Kirjoittaja Aihe: Alkotonmiitti  (Luettu 24731 kertaa)

Katzku

• Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #60 : 31.08.2013, 02:30 »
Kävin just Zetor:ssa. Hyvät aukioloajat ja saa myös kunnon ruokaa.

Eli vaihtoehtona tarjon
« Viimeksi muokattu: 31.08.2013, 05:13 kirjoittanut Katzku »

Patu

• Asiakas
  • **
  • Kiltti, pieni ja omistettu.
  • Galleria
« Vastaus #61 : 31.08.2013, 07:51 »
En aio itse Tsadin miitteihin osallistua ("ei paljon Hesalaisten meininki kiinnosta"), mutta näin absona kannatan silti ideaa ja toivon, että onnistutte jotain järkkäämäänkin!

kide

• Vieras
« Vastaus #62 : 31.08.2013, 10:02 »
Itse olisin enemmän kahvilan kannalla, siten nekin joilla on rahat tiukemmassa, voisivat helpommin osallistua. Toinen vaihtoehto voisi olla vaihtuva paikka tyyliin "kahvilan valtaus". Mutta mikä estää halukkaita kokoontumasta ruoankin ympärille, hyvä idea sekin :)

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #63 : 31.08.2013, 10:27 »
Itse olisin enemmän kahvilan kannalla, siten nekin joilla on rahat tiukemmassa, voisivat helpommin osallistua. Toinen vaihtoehto voisi olla vaihtuva paikka tyyliin "kahvilan valtaus". Mutta mikä estää halukkaita kokoontumasta ruoankin ympärille, hyvä idea sekin :)

Tämä saa myös minun ääneni kapakoita voi sit koluta muulloin... mäkkäri ? =)

Katzku

• Vieras
« Vastaus #64 : 31.08.2013, 11:08 »
Siis saa sieltäkin alkuruokia tai kakku ja kahvia

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
« Vastaus #65 : 31.08.2013, 16:14 »
Hakaniemen mäkkärin yläkerta sopivan pervoa lauantai ?

kide

• Vieras
« Vastaus #66 : 31.08.2013, 17:50 »
Tänä viikonloppuna en pääse miittailemaan ja paikkana sais mun mielestä mielummin olla joku muu kuin mäkkäri. Ennemmin sit vaikka se Zetor tai Iquana  :o

Omat suosikkikahvilat on kesäkahviloita, joista kaikki ei ole enää auki, ja koska sijaintikin saisi olla keskeinen, en ehdota niitä nyt. Tunnen aika vähän Stadin kahviloita, joten olisi kiva jos asioista tietävät ehdottelisivat sopivia.

ChickenRace

• Vieras
« Vastaus #67 : 01.09.2013, 01:26 »
... ??? jos tää oli hyvää läppää... nii,nii -- ok, mun huumorintaju ei tähän riitä... En ihmettle enää yhtään miks tätä jabanderilta alkaa viimeisetkin avonaiset ovet sulkeutua.

tomi

« Vastaus #68 : 01.09.2013, 01:33 »
Ruuan ympärille ois kiva kokoontua ja sitä vähän meinasinkin sillä ku sanoin et vois olla kiva jos ainakin jotain pikkupurtavaa sais ja joo en todellakaan meinanut mitään mäkkärii...

Patajätkä

• V.I.P.
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
« Vastaus #69 : 01.09.2013, 02:41 »
Yleensä miiteissä jäänny alkolliset nautintoaineet yhteen.
Joten tälläinen sopis oikein hyvin ja mielummin ei anniskeluoikeudellisessa paikassa.
Ihan vaan sen takia että se myös säilyisi alkottomana.
Sinäänsä mua ei haittaa juopottelu....ja itsekkin sitä silloin tällöin tulee tehtyä mutta...

Harvassa vaan taitaa ne paikat olla joissa ei ole oikeuksia mutta silti tarkoitettuja seurusteluun..

Pikku eväs ei välttämättä olis miittissä pahitteeksi.

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
« Vastaus #70 : 01.09.2013, 03:59 »
Pizzeria Rax olisi oiva paikka alkoholittomaan miittaamiseen.

-katy-

• Vieras
« Vastaus #71 : 01.09.2013, 04:05 »

Jee  :D

Villi ehdotus olisi Kappeli kellonaikaan joskus 18 maissa- en osaa ehdottaa päivää tai tarkkaa ajankohtaa,mutta ympäristö on luultavasti ihan mukava ja rauhallinen edelleenkin ja jos ei ole rahaa, voi juoda vaikka jäävettä,mutta että kaikenlaista sapuskaakin on tarjolla. Kännäyspaikkana taitaa olla niitä huonoimpia Hesassa? :)
(ite olen joskus juonut vain kahvia ja vettä kun ei ole ollut varaa murkinoida, enkä huomannut, että kukaan olisi siihen kiinnittänyt mitään huomiota tai että olis jotenkin poikkeuksellista olla vesilinjalla  :)) )

http://www.kappeli.fi/index.php?id=kahvila
« Viimeksi muokattu: 01.09.2013, 04:34 kirjoittanut -katy- »

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
« Vastaus #72 : 01.09.2013, 06:55 »
Arvasin kyllä ettei mackki ota tulta mutta kun halpaa ja aukiolevaa haettiin.

Cafe Kiasma  sijainti +  hinta laatusuhdetta kehuttu+tuskin juopot eksyy =)

ChickenRace

• Vieras
« Vastaus #73 : 01.09.2013, 08:08 »
Edelleen..
Ehkä olen jotenkin outo, en silti tajua "jos on päätetty et miitataan kaffen voimalla" -- mitä väliä on mestan anniskeluoikeuksien tasolla..  !? Meinataaks et tääl vanhat alkkikset ei voi luonteen heikkoutensa vuoksi astua sisään ravinteliin missä kiusaus kasvaa liiansuureksi..?!

Louhi

• Vieras
« Vastaus #74 : 01.09.2013, 08:32 »
Edelleen..
Ehkä olen jotenkin outo, en silti tajua "jos on päätetty et miitataan kaffen voimalla" -- mitä väliä on mestan anniskeluoikeuksien tasolla..  !? Meinataaks et tääl vanhat alkkikset ei voi luonteen heikkoutensa vuoksi astua sisään ravinteliin missä kiusaus kasvaa liiansuureksi..?!

Onko sen väliä, miksi sillä on väliä? Jos se on miittajille tärkeää, että paikka ja osallistujat ovat sillä tavalla eksklusiivisia, niin olkoon. Jollekulle tietylle miitin yksilölle syy saattaa olla houkutusten välttäminen (mille nostan hattua ja kättä ylävitoseen), toipumiseen saattaa liittyä hyvinkin joustamaton (ja tarpeellinen) alkoholiaversio, ja muut osallistujat tahtovat kunnioittaa tämän yksilön tarpeita.