Kirjoittaja Aihe: Hyvän Ds-suhteen haasteet?  (Luettu 19748 kertaa)

mastervsop

• Vieras
Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #30 : 05.08.2013, 23:13 »
VSOP :

1. Täysin esineellistettyjä ihmisiä jotka ovat tähän lähteneet omasta tahdostaan on olemassa. Nämä ovat niitä joita minä kutsun 'orjiksi'.
    Kyseisten henkilöiden ainoa tarkoitus on tuottaa jonkinlaista hyötyä omistajilleen. Kun omistaja ei enään saa tätä hyötyä, orja laitetaan kiertoon.
    Tässähän kyse on 'leikistä' vaikka toiminta voi kestää vuosiakin. Orjalla kuitenkin pysyy päätäntävalta itsestään yhteiskunnallisista syistä.

Niin paljon sitaatteja avainsanoissa että Itseä alkaa hymyilyttämään kuinka helvetin pihalla olet mielestäni perusteluillasi jo.
Fakta on että se ns "orja" ei leiki ellei saa myös siitä itsekkin seksuaalista tyydytystä jossain muotoa.
Eli Orja loppupeleissä on se joka palettia pyörittää... jos ei ole ketään ketä komentaa/palvella et ole mitään.

Lainaus
Orjuuteen pakottamista, joka sinällään on sitä ainoaa oikeaa toimintaa, ei varmastikaan meidän yhteiskunnassamme paljoakaan, jos ollenkaan, esiinny.

Sanoo kansalainen joka maksaa kiltisti veronsa eikä ole ikinä kyseenalaistanut sitä miksi...ja Plonks.

Terv. Syytetty verojen maksuhaluttomuudesta ja erityisesti mainittu ei maksukyvyttömyyden takia.
*Kyllä olen mielummin talousrikollinenkin kuin tämän yhteiskunnan orja.

Lainaus
2. Seksuaalis-sadistisessa toiminnassa aika harvoin esiintyy todellisia alistamiselementtejä vaan yleensä vallitseee tasa-arvo.
   Tämä lähinnä siksi että, jos sadistinen persoona saa 'vapaat kädet' tehdä mitä haluaa, voi ääritilanteissa syntyä todella rumaa jälkeä.
   Syvien tunteiden mukaantuominen sadistismasokistiseen 'suhteeseen' saattaa myös aiheuttaa ikäviä lopputuloksia.
   Taas, se ainoa 'oikea' sadismihan ei huomioi 'kohdetta' milläänlailla, mutta tämä johtaa yleensä rikokseen.

-Stoge
Vallitseeko edes tasa-arvo...kyllä se taitaa olla niin että täälläkin skenessä pääpiirteittäin Pussy rules tha World ja jätkät konttaa heti kun sitä on tiedossa... Voi vittu millasia paskahousuja kun bileissäkin menoa katselee.

PS.Koskahan Katainen saadaan vastuuseen toheloinnistaan.... muut truumasterit on jo leivätöntä pöytää maistaneet...

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #31 : 06.08.2013, 10:27 »
VSOP :

1. Täysin esineellistettyjä ihmisiä jotka ovat tähän lähteneet omasta tahdostaan on olemassa. Nämä ovat niitä joita minä kutsun 'orjiksi'.
    Kyseisten henkilöiden ainoa tarkoitus on tuottaa jonkinlaista hyötyä omistajilleen. Kun omistaja ei enään saa tätä hyötyä, orja laitetaan kiertoon.
    Tässähän kyse on 'leikistä' vaikka toiminta voi kestää vuosiakin. Orjalla kuitenkin pysyy päätäntävalta itsestään yhteiskunnallisista syistä.

Niin paljon sitaatteja avainsanoissa että Itseä alkaa hymyilyttämään kuinka helvetin pihalla olet mielestäni perusteluillasi jo.
Fakta on että se ns "orja" ei leiki ellei saa myös siitä itsekkin seksuaalista tyydytystä jossain muotoa.
Eli Orja loppupeleissä on se joka palettia pyörittää... jos ei ole ketään ketä komentaa/palvella et ole mitään.

Lainaus
Orjuuteen pakottamista, joka sinällään on sitä ainoaa oikeaa toimintaa, ei varmastikaan meidän yhteiskunnassamme paljoakaan, jos ollenkaan, esiinny.

Sanoo kansalainen joka maksaa kiltisti veronsa eikä ole ikinä kyseenalaistanut sitä miksi...ja Plonks.

Terv. Syytetty verojen maksuhaluttomuudesta ja erityisesti mainittu ei maksukyvyttömyyden takia.
*Kyllä olen mielummin talousrikollinenkin kuin tämän yhteiskunnan orja.

Lainaus
2. Seksuaalis-sadistisessa toiminnassa aika harvoin esiintyy todellisia alistamiselementtejä vaan yleensä vallitseee tasa-arvo.
   Tämä lähinnä siksi että, jos sadistinen persoona saa 'vapaat kädet' tehdä mitä haluaa, voi ääritilanteissa syntyä todella rumaa jälkeä.
   Syvien tunteiden mukaantuominen sadistismasokistiseen 'suhteeseen' saattaa myös aiheuttaa ikäviä lopputuloksia.
   Taas, se ainoa 'oikea' sadismihan ei huomioi 'kohdetta' milläänlailla, mutta tämä johtaa yleensä rikokseen.

-Stoge
Vallitseeko edes tasa-arvo...kyllä se taitaa olla niin että täälläkin skenessä pääpiirteittäin Pussy rules tha World ja jätkät konttaa heti kun sitä on tiedossa... Voi vittu millasia paskahousuja kun bileissäkin menoa katselee.

PS.Koskahan Katainen saadaan vastuuseen toheloinnistaan.... muut truumasterit on jo leivätöntä pöytää maistaneet...

1. Se 'orja' yleensä saa sen tyydytyksensä siitä esineellistämisestä, eikös se ole itsestään selvää ?
   Kuten siinä tekstissä sanoin toiminta on vapaaehtoista joten se on leikkiä ja sen mukaisesti orja määrää rajat.

2. Se on totta että olemme kaikki yhteiskunnan 'orjia' jos elämme sääntöjen mukaan.

3. Sadistisissa touhuissa, yleensä, vallitsee yhteisymmärrys ja tasa-arvo. Aika harvoin siinä toiminnassa
    muutenkaan on kyse 'pillusta'. Ymmärrän kyllä pointtisi.

Mä en nyt jaksa alkaa vääntämään sen enempää, koska musta on typerää huutaa anarkistisella äänellä paikassa jossa olo on täysin vapaaehtoista.

-Stoge

eugénie

• Vieras
« Vastaus #32 : 06.08.2013, 22:54 »
Jep, "yhteinen tahto" on jotain äärimmäisen epäselvää. Itsestäni on useimmiten sessioissa jonkun kanssa tuntunut aluksi kaikkein parhaimmalta, myöhemmin lähes poikkeuksetta kuvaan astuvat toiveet erilaisista ryhmäjutuista (tai liioiteltu passiivisuus). Välillä ryhmissäkin on ollut todella hauskaa, mutta ihmisissä tapahtuva muutos eri sosiaalisissa kokoonpanoissa vähän kaivertaa.

Täytyy sanoa, että lähes jokainen kinky on ollut parempaa seuraa ja luonteeltaan miellyttävämpi kahden kesken (sessioissa, en puhu nyt yleisellä tasolla). Olen siis minimoinnin kannalla - vähemmän on usein enemmän. Ja yhteinen tahto voi puolestani olla ihan vain sessiointi, niin sanottu syvällisyys on tässä asiassa tosiaan aika syvältä.

Ruusu

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
« Vastaus #33 : 06.08.2013, 23:50 »
Jep, "yhteinen tahto" on jotain äärimmäisen epäselvää. Itsestäni on useimmiten sessioissa jonkun kanssa tuntunut aluksi kaikkein parhaimmalta, myöhemmin lähes poikkeuksetta kuvaan astuvat toiveet erilaisista ryhmäjutuista (tai liioiteltu passiivisuus). Välillä ryhmissäkin on ollut todella hauskaa, mutta ihmisissä tapahtuva muutos eri sosiaalisissa kokoonpanoissa vähän kaivertaa.

Täytyy sanoa, että lähes jokainen kinky on ollut parempaa seuraa ja luonteeltaan miellyttävämpi kahden kesken (sessioissa, en puhu nyt yleisellä tasolla). Olen siis minimoinnin kannalla - vähemmän on usein enemmän. Ja yhteinen tahto voi puolestani olla ihan vain sessiointi, niin sanottu syvällisyys on tässä asiassa tosiaan aika syvältä.

Jotain tässä täytyy olla. En osannut olla mustasukkainen ennenkuin huomasin, että joku toinen vie partneria paremmin. Mikään muu ei raasta hermojani pahemmin kuin se, ettei osaa olla asian kanssa sinut vaikka rationaalisesti tilanne ei hepulointia vaatisi, muttei vaan voi tunteille mitään. En puhu nyt sessioinnista, vaan laajemmassa mittakaavassa suhteesta.

Sillä kolmannen osapuolen kutsumisella leikkiin on riskinsä, koska jo kerrasta oma illuusio D/s-hattarasta voi saada lommon. Täytyy sanoa ettei mieleeni ole koskaan tullut, että toisen D-ihmisen tuominen leikkiin voisi näyttää omasta D:sta aivan noin hurjia uusia puolia, ja viikossa. Herää kysymys, että eikö tällaisen uuden kuvion aikana olisi erittäin tärkeää purkaa kokemuksia keskustelujen kautta keskenään. Juurikin siksi ettei tilanne kärjistyisi??

Omalla kohdallani olen kokenut haasteena polykuvioisen D/s-suhteen lähtemisen "omille teilleen" eli kun haluat jotain muuta kuin toinen. Tässä taitaa huipentua se "yhteisen tahdon äärimmäinen epäselvyys", joka voisi olla pyhäyksinkertaisuus eli kaveruus + yhteinen hauskanpito session muodossa.  Minulle teettää hurjasti töitä muuttaa ajatustani pois siitä mitä meillä ei ole siihen mitä meillä on ja mitä kaikkea vaikeuksista voisi oppia ... niinpä niin. Olisi se paljon helpompaa jos ei tarvitsisi irrotella elementtejä toisistaan, viitaten..
Itse olen aina miettinyt, miksi on niin tärkeää eritellä suhteen eri elementtejä, puhumattakaan suhteista joista puuttuvat jotkut elementit tai jotka perustuvat vain tietylle elementille.

Itselleni kun Vanilja, D/s, S/M ja kaikenlainen leikkiminen on vain seksuaalisuutta, joka kuuluu suhteeseen eikä ole eroteltavissa siten, että voisin toteuttaa seksuaalisuuttani pitämättä yllä jonkinlaista suhdetta. Nykyisellään olen siitä onnellisessa asemassa, että olen tavannut ihmisen joka reagoi kosketukseeni hyvin luonnollisesti, ja jota minun on luonnollista koskettaa niin, että parisuhde tuntuu sekä tasa-arvoiselta (joka on minulle tärkeää) ja samaan aikaan valta-asetelmaltaan niin kovin oikealta. Olen löytänyt jotain, joka voi kehittyä mihin tahansa samanaikaisesti sekä tasa-arvoisena että valta-asetelmaltaan selkeänä, kokonaisvaltaisena suhteena.

Joten, yksinkertaisuudessaan minulle hyvä D/s-suhde tarkoittaa hyvää ja toimivaa parisuhdetta ja toisinpäin. Minä en haluaisi, ehkä jopa pystyisi erottamaan niitä toisistaan.

...mutta kun on aina ei mene niinkuin Strömsossa ei ainakaan ilman kyyneliä ja työtä.

peikkotyttö

• Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Poly, mutta varattu
  • Galleria
« Vastaus #34 : 07.08.2013, 02:43 »
Täytyy sanoa ettei mieleeni ole koskaan tullut, että toisen D-ihmisen tuominen leikkiin voisi näyttää omasta D:sta aivan noin hurjia uusia puolia, ja viikossa. Herää kysymys, että eikö tällaisen uuden kuvion aikana olisi erittäin tärkeää purkaa kokemuksia keskustelujen kautta keskenään. Juurikin siksi ettei tilanne kärjistyisi??

(---)

...mutta kun on aina ei mene niinkuin Strömsossa ei ainakaan ilman kyyneliä ja työtä.

Mielestäni jo hyvä kahden ihmisen välinen suhde sisältää paljon rehellistä keskustelua, hyvä kahden ihmisen välinen D/s-suhde sisältää sitä ensimmäistä  tapausta enemmän ja jos D/s-suhteeseen lisätään vielä polyelementti, keskustelua pitäisi tosiaankin olla sellainen määrä, että voi sanoa kyse olevan kyynelistä ja työstä. Lopulta kyyneleitä ei kuitenkaan enää tarvita ja keskustelukin sujuu. :) Lueskelin juuri tänään FetLifen Poly & Kinky -ryhmän viestejä ja siellä eräs nainen kertoi, kuinka häntä ärsyttää, kun hänen polykuvionsa toimivuudesta onnitellaan ja sanotaan, että teillä on käynyt niin hyvä tuuri. Hän tapaa kuulemma korjata onnittelijaa, että kyse ei ole tuurista, vaan kovasta työstä, joka alkaa vihdoin kantaa hedelmää.

prinsessaleia

• Vieras
« Vastaus #35 : 26.08.2013, 11:14 »
Olen täysin uusi gendressä ja palstalla joten turha hermostua..itse koen että mikään ei ole jännittävämpää kuin kolmannen osapuolen ottaminen suhteeseen jollain tavoin. Itselleni salailu on kaikkein kiihottavin ele O:-)mentti seksissä eritoten jos siitä joutuu vastuuseen ja kuulusteltavaksi. vaikka mustasukkaiset tunteet kumppanista ovatkit ärsyttäväi koen ne myös hyvin miellyttävällä tavalla. tätä kai se kinkynä oleminen myös on?? siis omalla kohdallani..minusta myös se että voi joutua vaihdetuksi/hylätyksi kuuluu asiaan vaikka se herättääkin epävarmuuden tunteet. minusta ihmisen pitäisi olla täysin vapaa valitsemaan tunteensa kohteen. joka voi siis vaihdella hetkittäin hyvinkin paljon  O:-)

nanker

• Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Kauneusfriikki
  • Galleria
« Vastaus #36 : 24.10.2015, 22:56 »
Dominat hei taas se muistutus! Niin, öhöm! Älkää vaatiko aina sitä supernöyryyttä heti ensimmäisistä yksäreistä/chattijutusteluista lähtien. Toisinsanoen vaaditaan aina niin ylikohteliasta puhuttelua ja käytöstä alusta lähtien jo netissä! Vaikka ei olla edes tavattu?

Mun käsityksen mukaan vasta ensimmäisellä livetapaamisella näkee vasta sen onko tuossa Dommessa minulle tarpeeksi arvokkuutta ja itsevarmuutta! Toisinpäin aivan sama juttu!

Tuntuu että ennen livetapaamista/tutustumista käytetään kaikenlaiseen viestimiseen aivan valtavasti aikaa, kun koko homma saattaa kaatua hyvin jo siihen ensitapaamiseen. Ymmärrän hyvin ettei kannata lähteä ekaan livetapaamiseen täysin sokkotreffimeiningillä mutta joku tolkku voisi olla tässä jahkaamisessa ennen minkäänmoista oikean elämän treffejä. Vai mikä tässä on homman nimi?

Normandie

• V.I.P.
  • Metamorfosis
  • Galleria
« Vastaus #37 : 24.10.2015, 23:19 »
Tuo nankerin teksti voisi olla minun kirjoittamani, mutta subnaisen näkökulmasta. Kun minulla on ollut Master-hakuja joskus, niin suuri ällistykseni on aina ollut se, miten moni heistä jo heti ensimmäisessä yhteydenotossaan kutsuu itseään minun Isännäkseni, Herrakseni ja milloin miksikin. Niiata ja kumarrella pitäisi, osoittaa kunnioitusta ja tottelevaisuutta, vaikka en edes tiedä kuka tuo kirjoittaja on. Eli haastetta riittää jo ihan alkumetreiltä asti. Suhtaudun tosin tuollaisiin kirjoittajiin ärtyneellä huumorilla, mutta voihan siellä aina joku ihan tosissaankin kirjoitella. Minä kunnioitan ja arvostan ja alistun sellaiselle Miehelle, joka on sen arvoinen. Se ei paljastu kirjoittelemalla vaan näyttämällä kuka ja millainen on. Siitä sitten suurempiin haasteisiin.

Awkward

• Vieras
« Vastaus #38 : 25.10.2015, 03:28 »
Tämä onkin some:n suuri "haaste" tai vaikeus. Vääriä mieli- ja kielikuvia.

Jo oman profiilin tekeminen on vaikeaa ja toisen ihmisen profiilin tulkitseminen vielä vaikeampaa...

Kaikki viestit voi jättää omaan arvoonsa...vastata tai ei. Minusta pienenkin kiinnostuksen kohdatessaan kannattaa tavata ihminen. Tosin roolin kuin roolin voi vetää päälleen kukin myös IRL, joten mikään ei ole varmaa. Tai "turvallista"...

Itse suosin tapaamista jomman kumman kotikentällä...

Piki

• Kanta-asiakas
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
« Vastaus #39 : 27.10.2015, 01:18 »
Tuo nankerin teksti voisi olla minun kirjoittamani, mutta subnaisen näkökulmasta. Kun minulla on ollut Master-hakuja joskus, niin suuri ällistykseni on aina ollut se, miten moni heistä jo heti ensimmäisessä yhteydenotossaan kutsuu itseään minun Isännäkseni, Herrakseni ja milloin miksikin. Niiata ja kumarrella pitäisi, osoittaa kunnioitusta ja tottelevaisuutta, vaikka en edes tiedä kuka tuo kirjoittaja on. Eli haastetta riittää jo ihan alkumetreiltä asti. Suhtaudun tosin tuollaisiin kirjoittajiin ärtyneellä huumorilla, mutta voihan siellä aina joku ihan tosissaankin kirjoitella. Minä kunnioitan ja arvostan ja alistun sellaiselle Miehelle, joka on sen arvoinen. Se ei paljastu kirjoittelemalla vaan näyttämällä kuka ja millainen on. Siitä sitten suurempiin haasteisiin.

Komppaan tätä suurella sydämellä!! :love: :love: Aivan kuten nankerin tekstiä myös. Kunnioitus ja alistuminen nimenomaan ansaitaan. Sitä ei oleteta toiselta heti alkusenttimetreillä. Henkilökohtaisesti omalla kohdallani moinen päsmäröinti vetää fiiliksen jo alkukättelyssä niin miinukselle, että homma tipahtaa sinne kuuluisaan Ö-mappiin samantien.

Angelika

• Vieras
« Vastaus #40 : 27.10.2015, 10:56 »
Yhtä lailla minusta tuntuu oudolta saada täysin ventovieraalta ihmiseltä viestiä, jossa hän kuvaannollisesti kiemurtelee jaloissani ja esittää alistunutta suuntaani. Tuollainen lähestyminen on lähinnä vaivaannuttavaa. Hyvät käytöstavat kuuluvat mielestäni jokaiselle, riippumatta rooleista. Itse lähden tutustumaan ihmisiin sellaisina kuin ovat, enkä itsekään naamioidu mihinkään rooleihin. Ennen muuta minä en lähde ansaitsemaan kenenkään arvostusta/kunnioitusta tms., eikä kenenkään tarvitse ansaita myöskään minulta moisia. Nuo asiat ovat minulle ikäänkuin lähtöasetelma toisen kohdatessa.
Keskinäinen dynamiikka avautuu tutustuessa toiseen ja sitä kautta selviää kyllä, löytyykö yhteisiä intressejä D/s-kuvioissa ja millaisiksi ne kenenkin kanssa muotoutuvat.

Oma kommentointini meni ehkä hiukan ohi aiheen, sillä tartuin vain muutaman viimeisimmän kommentin herättämään ajatukseen.

nanker

• Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Kauneusfriikki
  • Galleria
« Vastaus #41 : 31.10.2015, 20:00 »
No sen verta vastaan ed. Angen viestiin että tarpeeksi edustavan ja itsevarman oloinen Nainen jo pelkän kuvan perusteella tietenkin vetää mut kyllä polvilleni ja nöyräksi. Tässä kyllä lähden heti matelemaan vaikken ihmistä tunne oikeasti. Ihastun siis ulkonäköön ja omaan mielikuvaani Naisesta joka kyllä usein oikeassa.

Eli menee mun kohdalla ihan vahvan kiihottumisen puolelle, joka taas vie järjen sieltä yläpäästä:) Mutta niin se vaan menee!

Väitän että valta-osa miehistä ja varmaan naisistakin lankeaa kiinnostavan vastapuolen ulkonäköön ja siihen miten toinen on, elää ja iloitsee. Tai vaikka harmistunut ilme voi olla kiehtova:) Ei siinä paljon haittaa vaikka toinen olisikin vähän tyhmä kuin saapas, naiivi tai jotenkin tietämätön ja muuta vastaavaa. Itsevarmuus, iloisuus ja olemus ja temperamentti vie sydämiä!

klipklop

• Vieras
« Vastaus #42 : 31.10.2015, 21:33 »
Yhtä lailla minusta tuntuu oudolta saada täysin ventovieraalta ihmiseltä viestiä, jossa hän kuvaannollisesti kiemurtelee jaloissani ja esittää alistunutta suuntaani. Tuollainen lähestyminen on lähinnä vaivaannuttavaa. Hyvät käytöstavat kuuluvat mielestäni jokaiselle, riippumatta rooleista. Itse lähden tutustumaan ihmisiin sellaisina kuin ovat, enkä itsekään naamioidu mihinkään rooleihin. Ennen muuta minä en lähde ansaitsemaan kenenkään arvostusta/kunnioitusta tms., eikä kenenkään tarvitse ansaita myöskään minulta moisia. Nuo asiat ovat minulle ikäänkuin lähtöasetelma toisen kohdatessa.
Keskinäinen dynamiikka avautuu tutustuessa toiseen ja sitä kautta selviää kyllä, löytyykö yhteisiä intressejä D/s-kuvioissa ja millaisiksi ne kenenkin kanssa muotoutuvat.

Tähän mielipiteeseen voi kyllä yhtyä. Itsekin karsastan ajatusta ensitapaamisella (saati vasta viestiasteella) alkaa vetämään jotain roolia.  ??? Toisaalta, mähän kyllä olenkin vain jonkinlainen makuuhuonepervo.  ;D