Baarin kannatusmaksut
Persettähän heruu toki paremmin jos akat on umpikännissä!!!111 -Stogeps. Olen itse absolutisti päihteiden suhteen joten näkemykseni minulle suotakoon!
Oma ajatukseni on, ettei kinky ja känni sovi yhteen. Alkottomissa tapahtumissa voi paremmin luottaa siihen, että tilanne pysyy lapasessa.
Tällaisesta tilaisuudesta voi sanoa, ettei ole pakko osallistua jos se ei miellytä.
Lainaus käyttäjältä: Snadistisadisti - 29.08.2013, 13:48Tällaisesta tilaisuudesta voi sanoa, ettei ole pakko osallistua jos se ei miellytä.Ei tollei saa sanoa! Tuohan on suorastaan yllytystä taas sisäpiirin muodostumiselle
Lainaus käyttäjältä: Louhi - 29.08.2013, 12:01On toipuvia alkoholisteja, uskonnollisesti vakaumuksellisia, lääkityksen vuoksi raittiita, humalaisia ihmisiä aristelevia pervoja yksilöitä, jne., jne.. Sry, mut oli ihan pakkoa tuoda esille uskonnollisesti vakaumukselliset ihmiset - niitä tuskin näis piireis hirveästi löytyy
On toipuvia alkoholisteja, uskonnollisesti vakaumuksellisia, lääkityksen vuoksi raittiita, humalaisia ihmisiä aristelevia pervoja yksilöitä, jne., jne..
Ehkäpä alkoholittomia miittejä toivotaan sen vuoksi, että niitä ei ole? Tai ovat ainakin harvassa. Mitä järkeä olisi vaatia alkoholillisia miittejä, kun niitä on kolmetoista tusinassa?