Kirjoittaja Aihe: Alkotonmiitti  (Luettu 24738 kertaa)

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #30 : 29.08.2013, 10:30 »
Persettähän heruu toki paremmin jos akat on umpikännissä!!!111  ;D

-Stoge

ps.
Olen itse absolutisti päihteiden suhteen joten näkemykseni minulle suotakoon!  :o

vorona

• Kanta-asiakas
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
« Vastaus #31 : 29.08.2013, 11:14 »
Persettähän heruu toki paremmin jos akat on umpikännissä!!!111  ;D

-Stoge

ps.
Olen itse absolutisti päihteiden suhteen joten näkemykseni minulle suotakoon!  :o

Ja kovempaa munaa kun äijät on selvinpäin - hetki, tässähän ois aika kiva bilekonsepti!  :)) :))

ps.  tämä on siis vitsi. En aio järkätä ämmät heruplekseissä, äijät selvinpäin -kokoontumisajoja.

ja sori ot:stä, orjamies

Louhi

• Vieras
« Vastaus #32 : 29.08.2013, 12:01 »
Minusta alkoholiton miitti on oikein hyvä idea! On huomattavan paljon ihmisiä, joita syystä tai toisesta häiritsee hiukankin päihtynyt ilmapiiri. On toipuvia alkoholisteja, uskonnollisesti vakaumuksellisia, lääkityksen vuoksi raittiita, humalaisia ihmisiä aristelevia pervoja yksilöitä, jne., jne.. Joskus on varmasti jokaisesta mukava tavata useammallakin tavalla samanhenkistä jengiä  :)

tomi

« Vastaus #33 : 29.08.2013, 13:17 »
Itselle sinänsä ihan sama onko miitti alkoton vai ei, sillon harvoin kun tulee käytyä niin joskus tulee juotua enemmän, joskus vähemmän ja toisinaan ei ollenkaan. Mut sellanen miittipaikka voisi kyllä olla kiva mistä saisi jotain hyvääkin alkotonta juotavaa ja kenties jotain isompaa tai pienempää purtavaa olisi kyllä kiva ja varmaan varsinkin niitten mielestä keitä ei juuri tuo alkon kanssa läträily niin innosta. :)

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
« Vastaus #34 : 29.08.2013, 13:41 »
en juonut eilisessäkään miitissä alkoholia, teinkö väärin?

Snadistisadisti

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
« Vastaus #35 : 29.08.2013, 13:48 »
Jos kahdesta muutoin identtisestä tapahtumasta pitää valita ottaako alkottoman miitin vain tavallisen, on valintani alkoholiton. Oma ajatukseni on, ettei kinky ja känni sovi yhteen. Alkottomissa tapahtumissa voi paremmin luottaa siihen, että tilanne pysyy lapasessa. Tämän kautta ohjelma ja riennot voivat olla intensiivisempiä ja niissä voidaan mennä syvemmälle kuin alkollisissa tapahtumissa.

En usko, että kysyntä alkottomiin tapahtumiin on kovin suuri. Kuitenkaan se ei onneksi ole este niiden järjestämiselle. Näitä on tulossa tulevaisuudessa ja siitä olen sangen ilahtunut. Jos kinkerit pistetään pystyyn osallistujien kustannuksella, se ei ole keneltäkään pois. Tällaisesta tilaisuudesta voi sanoa, ettei ole pakko osallistua jos se ei miellytä. Jos kustannukset menisivät esimerkiksi suuren yhdistyksen yhteisistä varoista, tilanne olisi toinen.

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
« Vastaus #36 : 29.08.2013, 13:54 »
Oma ajatukseni on, ettei kinky ja känni sovi yhteen. Alkottomissa tapahtumissa voi paremmin luottaa siihen, että tilanne pysyy lapasessa.
Komppaan.

Uniform

• Vieras
« Vastaus #37 : 29.08.2013, 14:30 »
Tällaisesta tilaisuudesta voi sanoa, ettei ole pakko osallistua jos se ei miellytä.
Ei tollei saa sanoa! Tuohan on suorastaan yllytystä taas sisäpiirin muodostumiselle  ;D ;D :)

orjamies

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
« Vastaus #38 : 30.08.2013, 06:07 »
Tällaisesta tilaisuudesta voi sanoa, ettei ole pakko osallistua jos se ei miellytä.
Ei tollei saa sanoa! Tuohan on suorastaan yllytystä taas sisäpiirin muodostumiselle  ;D ;D :)

Tähän tullakseen EI tarvitse kuulua piireihin EIKÄ ketään hyljätä vanhojen kaunojen takia 8)

heidiAnn

• Vieras
« Vastaus #39 : 30.08.2013, 08:22 »
Minustakin alkoton miitti kuulostaisi oikein kivalta. Joskin en koe, että esimerkiksi Majavan baarimiiteissä toisten alkoholin käyttö olisi ollut häiriöksi. Enemmänkin fusball-pelin paukuttaminen. :D

Mutta ehkäpä alkoholitonta miittiä enemmän itseäni kiehtoisi osallistua alkoholittomiin bileisiin. Ei sillä, että bileissäkään muiden alkoholinkäyttö olisi ollut häiritsevää (ihan paria poikkeusta lukuunottamatta). Olisi mukava kokea, minkälainen tunnelma alkoholittomiin bileisiin syntyy.

SpeedMaster

• Vieras
« Vastaus #40 : 30.08.2013, 08:36 »
Mä liputan myös alkottoman miitin puolesta vaikkapa joku ateriapaikka.

Yritin joskus ehdottaa Majavalle vaihtoehtoa esim. kerran kuukaudessa tai harvemmin, mutta ehdotus huutoäänestettiin nurin ja perusteluna 90%:lla oli halpa kalja: persaukisia pummeja vaiko juoppoja? (Sori provo)

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
« Vastaus #41 : 30.08.2013, 09:28 »
On toipuvia alkoholisteja, uskonnollisesti vakaumuksellisia, lääkityksen vuoksi raittiita, humalaisia ihmisiä aristelevia pervoja yksilöitä, jne., jne..

Sry, mut oli ihan pakkoa tuoda esille uskonnollisesti vakaumukselliset ihmiset - niitä tuskin näis piireis hirveästi löytyy :D
Olisitpa oikeassa.

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #42 : 30.08.2013, 10:06 »
Miksei muuten koskaan alkoholia juovat vaadi alkoholillisia miittejä, vaan aina menee juuri näin päin että alkottomat vaativat miittejä joissa alkoholia ei saisi käyttää ?? Suvaitsevuudessako eroja, kun alkoholia juovat voivat istua sulassa sovussa miitissä teenjuojien kanssa, mutta teenjuojat eivät alkoholia juovien kanssa ?? No, itse käyn miitissä vain hengailemassa ja höpöttelemässä yleisistä asioista, jolloin saatan juoda sen yhden siiderin. Joskus useammankin. Syväluotaavat henkilökohtaiset keskustelut käyn muualla, samoin kun kinkytouhuiluni hoidan muuten kun miittien yhteydessä, niihin tilanteisiin taas alkoholi ei kuulu.
Mutta jos alkottomalle miitille tosiaan on tilausta, niin miksi ei sitten järjestää sellaista. Luulen että pk-seudulla riittäisi porukkaa sellaiseenkin miittiin.

Snadistisadisti

• Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
« Vastaus #43 : 30.08.2013, 10:19 »
Ehkäpä alkoholittomia miittejä toivotaan sen vuoksi, että niitä ei ole? Tai ovat ainakin harvassa. Mitä järkeä olisi vaatia alkoholillisia miittejä, kun niitä on kolmetoista tusinassa?

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #44 : 30.08.2013, 11:09 »
Ehkäpä alkoholittomia miittejä toivotaan sen vuoksi, että niitä ei ole? Tai ovat ainakin harvassa. Mitä järkeä olisi vaatia alkoholillisia miittejä, kun niitä on kolmetoista tusinassa?

Ei mikään nykyinenkään miitti ole erikseen alkoholillinen, vaan jokainen saa miitissä juoda mitä haluaa. Miitit järjestetään käytännön syistä baareissa, kun ilta-aikaan harvempi kahvila on auki. Päivällä taas harvempi pääsee miittiin. Miksei miittejä voisi muuallakin järjestää, onhan nytkin jo muuta harrastustoimintaa miitti, joka on urheilukentällä. Ollaan zogin kanssa myös järkätty Heureka-miitti, jossa oli kokonaista kolme ihmistä. Puistobondagemiitit on myös mun käsittääkseen olleet alkottomia. Kirjasto-tai taidemuseomiitit vois olla myös hauskoja.