Kirjoittaja Aihe: Alkotonmiitti  (Luettu 23644 kertaa)

Louhi

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #45 : 30.08.2013, 12:35 »
Ihmisillä on erilaisia tarpeita, ja niitä on hyvä tuoda esiin, jos haluaa verkostoitua. Missään tiäaisuudessa ei ole pakko juoda alkoholia, mutta tietyissä paikoissa ja tilanteissa sitä katsotaan vähemmän kieroon kuin toisissa.

Alkottomien miittien järjestäminen esimerkiksi talviaikaan (siis jos haluaa istua ja keskustella sisätiloissa) vaatii hieman enemmän panostusta kuin normimiitin, jossa käytetään holiakin (ts. mennään mihin tahansa baariin, joka sisään huolii). Minäkään en haluaisi baariin, jos en joisi, ja missään museoissa ja sensemmoisissa en halua käydä. Tai puistossa leikkimässä köysileikkejä, joten miitin suunnitteluun on syytä varautua hyvissä ajoin. Myös näistä, vakaumuksiin ym. liittymättömistä syistä nimenomaan alkoholittomille miiteille on syystäkin kysyntää.

Olisi tietenkin kivaa, jos minun alkoholinkäyttöni ei häiritsisi ketään, mutta jos häiritsee, miksi ihmeessä emme voisi miittailla tahoillamme sellaisissa joukoissa, joissa molemmat voimme ottaa omilla tavoillamme rennosti?
« Viimeksi muokattu: 30.08.2013, 12:55 kirjoittanut Louhi »

LaVida

Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #46 : 30.08.2013, 12:56 »
Järjestäkää ihmeessä holiton miitti! Kysyntää on varmasti, ainakin näin puhetasolla. Ekoilla kerroilla on varmasti muutama ihminen, mutta jo parin kk.:n päästä se kuivahtaa. Ne jotka ovat yrittäneet järjestää miittejä/tapahtumia varmasti tietävät.

Tällä viestillä en nyt manaa mitään, tulisin varmasti itsekkin paikalle! Olen yrittänyt itsekkin rikkoa tuota Majavan linjaa. Pimeessä kolossa istumista, varsinkin kesällä.

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #47 : 30.08.2013, 13:06 »
Mä voisin alkaa järkkään punaviini -miittiä, voitas maistella uutuuksia oikeassa seurassa ja sivussa keskustella henkevästi kinkyteemoista !
Jonkun verran on suhteita viini-tukkureihin ja viiniasiantuntijoihin -- eli varmasti sekaan mahtuis viini tastingia, sokkomaistelua ja suomalaisen huippu MW n vierailu. Ja maaliskuussa sit mentäs tietty kimpas viinimessuille.

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 641
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #48 : 30.08.2013, 15:26 »
millaiset pohjat on soveliasta ottaa alkottomaan miittiin?

Glori

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #49 : 30.08.2013, 15:31 »
millaiset pohjat on soveliasta ottaa alkottomaan miittiin?
Pehmeä ja vaimentava välipohja on hyvä, varsinkin juoksua ajatellen. Sopii myös kävelyyn ja kiipeilyyn ;)

Louhi

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #50 : 30.08.2013, 17:36 »
Mä voisin alkaa järkkään punaviini -miittiä, voitas maistella uutuuksia oikeassa seurassa ja sivussa keskustella henkevästi kinkyteemoista !
Jonkun verran on suhteita viini-tukkureihin ja viiniasiantuntijoihin -- eli varmasti sekaan mahtuis viini tastingia, sokkomaistelua ja suomalaisen huippu MW n vierailu. Ja maaliskuussa sit mentäs tietty kimpas viinimessuille.

Tämä on niin hyvä miitti-idea, että saattaisin kerrankin osallistua. Punaviini - parempaa miittiseuraa saa hakea. Oma ketju sitten vaan pystyyn!

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 641
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #51 : 30.08.2013, 18:05 »
millaiset pohjat on soveliasta ottaa alkottomaan miittiin?
Pehmeä ja vaimentava välipohja on hyvä, varsinkin juoksua ajatellen. Sopii myös kävelyyn ja kiipeilyyn ;)
Kiitos Glori :) Ajatukseni tuon paradoksaalisen kysymykseni takana oli kuitenkin se, että saako mahdollisesti ujo ja sosiaalisesti pidättyväinen henkilö ottaa yhden tai kaksi rohkaisuryyppyä voidakseen saapua paikalle ja osallistuakseen keskusteluun.

kide

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #52 : 30.08.2013, 20:03 »
Onks kukaan muu lukenut otsikkoa: Alastonmiitti

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #53 : 30.08.2013, 21:05 »
Onks kukaan muu lukenut otsikkoa: Alastonmiitti

Ai siksikö tätä on jopa katsottu ?  ::) juu saa tulla mun puolesta alasti :P

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #54 : 30.08.2013, 21:25 »
Onks kukaan muu lukenut otsikkoa: Alastonmiitti

Ai siksikö tätä on jopa katsottu ?  ::) juu saa tulla mun puolesta alasti :P

No, eihän sitä nyt ainakaan kestä selvinpäin... :D

Qumma

Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #55 : 30.08.2013, 21:46 »
Kuulostaa kyllä vanhan alkoholistin järjestämältä miitiltä ;) Ei kukaan saa ottaa huikkaakaa ettei vain itse järjestäjä repsahtaisi :P
Ikäraja viittaa järjestäjän toiveisiin löytää treffisuraa järjestäjän omista toive/haave ikäjakautumasta.

Noh, ei siinä mitään.... jos vaikka joku alkoholiton AA +35v löytyisikin tälläkin keinoin? Onnea vaan :)

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #56 : 30.08.2013, 21:48 »
Tai sitten kaikki ei vain kestä katsella, kuunnella ja sietää känniääliöitä.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #57 : 30.08.2013, 21:59 »
Tai sitten kaikki ei vain kestä katsella, kuunnella ja sietää känniääliöitä.

Niin ja se EI ole salaisuus että minulle on viina maistunut lopetin tosin ihan ominavuin n 2 vuotta sitten.

-katy-

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #58 : 30.08.2013, 23:19 »
Tai sitten kaikki ei vain kestä katsella, kuunnella ja sietää känniääliöitä.

Niin ja se EI ole salaisuus että minulle on viina maistunut lopetin tosin ihan ominavuin n 2 vuotta sitten.

Onneksi olkoon- se ei mikään pikkujuttu ole todellakaan, kun yksin vielä on.  :)

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #59 : 31.08.2013, 00:24 »
Iquanan alakerrasta pari pöytää ja syömään: ketkä lähtee?