Kirjoittaja Aihe: Ex:ien piinaaminen  (Luettu 16055 kertaa)

Aino

• Vieras
Vs: Ex:ien piinaaminen
« Vastaus #15 : 15.08.2013, 08:57 »
Jollakin perverssillä tavalla koen nykyisen piinaamisen hedelmällisemmäksi touhuksi :)

Balthazar sen sanoi, juuri näin!  :love:

PrincessSusu

• Vieras
« Vastaus #16 : 15.08.2013, 11:17 »
Paras on kun piinaa tasaisesti kaikkia ja kaikkea, exiä, exien exiä, nykyisiä, nykyisen exiä, omia panoja, hoitoja, säätöjä, puudeleita ja laastareita sekä lemmikeitä. Myös kostopano kuuluu hoitaa ennen uuden piinaamiskierroksen aloittamista, kostopano on siis se henkilö joka on viimeisimmässä suhteessa aiheuttanut eniten mustasukkaisuutta. Kostopano on hyvä suorittaa heti eron tullessa, mielellään jo saman vuorokauden aikana.
Kiirettä pitää.

mastervsop

• Vieras
« Vastaus #17 : 15.08.2013, 12:33 »
Kostopano tuo oma lempparini mainittu !
Yleensä suoritetaan kertasession tai yhden illan hoidon kanssa joka luulee itsestään elämäni prinsessaksi tms...
Mutta Susu kertoi myös toisen keinon, malja sille siskoni ;)

mastervsop

• Vieras
« Vastaus #18 : 15.08.2013, 12:40 »
Ehkäpä siksi kun olen selvinnyt yhdestä hengelle ja terveydelle vaarallisesta eksästä en todellakaan ole kiusaksi, vaivaksi enkä piinaksi kenellekään eksälle, oli suhde minkälainen tahansa tai loppuipa se mistä tahansa syystä - minä vain haihdun kuin en olisi koskaan ollutkaan osa toisen elämää.

Mainitset joka käänteessä miten hullu ja vaarallinen exäsi on. Tapa piinata toista varmasti sekin, eikä kovinkaan lähellä haihtumista.

IKRM

Kuullostaa ihan mun exältä...ja monen muun tutun. Fakta on että jos hellittäisi mantrastaan hiukan voisi löytyä siitä exästä se puoli että siitä ei sen koommin kuulu paskaakaan...

Ja exäni löysi Lappalaisen sukujuuria olevan porilaisen (?) tosin se lammas nyt rimpautti 112 jo kun näki mut kävelevän ohitse huomaamattani ja ennen kuin meidät oli esitelty edes..how sick is that , hahaaaaa ;) Mutta toisaalta mä olen tilanteeseen helvetin tyytyväinen, ei tarvii tehdä mitään.

Lopuksi totean että ne jotka hokevat kuinka vaarallinen exä on olisi jo kilon kappaleina jos exät tosiaan olisi mitä väittävät.
Olen kuullut skenessäkin naisen toteavan kuinka vaarallinen oma mies on ja on sanonut että tappaa kaikki jos erotaan, silti nainen seikkailee selän takana minkä ehtii...
Tyhmänäkö nainen tällöin sitä mörköä kotona pitää tai kaikkia muita..muka Xv ilman seksiäkin kotona.. VMP.
Oikeastaan toivonkin että tällaiset saa kotona turpaansa ja kunnolla jos ei tajua lähteä...sitä saa mitä tilaa.

mastervsop

• Vieras
« Vastaus #19 : 15.08.2013, 12:49 »
Paras on kun piinaa tasaisesti kaikkia ja kaikkea,
Kiirettä pitää.

Minä niin  :love: sinua, tätä tajunnanvirtaa todellakin pitäis saada kaupaksi asti muillekkin  >:D

Koo

• Vieras
« Vastaus #20 : 15.08.2013, 17:40 »
Ehkäpä siksi kun olen selvinnyt yhdestä hengelle ja terveydelle vaarallisesta eksästä en todellakaan ole kiusaksi, vaivaksi enkä piinaksi kenellekään eksälle, oli suhde minkälainen tahansa tai loppuipa se mistä tahansa syystä - minä vain haihdun kuin en olisi koskaan ollutkaan osa toisen elämää.

Mainitset joka käänteessä miten hullu ja vaarallinen exäsi on. Tapa piinata toista varmasti sekin, eikä kovinkaan lähellä haihtumista.

IKRM

Joka käänteessä lienee jonkinlaista liioittelua, liki kahteentuhanteen viestiini mahtuu about 10 joissa olen tämän asian jollain lailla maininnut. Mutta olen otettu että sanomiseni ovat noin jääneet mieleesi! Väitetään, että kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta.....

Mitä arvelemaasi piinaamiseen tulee niin epäilen ettei tyyppiä paljoo heilauta; kuolleet kun eivät paitsi puhu niin tuskin internetin keskustelufoorumeillakaan kauheasti seikkailevat. Jos siis uskoo siihen, että tuolla jossain on jotain muuta.

mastervsop

• Vieras
« Vastaus #21 : 15.08.2013, 19:23 »
..

Mitä arvelemaasi piinaamiseen tulee niin epäilen ettei tyyppiä paljoo heilauta; kuolleet kun eivät paitsi puhu niin tuskin internetin keskustelufoorumeillakaan kauheasti seikkailevat. Jos siis uskoo siihen, että tuolla jossain on jotain muuta.

On se Hurja.... >:D

Mr Glencairn

• Vieras
« Vastaus #22 : 05.09.2014, 09:07 »
On jo jonkin aikaa ollut hiljainen tämä ketju. Uskon kuitenkin että tällaista kuitenkin edelleen tapahtuu. Kokemusta on.

Itse olen aika pitkälle samaa mieltä kuin mastervsop tuolla aikaisemmassa viestissään. Jos mulle alkaa vittuilemaan niin mie vittuilen takaisin. Kokemusta on viime aikoina tullut "subista" joka alkoi sekä lokaa täällä nakkomaan että myöskin minusta paskanhajuisia viestejä laittelemaan tutuilleni.

Pikkusen vihoissaan tämän aamulla kirjoitin. Siivosin pikkasen siistimmäksi sillä kyllähän me kaikki välillä mustasukkaisia ja kostonhimoisia ollaan. Eikö vain :)
« Viimeksi muokattu: 05.09.2014, 17:18 kirjoittanut Mr Glencairn »

-katy-

• Vieras
« Vastaus #23 : 05.09.2014, 23:31 »
Siivosin pikkasen siistimmäksi sillä kyllähän me kaikki välillä mustasukkaisia ja kostonhimoisia ollaan. Eikö vain :)
Tämä on kyllä metka aihe. Itse tunnustan myös,että sattuu,kun sattuu ja kun sattuu paljon,silloin törppöilee ties mitä tai vähintään suusta tulee isoja rupikonnia.
Näin vanhana tosin ei koston linjoille jaksa lähteä. Pitää miettiä vaan itse tykönään ja olla iloinen,ettei joutunut syvemmälle sontaan,vaikka syvällä olikin,näin niinkun virtuaalisesti.

Mitä seuraillut kuitenkin pääasiassa sivusta vuodesta 2010 näitä kinkypiirejä,niin aika harva tuo esiin sen, että kumppani vaihtuu tuon tuosta. No muutamalla vaihtuu ja sitten netisä joko ylistellään tai vittuillaan,riippuen ties mistä.

"Jännä" ilmiö muuten, että aika moni netissä hehkuttaa onnellisia suhteitaan hyvin yksityiskohtaisestikin. Tulee tunne, että tarvitaanko siihen jokin "koko maailman hyväksyntä tai leima päälle", ennen kuin se on oikeeta rakkautta,seksiä tmv. vai onko se,kun kyse on mm. sadomasokismista,halua aiheuttaa muille "ressukoille" pahaa mieltä ja taas kastuu alushousut lissää  :)

balance

• Vieras
« Vastaus #24 : 05.09.2014, 23:45 »
"Jännä" ilmiö muuten, että aika moni netissä hehkuttaa onnellisia suhteitaan hyvin yksityiskohtaisestikin. Tulee tunne, että tarvitaanko siihen jokin "koko maailman hyväksyntä tai leima päälle", ennen kuin se on oikeeta rakkautta,seksiä tmv. vai onko se,kun kyse on mm. sadomasokismista,halua aiheuttaa muille "ressukoille" pahaa mieltä ja taas kastuu alushousut lissää  :)

Mä luulen, että osa on tarvetta ilmoittaa muille, että mulla menee hyvin. Osa voi olla sitä, että haetaan hyväksyntää tutuilta (miksi hakisi hyväksyntää ihmisiltä joita ei tunne? Ellei koe, että pitää päästä porukoihin..) Osa sitä, että halutaan kertoa, että minä kykenen ja minä saan seuraa toisin kuin oletetta (tai kuvittelee toisten olettavan) jne.. Mutta sadomasokismiin mä en sitä yhdistä, ellei kyse ole itseen kohdistuvasta toiminnasta :D Sitähän se lopulta on.

Minä voisin keksiä monia syitä siihen, miksi tällä tavalla taas pitäisi käyttäytyä.. Mutta ehkä jätän ne mölyt omaan mahaani.

-katy-

• Vieras
« Vastaus #25 : 06.09.2014, 01:16 »
No joo, turha mun jauhaa tästä, kun ei ole exiä eikä kai tuleviakaan. Joskus vaan tietynlainen meno ihmetyttää, jos esim. mua yritetään sotkea peleihin mukaan, syystä jota en ymmärrä näin sinkkukinkkuna.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2014, 15:03 kirjoittanut katy »

Nuppuorja

• Vieras
« Vastaus #26 : 06.09.2014, 13:01 »
Tai... voiko olla ihan vain onnellisia ihmisiä? Jotka kinkyilee sen saman kanssa ihan tyytyväisinä?

MissImpossible

• Vieras
« Vastaus #27 : 06.09.2014, 17:13 »
No onhan se nyt stressiä helpottava keino se exälle vittuileminen, saa purkaa aggressioitaan ja joskus alistuva osapuoli saa vielä kaupan päälle kerjäämänsä rangaistuksen  >:D

Riverlady

• Vieras
« Vastaus #28 : 07.09.2014, 18:15 »
No onhan se nyt stressiä helpottava keino se exälle vittuileminen, saa purkaa aggressioitaan ja joskus alistuva osapuoli saa vielä kaupan päälle kerjäämänsä rangaistuksen  >:D

Joskus hiljaisuus on kovinta vittuilua, oli vittuilun kohde suuntaukseltaan alistuva tai mikä vaan.

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
« Vastaus #29 : 07.09.2014, 20:15 »
Voi olla, että olen vain tyhmä ja siksi en ymmärrä, mutta miksi piinata toista suhteen jälkeen tai muuten olla raivoissaan? Jos suhde oli hyvä, mutta päätty aikanaan, eikä siitä pitäisi jäädä hyvä mieli. Eihän mikään kestä ikuisesti. Kaikki  jutut  vaan loppuu joskus. Hyvästä jutusta jää hyviä muistoja, miksi pilata ne kiukuttelemalla tai olemalla päästämäättä irti.