Baarin kannatusmaksut
Pakko ihan mielenkiinnosta kysyä: miksi alle 35-vuotiaat eivät kelpaa alkoholittomaan miittiin?
No, minusta alkoholittoman miitin konsepti ei ole yhtään huono välttämättä. Totta on että Majavassa harvemmin mennään ihan kännilinjalle, mutta on ollut useastikkin tilanne että olisin halunnut käydä keskustelua mutta se ei ole onnistunut koska yleinen päihtymystaso on noussut tietyn pisteen yli. Juonut ihminen sitä itse harvemmin huomaa, mutta kun on selvin päin vieressä niin kyllä Majavassa aina alkoholi vaikuttaa loppuillasta meininkiin paljonkin. Yleensä siksi poistunkin ennenkuin haamurajan yli mennään, mikä on sinänsä harmillista että melkein aina olisi ollut hauska jäädä vielä rupattelemaan mutta se ei enää onnistu.Lähinnä minua ihmetyttää että miksi näinkin voimakas automaattinen vihamielisyys sitä kohtaan että jos joskus vedettäisiinkin miitti ihan ilman päihteitä?(Joskaan itsekään en ole yli 35v, joten porttikielto tulisi ilmeisesti tällaiseen.)
Lähinnä minua ihmetyttää että miksi näinkin voimakas automaattinen vihamielisyys sitä kohtaan että jos joskus miittaisikin ilman päihteitä?
En vaan suosittele tapaamispaikaksi siinä tapauksessa baaria esimerkkinä just se LaVidan kertoma palloilumiitti