Baarin kannatusmaksut
Jollakin perverssillä tavalla koen nykyisen piinaamisen hedelmällisemmäksi touhuksi
Lainaus käyttäjältä: Koo - 14.08.2013, 19:39Ehkäpä siksi kun olen selvinnyt yhdestä hengelle ja terveydelle vaarallisesta eksästä en todellakaan ole kiusaksi, vaivaksi enkä piinaksi kenellekään eksälle, oli suhde minkälainen tahansa tai loppuipa se mistä tahansa syystä - minä vain haihdun kuin en olisi koskaan ollutkaan osa toisen elämää.Mainitset joka käänteessä miten hullu ja vaarallinen exäsi on. Tapa piinata toista varmasti sekin, eikä kovinkaan lähellä haihtumista.IKRM
Ehkäpä siksi kun olen selvinnyt yhdestä hengelle ja terveydelle vaarallisesta eksästä en todellakaan ole kiusaksi, vaivaksi enkä piinaksi kenellekään eksälle, oli suhde minkälainen tahansa tai loppuipa se mistä tahansa syystä - minä vain haihdun kuin en olisi koskaan ollutkaan osa toisen elämää.
Paras on kun piinaa tasaisesti kaikkia ja kaikkea, Kiirettä pitää.
..Mitä arvelemaasi piinaamiseen tulee niin epäilen ettei tyyppiä paljoo heilauta; kuolleet kun eivät paitsi puhu niin tuskin internetin keskustelufoorumeillakaan kauheasti seikkailevat. Jos siis uskoo siihen, että tuolla jossain on jotain muuta.
Siivosin pikkasen siistimmäksi sillä kyllähän me kaikki välillä mustasukkaisia ja kostonhimoisia ollaan. Eikö vain
"Jännä" ilmiö muuten, että aika moni netissä hehkuttaa onnellisia suhteitaan hyvin yksityiskohtaisestikin. Tulee tunne, että tarvitaanko siihen jokin "koko maailman hyväksyntä tai leima päälle", ennen kuin se on oikeeta rakkautta,seksiä tmv. vai onko se,kun kyse on mm. sadomasokismista,halua aiheuttaa muille "ressukoille" pahaa mieltä ja taas kastuu alushousut lissää
No onhan se nyt stressiä helpottava keino se exälle vittuileminen, saa purkaa aggressioitaan ja joskus alistuva osapuoli saa vielä kaupan päälle kerjäämänsä rangaistuksen