Baarin kannatusmaksut
Tekijänoikeus on voimassa tekijän elinajan ja 70 vuotta hänen kuolemastaan. Eli sitä vanhempaa materiaalia saa lainata."
Jos kehotusta lähteen mainitsemisesta joka kerta ei tällä foorumilla ole eikä tule, lupaan kyllä siteerata tänä vuonna jossakin vaiheessa jotain yli 70 vuotta sitten kuollutta kirjailijaa, jättää lähteen mainitsematta ja ottaa vastaan kaikki kommentista saamani kehut, kun joku lähdettä tietämätön luulee sitaattia minun itse keksimäkseni.
"Mielenkiintoista on ollut havaita, että vastaajat paria poikkeusta lukuunottamatta käsittelivät tekijänoikeuksia .Olin kuvitellut, että itse aihe sananvalintoineen olisi kirvoittanut keskustelua
Ohjeita on tekijänoikeuksistakin - juurikin tuossa linkissä minkä laitoit viestiisi - ja niissä sanotaan mm seuravaa:"POIKKEUS - Koko Euroopan Unionin alueella on voimassa seuraava rajoitus:Tekijänoikeus on voimassa tekijän elinajan ja 70 vuotta hänen kuolemastaan. Eli sitä vanhempaa materiaalia saa lainata."
Kettu, kaikkea ei tarvitse ihmetellä ääneen. Luulen, että sinua arvostettaisiin paljon enemmän jos joskus jättäisit jotain pilkkua hipovaa tekstiä pois.
Lainaus käyttäjältä: Koo - 06.08.2013, 18:06Ohjeita on tekijänoikeuksistakin - juurikin tuossa linkissä minkä laitoit viestiisi - ja niissä sanotaan mm seuravaa:"POIKKEUS - Koko Euroopan Unionin alueella on voimassa seuraava rajoitus:Tekijänoikeus on voimassa tekijän elinajan ja 70 vuotta hänen kuolemastaan. Eli sitä vanhempaa materiaalia saa lainata." Lueppa Kettu uudelleen.