäisessä viestissä kehua sitä Strap-on dildon kanssa liikkunutta neitosta. Varsin viehättävä ilmestys, hillitsin kuitenkin itseni enkä polvistunut eteen... tällä kertaa :)