Baarin kannatusmaksut
Enemmän kiinnostaisi arvokeskustelussa se, että pystyykö ihminen pitämään kiinni omista arvoistaan mitä syvemmälle hän menee kinkyyn ja mitä enemmän hänellä on leikkikavereita. Vai menettääkö hän jotain jossain vaiheessa tahtomattaan.
Olen arvomaailmaltani joidenkin mielestä oikein loistava tyyppi ja joidenkin toisten mielestä ihan hirveä persläpi,
toimiiko ihminen käytännössä ja elämässä arvojensa mukaisesti vai onko ne enemmänkin ihanteen tasolla?
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 16.09.2013, 14:28Enemmän kiinnostaisi arvokeskustelussa se, että pystyykö ihminen pitämään kiinni omista arvoistaan mitä syvemmälle hän menee kinkyyn ja mitä enemmän hänellä on leikkikavereita. Vai menettääkö hän jotain jossain vaiheessa tahtomattaan.En osaa tuohon suoranaisesti sanoa mitään,mutta mietin vain,että toimiiko ihminen käytännössä ja elämässä arvojensa mukaisesti vai onko ne enemmänkin ihanteen tasolla?Ainakin vaikeissa tilanteissa ja olosuhteissa ihminen alkaa kamppailla "eloonjäämisestään" ja silloin saattaa enemmän se elukkapuoli toimia-ehkä jopa niin että on vaikeuksia arvostaa enää itseään tai miettii,että millainen ihminen sitä ihan oikeasti on-
Olen arvomaailmaltani joidenkin mielestä oikein loistava tyyppi ja joidenkin toisten mielestä ihan hirveä persläpi, jollaiset pitäisi tuhota koko planeetalta. Joten keskimäärin olen varmaan aika normaali.
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 16.09.2013, 15:49Olen arvomaailmaltani joidenkin mielestä oikein loistava tyyppi ja joidenkin toisten mielestä ihan hirveä persläpi, jollaiset pitäisi tuhota koko planeetalta. Joten keskimäärin olen varmaan aika normaali.Määrittävätkö muiden näkemykset sinusta sinua vai heitä, kas siinä pulma (näin arvo- ja arvotuskeskustelun hengessä)?
"..." mietin vain,että toimiiko ihminen käytännössä ja elämässä arvojensa mukaisesti vai onko ne enemmänkin ihanteen tasolla?