Kirjoittaja Aihe: Ex:ien piinaaminen  (Luettu 16065 kertaa)

Pip

Ex:ien piinaaminen
« : 13.08.2013, 23:54 »
Oletko ihminen, joka menneen suhteen jälkeen piinaa entistä? Entä jo uuden suhteen ollessa päällä jatkat vielä edellisen suhteen puoliskon piinaamista? Kun tämäkin suhde on kaatunut, niin jatkatko näiden molempien entisten piinaamista?

Millaiseksi tällaisen käytöksen voisi luokitella? Voisiko tämä kenties olla piilossa oleva fetissi, koska sen verran paljon tällaista käytöstä tapahtuu, että luulisi sen olevan yleisempääkin skenessä?

KalvinK

• Baarikärpänen
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Ex:ien piinaaminen
« Vastaus #1 : 14.08.2013, 10:25 »
Tähän samaan kategoriaan voinee niputtaa myös ne eräät itseään mastereiksi kutsuvat henkilöt, joka suhteen loputtua kokevat velvollisuudekseen levitellä netissä exänsä yksityistietoja, ja harrastaa kiristystä ja väkivallalla uhkailua. Voisiko myös tällainen olla piilossa oleva fetissi, vai ihan jotakin muuta konsensuaalisiin D/s-suhteisiin kuulumatonta.

perapervo

• Vieras
« Vastaus #2 : 14.08.2013, 10:35 »
Tähän samaan kategoriaan voinee niputtaa myös ne eräät itseään mastereiksi kutsuvat henkilöt, joka suhteen loputtua kokevat velvollisuudekseen levitellä netissä exänsä yksityistietoja, ja harrastaa kiristystä ja väkivallalla uhkailua. Voisiko myös tällainen olla piilossa oleva fetissi, vai ihan jotakin muuta konsensuaalisiin D/s-suhteisiin kuulumatonta.

Amen!
Oisin enemmän kuin huolissani jos tälläinen hemmo löytää uuden "uhrin"  >:(

kide

• Vieras
« Vastaus #3 : 14.08.2013, 16:01 »
Onneksi naisilla ei esiinny tällaista "fetissiä" missään muodossa  ;D

Koo

• Vieras
« Vastaus #4 : 14.08.2013, 16:19 »
Onneksi naisilla ei esiinny tällaista "fetissiä" missään muodossa  ;D

Olihan tämä sarkasmia, olihan??

Köysimestari

• Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Sitoo ja piiskaa.
  • Galleria
    • Taidetta
« Vastaus #5 : 14.08.2013, 16:27 »
Ei tuollainen mikään fetissi ole. Olisikohan kyseessä ennemmin perusinhimillinen heikkous kun ei pysty päästämään exästään irti. Eiköhän tuohon ihan perus vaniljakin pysty.

balance

• Vieras
« Vastaus #6 : 14.08.2013, 18:54 »
Kyllä mä luulen että pohjimmiltaan kyse on vaikeudesta hyväksyä tilanteen muutos, tai että toinen ei enää saa sitä suhteesta irti mitä kaipasi. Sitten tunteita mustasukkaisuudesta, katkeroitumista jne..

Lisäksi musta tuntuu et moni katsoo näitä asioita hyvin mustavalkoisesti, syy on aina toisessa ja itsellä ei ole osaa eikä arpaa.. Se, että itse sortuu samaan käytökseen vain vauhdittaa ja antaa lisää syitä toiselle. Sivusta seuranneena vain on odottanut että kumpi osapuoli tajuaa lopettaa aikaisemmin ja jatkaa elämäänsä.

Tietysti, tuntuu ihmeelliseltä että toisen henkilökohtaisten asioiden huutaminen julkisesti muille koetaan hienona ideana, itsestään vain idioottia siinä on tekemässä ja luulisi että tälläisen henkilön maine kulkee nimen edessä.

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
« Vastaus #7 : 14.08.2013, 19:21 »
Kyllä mä luulen että pohjimmiltaan kyse on vaikeudesta hyväksyä tilanteen muutos, tai että toinen ei enää saa sitä suhteesta irti mitä kaipasi. Sitten tunteita mustasukkaisuudesta, katkeroitumista jne..

Lisäksi musta tuntuu et moni katsoo näitä asioita hyvin mustavalkoisesti, syy on aina toisessa ja itsellä ei ole osaa eikä arpaa.. Se, että itse sortuu samaan käytökseen vain vauhdittaa ja antaa lisää syitä toiselle. Sivusta seuranneena vain on odottanut että kumpi osapuoli tajuaa lopettaa aikaisemmin ja jatkaa elämäänsä.

Tietysti, tuntuu ihmeelliseltä että toisen henkilökohtaisten asioiden huutaminen julkisesti muille koetaan hienona ideana, itsestään vain idioottia siinä on tekemässä ja luulisi että tälläisen henkilön maine kulkee nimen edessä.

WORD.

Koo

• Vieras
« Vastaus #8 : 14.08.2013, 19:39 »
Puhun tietysti vain omasta puolestani, mutta ei tämä eksien piinaaminen ole mitenkään kinkypiireihin pesiytynyt ilmiö vaan hyvin tavallinen missä tahansa piirissä. Hylkäämisen hyväksyminen, yksin jääminen, arvottomuuden tunne, omaisuuden menettämisen pelko (siis sen toisen osapuolen jota piti omaisuutenaan ja jota kukaan toinen ei saa saada).... kaikkea tätä yhdistettynä olemattomaan itsetuntoon, kyvyttömyyteen käsitellä negatiivisia asioita ja hyväksyä se mihin ei voi vaikuttaa enää...

Lopputulemana voi olla mitä tahansa rumaa. Ehkäpä siksi kun olen selvinnyt yhdestä hengelle ja terveydelle vaarallisesta eksästä en todellakaan ole kiusaksi, vaivaksi enkä piinaksi kenellekään eksälle, oli suhde minkälainen tahansa tai loppuipa se mistä tahansa syystä - minä vain haihdun kuin en olisi koskaan ollutkaan osa toisen elämää.

Patajätkä

• V.I.P.
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
« Vastaus #9 : 14.08.2013, 19:55 »
Miten se J. Karjalainen lauloikaan ?  Vois sopia tuollaiseen.

Hän ei ooo oikea gayboy (cowboy) jos naista ei voi saada miellestään....

alabamatattoo

• Vieras
« Vastaus #10 : 14.08.2013, 21:03 »
Koo:n edellinen kommentti oli hyvä..
Olipa hienosti kirjoitettu!! Yhdyn siis edelliseen..

mastervsop

• Vieras
« Vastaus #11 : 14.08.2013, 21:28 »
Kiitos Koo !

Mulla se menee yleensä niin että nooraan toisen, toki jos se nooraus johtaa johonkin yleiseen vittuiluun epäsuorasti kuitenkin riittävällä tarkkuudella että muut kun itsekkin tunnistaa sen kaivan esiin Tomahawkin ja annan palaa hetken kunnes toinen tajuaa että kannattaa antaa olla koska tarvittaessa menen todella pitkälle jollei se perseily lopu heti ja perseilyllä tarkoitan kaikkea tyhjistä lupauksista suoraan vittuiluun.
Mutta jäädä roikkumaan ja kiusaamaan toista...en allekirjoita, vastaan toki huutoon jos huudellaan eikä tajuta pitää nokkaa kiinni kun varoitan ja jättää mua rauhaan.

Oma exäni koki kun muutti pois 6vk radiohiljaisuuden ilmeisen raastavaksi ja jatkoimme katkeransuolaista tapailua erillään asuessamme, hän mustasukkaisena kuin helvetti ihan kaikesta, tämän tajusin vasta jälkeen. Molemmat halusimme ulos suhteesta mutta kun seksi oli ollut 18v parasta ikinä niin eihän sellaista voinut jättäää pois. Kuitenkin lopulta exä olisi halunnut muutakin kuin seksiä mutta en suonut hänelle sitä iloa enään eli kaiketi annoin viestin että oltiin tultu tien päähän ja ainut mikä kiinnosti oli seksi vaikkakin koitin välillä ryhdistäytyä ja antaa itsestäni enemmänkin.
Se taasen johti hänen taholta kostonkierteeseen joka myönnän osui ja upposi pahasti ja on jättänyt varjon itseeni.
Se varjo on että joko ihastun tulenpalavasti kun haluan kuitenkin jonkun joka vei yhtä hyvin jalat alta.
Muutaman kerran on jalat lähtenyt jälkeen ja ennen lasteni äidin mutta aina väärien kanssa.

Itse koen parhaaksi sen että alkuroihun jälkeen kun tulee ns mietintävaihe alan hiljentua ja silloin voin katsoa mitä toinen ajattelee. Monesti päin peetä ja oireilee ihan kuten eksäkin jos ei paukkunut kymmensiä viestejä päivässä kun töitäkin piti tehdä ja treenata ja muutakin elämää kuin parisuhde.
En tiedä jostain kumman syystä mä osaan tuon viilentämisen taidon ja epäilysten herättämisen että olen epäuskollinen liiankin hyvin. Onko siis niin että toinekin tajuaa sen että kun nooraan et kuitenkaan merkinnyt itselle mitään ja jälkeenpäin olet ilmaa ja katkeroituu ja haluaa reaktion koska se merkitsee hänelle että kuitenkin minulla on tunteita jos hermostunkin ?
Harmittaa jopa enkä mielestäni anna siihen epäilyyn aihetta jos ajattelee asiaa järkevästi nooratessani, haluan vaan päästä pois kaikesta mitä oli ja haudata muistotkin ja olla yksin jos tuli ero. Mutta ihastuessa järki jää narikkaan...itselläkin, Elämä on...Accidere ex una scintilla incendia passim...

http://www.youtube.com/watch?v=4pBo-GL9SRg

alabamatattoo

• Vieras
« Vastaus #12 : 14.08.2013, 21:56 »

Elämä on...Accidere ex una scintilla incendia passim...

hyvin loogista... pieni kipinä voi sytyttää tulipalon..

balthazar

• Vieras
« Vastaus #13 : 15.08.2013, 00:54 »
Jollakin perverssillä tavalla koen nykyisen piinaamisen hedelmällisemmäksi touhuksi :)
« Viimeksi muokattu: 15.08.2013, 02:16 kirjoittanut balthazar »

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #14 : 15.08.2013, 08:31 »
Ehkäpä siksi kun olen selvinnyt yhdestä hengelle ja terveydelle vaarallisesta eksästä en todellakaan ole kiusaksi, vaivaksi enkä piinaksi kenellekään eksälle, oli suhde minkälainen tahansa tai loppuipa se mistä tahansa syystä - minä vain haihdun kuin en olisi koskaan ollutkaan osa toisen elämää.

Mainitset joka käänteessä miten hullu ja vaarallinen exäsi on. Tapa piinata toista varmasti sekin, eikä kovinkaan lähellä haihtumista.

IKRM