Baarin kannatusmaksut
Tähän samaan kategoriaan voinee niputtaa myös ne eräät itseään mastereiksi kutsuvat henkilöt, joka suhteen loputtua kokevat velvollisuudekseen levitellä netissä exänsä yksityistietoja, ja harrastaa kiristystä ja väkivallalla uhkailua. Voisiko myös tällainen olla piilossa oleva fetissi, vai ihan jotakin muuta konsensuaalisiin D/s-suhteisiin kuulumatonta.
Onneksi naisilla ei esiinny tällaista "fetissiä" missään muodossa
Kyllä mä luulen että pohjimmiltaan kyse on vaikeudesta hyväksyä tilanteen muutos, tai että toinen ei enää saa sitä suhteesta irti mitä kaipasi. Sitten tunteita mustasukkaisuudesta, katkeroitumista jne..Lisäksi musta tuntuu et moni katsoo näitä asioita hyvin mustavalkoisesti, syy on aina toisessa ja itsellä ei ole osaa eikä arpaa.. Se, että itse sortuu samaan käytökseen vain vauhdittaa ja antaa lisää syitä toiselle. Sivusta seuranneena vain on odottanut että kumpi osapuoli tajuaa lopettaa aikaisemmin ja jatkaa elämäänsä.Tietysti, tuntuu ihmeelliseltä että toisen henkilökohtaisten asioiden huutaminen julkisesti muille koetaan hienona ideana, itsestään vain idioottia siinä on tekemässä ja luulisi että tälläisen henkilön maine kulkee nimen edessä.
Elämä on...Accidere ex una scintilla incendia passim...
Ehkäpä siksi kun olen selvinnyt yhdestä hengelle ja terveydelle vaarallisesta eksästä en todellakaan ole kiusaksi, vaivaksi enkä piinaksi kenellekään eksälle, oli suhde minkälainen tahansa tai loppuipa se mistä tahansa syystä - minä vain haihdun kuin en olisi koskaan ollutkaan osa toisen elämää.