Baarin kannatusmaksut
Jos suhde oli hyvä, mutta päätty aikanaan, eikä siitä pitäisi jäädä hyvä mieli. Eihän mikään kestä ikuisesti. Kaikki jutut vaan loppuu joskus. Hyvästä jutusta jää hyviä muistoja, miksi pilata ne kiukuttelemalla tai olemalla päästämäättä irti.
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 07.09.2014, 20:15Jos suhde oli hyvä, mutta päätty aikanaan, eikä siitä pitäisi jäädä hyvä mieli. Eihän mikään kestä ikuisesti. Kaikki jutut vaan loppuu joskus. Hyvästä jutusta jää hyviä muistoja, miksi pilata ne kiukuttelemalla tai olemalla päästämäättä irti.En usko, että tässä ketjussa puhutaan hyvistä suhteista, joista on jäänyt hyvä mieli.Hyviäkin suhteita onneksi on, kinkymaailmassakin, sellaisia joista ei jää hard feelings.
No mutta, vaikka olisi huono suhde, niin mitä se antaa jos itse huutelee ja mustamaalaa toista? Kaikkein eniten siinä itseään kiusaa kun tuolla tavalla roikkuu asiassa kiinni ja samalla osoittaa itse olevansa samalla tasolla kuin toinen osapuoli. Minä ainakin mielummin suuntaisin ajatukseni eteenpäin ja muualle.
--sinänsä erikoista että omalle kohdalle on sattunut vain sellaisia exiä, joissa eron jälkeen nainen katkaissut kaiken yhteydenpidon..?! Nämä naiset eivät ole koskaan edes halunneet keskustella eron syistä eivätkä jättää minkäänlaisia "ystävä/frendi" -välejä...Olen koittanut katsoa peiliin.. ongelma vain taitaa olla ja se ettei kukaan nainen ole myöskään verbaliikaltaan kaiketi koskaan kokenut että saisi sanoa " viimeisen sanan"..?! Vaikea kuitenkin uskoa ettei kukaan koskaan olisi jäänyt kaipaamaan - suremaan eroa.. Frendipiireissä on kuitenkin kymmenittäin naikkosia jotka eron jälkeen ovat jääneet "taistelemaan" ja riitelemään.. kuukausiksi, jopa vuosiksi?! (Itsekin toiminut useasti erotuomarina näissä karikoissa ja karkeloissa..). Useat myös lapsettomat ovat riidelleet oikeutta myöten vuosikausia erilaisista kiistoista.. hmm lol..Ehkä olen aivan liian joviaali ja kiltti - kadoten kuviosta helposti, antamatta "vastinetta".. -draaman kaarta...
..kuinka joillakin voi olla todella vaikeaa päästää irti, sekä ihmisistä että tunteistaan. Mutta onhan se toki ymmärrettävää sen vuoksi, että suhteen aikana on saattanut olla hyvinkin voimakkaat tunteet.