FetLife on sivusto, joka on täynnä pääasiassa muualta netistä kopioituja tekstejä ja kuvia (sekä todennäköisesti videoitakin). FetLife olisi täydellistä ajanvietettä, jos sivustolla olisi joku "ilmoita ylläpidolle" -nappi jokaisen kuvan ja ryhmän kohdalla, mutta kun ei ole. En ymmärrä, miksi sivustolla on niin laajat säännöt, jotka kaikki hyväksyvät, mutta joita kukaan ei noudata. Toisaalta - jos FetLifen ylläpito noudattaisi omia sääntöjään ja poistaisi kaiken sääntöjä rikkovan, sivustolla ei olisi paljoa nähtävää.
Yksityisviestit tulevat pääosin yhdysvaltalaisilta runkkareilta, jotka toivovat että minä matkustaisin heidän luokseen ja olisin heidän huoransa.
Kukaan ei lue ryhmien sääntöjä, joten keskiverto uusi ketju on aiheesta, josta on jo vähintään viisi muuta aloitusta, ja joka on kirjoitettu niin huonolla englannilla, että kirjoittaja on todennäköisesti alaikäinen.
Jos joku on eri mieltä kanssasi, saat lukea olevasi sukurutsaaja ja punaniska-rasisti.
Ainoa huvi omalla profiilisivulla on keksiä kännissä mahdollisimman pitkä fetissilista. Siinä
Scruff_ on kuningas. Välillä olen itsekin keksinyt fetissejä, joita muutkin omivat mielellään listalleen. Esimerkiksi
BDSM-baari oli aluksi fetissinä vain minulla, mutta tätä kirjoittaessani sillä on jo 40 fetisistiä.
Sivusto on ilmaiskäyttäjälle poikkeuksellisen hankala lukea, koska esimerkiksi Main Feediä lukeakseen kaverilista on pidettävä minimissä jo pelkästään siksi, jos haluaa lukea kaikkien kaveriensa kuulumiset. Kuvia ei ole myöskään järkeä lovettaa, ellei ole maksava jäsen, koska lovettamiaan kuvia (Stuff You Love) ei voi nähdä kuin muutaman.
Minun kinky ja epäkinky sosiaalinen sekä epäsosiaalinen mediumini on jatkossakin deviantART. Se on niin hyvä, että minulla on deviantARTiin useampi tunnus.