Baarin kannatusmaksut
Ja siitä BDSM:n ja väkivallan erosta: BDSM:ssä alistettava on ohjaksissa. Alistettava sanoo milloin riittää. Oikeassa väkivallassa alistaja on vallassa.
Mutta kyllä minusta subilla on oikeus turvasanaan ja lopettaa leikki kun siltä tuntuu.
Mutta kyllä minusta subilla on oikeus turvasanaan ja lopettaa leikki kun siltä tuntuu. Itse en ainakaan halua olla sellaisessa suhteessa jossa saa oikeasti pelätä eikä voi luottaa siihen että leikki loppuu kun tuntuu pahalta. Ehkä olen sen verran nössö. Mutta eri ihmiset haluaa eri asioita ja jokaisella on erilaiset rajat.
Lainaus käyttäjältä: LiseCohen - 22.05.2011, 12:35Mutta kyllä minusta subilla on oikeus turvasanaan ja lopettaa leikki kun siltä tuntuu.OT...Kyllä, subilla ON oikeus turvasanaan.Paitsi rangaistuksissa...omassa suhteessani näin.
Minä en myöskään allekirjoita sitä, että alistuvalla olisi valta. Kammoaisin sitä, koska...no, se ei olisi oikeaa alistumista. Vaikka BDSM on parisuhdeleikkiä, minä en leiki alistuvani. Mutta väkivaltaa en ole silti osakseni saanut. Molemminpuolinen suostumus erottaa väkivallan ja BDSM:n. Ja edelleenkäänhän ei kinkyilyssä välttämättä aiheuteta kipua lainkaan eikä toista murjota.
Vaan kuten mainitsitkin niin ihmiset haluaa eri asioita ja suhteet perustuvat sopimuksiin, ei sen kummempaa. Vaikken itse tunnekaan ketään joka haluaisi alistua 100%:sti ilman mitään rajoja, veikkaan että sellaisiakin löytyy. Meitä on moneen lähtöön.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 18.05.2011, 19:45Meidän tapa leikkiä on toisinaan rajua ja alkukantaista. Siinä on väkivallan aineksia ja pelottelua. Joskus ruhjeita, mustelmia. Taistelussa rähjääntymisen meininkiä. Niin ihanaa leikkiä jossa tunnen olevani täysin turvassa vaikka toisinaan pelottaakin. Koska tunnen hänet ja luotan häneen. Tässä se ydin.Kiitos Lady Whip. Tämmöinen elävä esimerkki todentaa aihetta varsin tyhjentävästi.
Meidän tapa leikkiä on toisinaan rajua ja alkukantaista. Siinä on väkivallan aineksia ja pelottelua. Joskus ruhjeita, mustelmia. Taistelussa rähjääntymisen meininkiä. Niin ihanaa leikkiä jossa tunnen olevani täysin turvassa vaikka toisinaan pelottaakin. Koska tunnen hänet ja luotan häneen. Tässä se ydin.
mitkä ovat teidän mielestänne niitä ratkaisevia eroja BDSM:än ja todellisen väkivallan välillä?
Kyseessä oli kirjallinen teos ja kirjailija mainitsikin ensimmäisessä lauseessaan että kertomuksessa oli kyseessä kohtaus (eli "Jos ulkopuoliset seuraisivat kohtausta joka on minun ja Master Pedon välillä toisinaan").On pitkälle menevää vetää kohtauksesta sellaista tyhjentävää johtopäätöstä että kysessä olisi "elävä esimerkki" ...mistään muusta kuin vilkkaasta mielikuvituksesta.
Sellaista masokistia ei ole olemassa joka nauttii kivusta/tuskasta sinänsä.... Mutta kukaan (terve) ihminen ei satuta/vahingoita itseään siksi että nauttii kivusta/tuskasta sinänsä.