Kirjoittaja Aihe: Alkotonmiitti  (Luettu 23649 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Alkotonmiitti
« : 28.08.2013, 11:22 »
+35v ihmisille olisiko tämmöiselle kysyntää jos on ruvetaan hieromaan.

LaVida

Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #1 : 28.08.2013, 13:11 »
On. Palloilumiitti. Ei oo pakko pelata, saa kaikki ikään katsomatta osallistua. Tosiasia kuitenkin on, jos siinä olisi vieressä baaritiski, väkee olisi enemmän.
Suomalainen ideologia, ei voi olla hauskaa kun ei oo ees kännissä.

Viestistäsi jäi epäselväksi se, ketä rupeet hieromaan? :)

isabella

Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #2 : 28.08.2013, 13:28 »
Pakko ihan mielenkiinnosta kysyä: miksi alle 35-vuotiaat eivät kelpaa alkoholittomaan miittiin?

kettutyttö

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #3 : 28.08.2013, 14:57 »
Pakko ihan mielenkiinnosta kysyä: miksi alle 35-vuotiaat eivät kelpaa alkoholittomaan miittiin?

Koska vaikka ne olisi selvinpäin, ne kuitenkin ei pystyisi käytäytyä ;D

Mutta on se myös ihan mahdollinen pitää hauskaa vaikka muut juovat. ketulla itse on aina ollut hyvää aikaa majavassa vaikka se onkin streittari.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #4 : 28.08.2013, 15:05 »
Mä ihmettelen kanssa, miksei ne perusmiitit kelpaa. Kun siellä saa juoda mitä haluaa eli hyvin voi vetää alkoholitonta linjaa ja moni vetääkin. Mihin siis tarvitaan holitonta miittiä?

xlmamma

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #5 : 28.08.2013, 15:12 »
Antakaa nyt orjamiehen järjestää oman sisäpiirin juhlansa rauhassa. Sitähän ne muutkin ovat omien juttujensa järjestelyissä toivoneet kun porukka nitisee joka asiasta.  ;)

Mikä lie AA sisäpiiri sitten onkaan kyseessä.  :)


isabella

Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #6 : 28.08.2013, 15:19 »
Järjestää toki saa. Ja jos ihmiset oikeasti sellaista kaipaavat niin eihän se ole meiltä juopoilta pois ;D

Mutta minuakin vähän ihmetyttää miksi pitää olla alkokielto tapaamisessa. Majavassa harvoin kukaan on näkyvästi humalassa ainakaan alkuillasta. Seuraavan vuorokauden puolelle venyessä toki joskus. Ja satunnaisesti muutenkin. Mutta aika moni juo teetä. Tai pari olutta. Kukaan ei riehu eikä örvellä. Itse juon mutta toleranssini muoden känniurpoiluun on hyvin matala. Pervopiireissä on se ihanuus että jengi kännää ja urpoilee paljon vähemmän kuin normibaarissa.

zognored

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #7 : 28.08.2013, 15:36 »
No, minusta alkoholittoman miitin konsepti ei ole yhtään huono välttämättä. Totta on että Majavassa harvemmin mennään ihan kännilinjalle, mutta on ollut useastikkin tilanne että olisin halunnut käydä keskustelua mutta se ei ole onnistunut koska yleinen päihtymystaso on noussut tietyn pisteen yli. Juonut ihminen sitä itse harvemmin huomaa, mutta kun on selvin päin vieressä niin kyllä Majavassa aina alkoholi vaikuttaa loppuillasta meininkiin paljonkin. Yleensä siksi poistunkin ennenkuin haamurajan yli mennään, mikä on sinänsä harmillista että melkein aina olisi ollut hauska jäädä vielä rupattelemaan mutta se ei enää onnistu.

Lähinnä minua ihmetyttää että miksi näinkin voimakas automaattinen vihamielisyys sitä kohtaan että jos joskus miittaisikin ilman päihteitä?

(Joskaan itsekään en ole yli 35v, joten porttikielto tulisi ilmeisesti tällaiseen.)

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #8 : 28.08.2013, 15:36 »
Mulle onneks ihan sama.. saa juoda, poltaa röökiä, vetää huumeita, haistella liimaa, piiskatakin ja olla vaikka alasti noita kaikkia tehdessään -mut turhan naurua ja pusipusi (oot niin ihku) smalltalkia en kyl kauaa kuuntele..


Joku miitti missä sivistyneestitiedostaen keskusteltas ASIAA, olis kyl helvetin pop!! >:D

Katzku

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #9 : 28.08.2013, 15:55 »
No, minusta alkoholittoman miitin konsepti ei ole yhtään huono välttämättä. Totta on että Majavassa harvemmin mennään ihan kännilinjalle, mutta on ollut useastikkin tilanne että olisin halunnut käydä keskustelua mutta se ei ole onnistunut koska yleinen päihtymystaso on noussut tietyn pisteen yli. Juonut ihminen sitä itse harvemmin huomaa, mutta kun on selvin päin vieressä niin kyllä Majavassa aina alkoholi vaikuttaa loppuillasta meininkiin paljonkin. Yleensä siksi poistunkin ennenkuin haamurajan yli mennään, mikä on sinänsä harmillista että melkein aina olisi ollut hauska jäädä vielä rupattelemaan mutta se ei enää onnistu.

Lähinnä minua ihmetyttää että miksi näinkin voimakas automaattinen vihamielisyys sitä kohtaan että jos joskus vedettäisiinkin miitti ihan ilman päihteitä?

(Joskaan itsekään en ole yli 35v, joten porttikielto tulisi ilmeisesti tällaiseen.)

Ainahan niillä miiteillä on enemmän kun yksi ihminen joka ei juo ollenkaan. Ei sitä sitten tarvitse keskustella ns päihtyneiden ka jos se tuntuu niin haastavalta. Eihän ne ihmiset, joiden ka haluaisit jutella mutta et pysty koska ovat juoneet mielestäsi liika, tule sellaisille miiteille jossa juominen on kielettyä (jos he kerran aina haluavat juoda se pari kaljaa)

Joskus sitä vaan halua juoda pari - kolme alkoholipitoista juoma ja joskus ollaan mehulinjalla. Ja jos joku ihminen nyt tuntuu niin mielettömän kiinostavalta niin voihan sitä pyytää vaikka erikseen pulla-kahville.

Mielestäni tässä maassa on tarpeeksi lakeja mitkä kieltää kaikenlaista. Jotain sentään voisi jättää ihan jokaisen omaksi asiaksi. Tietysti jos joku nyt halua järjestää sellaisen tapahtumaan niin mikäs siinä. En vaan suosittele tapaamispaikaksi siinä tapauksessa baaria :) esimerkkinä just se LaVidan kertoma palloilumiitti

isabella

Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #10 : 28.08.2013, 15:58 »
Lähinnä minua ihmetyttää että miksi näinkin voimakas automaattinen vihamielisyys sitä kohtaan että jos joskus miittaisikin ilman päihteitä?

Haluan vielä korostaa että omalla kohdallani kyseessä ei missään tapauksessa ole vastustus tai vihamielisyys. En usko että olisin erityisen kiinnostunut alkottomasta miitistä mutta en myöskään näe mitään syytä miksi en voisi mennä sellaiseen. Ja vaikka en haluaisikaan mennä niin ei muiden miittailu tämän tai muunkaan asian tiimoilta häiritse.

Halusin vain vähän puolustaa alkoholillisia miittejä, että eivät ne nyt niin kamalia ole. Ja toki myös kiinnosti niiden ihmisten komentit, jotka tällaista kaipaavat. Kiitos siis zog selventävästä ja informatiivisestä kannanotostasi. Ja oikeasti minulla on tällä hetkellä liikaa aikaa ja tylsää ja siksi tuppaan keskusteluihin jotka eivät minulle kuulu :))

Wibbe

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #11 : 28.08.2013, 16:00 »
En vaan suosittele tapaamispaikaksi siinä tapauksessa baaria :) esimerkkinä just se LaVidan kertoma palloilumiitti

Ihan vaan kertoakseni: tänään yhdistän majavan ja paloillun eli lähden palloilemaan kohti ydintä illalla ja juu, aion juoda alkoholia.  :))

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #12 : 28.08.2013, 16:04 »
Voisin olla kohderyhmää: ikä natsaa ja yleensä en juo mitään holillista. Mutta edelleenkään en tiedä, mikä houkutin tuossa holittomassa miitissä sitten olisi? Paremmat keskustelut tai samanhenkistä seuraa...? Ihan en nyt ole kuitenkaan vielä vakuuttunut ideasta tai holittomien miittien paremmuudesta.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #13 : 28.08.2013, 16:06 »
Tervetuloa Jyväskylän kinkymiitteihin - niissä ihmiset yleensä ovat teelinjalla, mutta joskus joku saattaa ottaa yhden annoksen alkoholia. Ei kuitenkaan kukaan ole koskaan ollut selkeästi humalassa. Ainoa huono puoli on, että miiteissä käy myös alle 35-vuotiaita ja keskustelun taso saattaa olla aivan liian älykästä yli 35-vuotiaille (mm. hiukkasfysiikkaa, tietokoneohjelmointia, jne).

kide

  • Vieras
Vs: Alkotonmiitti
« Vastaus #14 : 28.08.2013, 16:10 »
Voisin osallistua mielelläni kahvilamiittiinkin, tosin ikärajat on mun mielestä turhia.