Baarin kannatusmaksut
Syvien tunteiden mukaantuominen sadistismasokistiseen 'suhteeseen' saattaa myös aiheuttaa ikäviä lopputuloksia.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 05.08.2013, 09:27 Syvien tunteiden mukaantuominen sadistismasokistiseen 'suhteeseen' saattaa myös aiheuttaa ikäviä lopputuloksia. Minulle on vähän epäselvää mitä tuolla tarkoitat? Tarkoitatko että sitä satuttaa rakastamaansa ihmistä enemmän kuin jos syvää tunnesidettä ei olisi. Vaiko päin vastoin, satuttaa vähemmän?Olen itse sadisti ja suhteessa masokistiin, ollut jo useamman vuoden. Väitäisin että meillä tunneside on niin syvä kun sen on yleensä mahdollista olla. Vapaat kädet minulla on ollut koko ajan, se miten olen halunnut niitä käyttää on kiinni omasta harkinnasta. Masokistini siis luottaa harkintaani ja itsehillintääni täysin.Pikemminkin meillä on ollut päinvastainen ongelma. Jossain vaiheessa kun tunteet alkoivat syvenemään, oli kieltämättä vaikeaa tuottaa kipua sen masokisti tarvitsi. Oli suuri tarve myös hellyydelle ja sessiot meni välillä paijailun puolelle. Minua itseäni asia vaivasi varmasti enemmän kuin kumppaniani. Oli jotenkin vajaa olo jälkeenpäin, tuntui etten saanut enkä antanut tarpeeksi.Puhumalla tuokin vaihe meni ohi aika pian.Mutta tätä et varmaan kai tarkoittanut?
Itselle orja termi liittyy vain roolileikkiin ja jää sinne kun leikki ohi.Ketään ei voi omistaa vaikka jotkut täällä niin kuvitteleekin..kyseessä on vain visio.
Itse en myöskään per se allekirjoita että M/S-suhde on automattisesti D/s maailmaan kuuluva... se voi olla mutta siinä kaikki.
Taas, se ainoa 'oikea' sadismihan ei huomioi 'kohdetta' milläänlailla, mutta tämä johtaa yleensä rikokseen.
Toimivan kommunikaation mukana tulee sitten kivasti perässä ne muut tärkeät asiat, kuten luottamus ja henkinen yhteys ja kiintymys.
Kun satutan toista nautinnokseni niin koen kyllä olevani oikea sadisti, vaikka suuresti välitänkin kohteen hyvinvoinnista. Mutta tämä on niitä ikuisuusaiheita....
Silloin kyseessä on leikkiorja... mutta näin mennään jo aika heikolle väittelyalueelle, toki M/s-suhdekin on omalla tavallaan roolileikki. Mutta kun riittävän paneutuvasti leikitään niin on se omistussuhde ihan riittävän todellisen tuntuinen. Toisaalta kyseessä on tietenkin "pelkkä" visio, koska orjalla on aina yksi peruuttamaton oikeus. Oikeus lähteä pois suhteesta.
M/s on tässä merkityksessä Master/slave ja on varmasti D/s-maailmaan kuuluva.
LainausM/s on tässä merkityksessä Master/slave ja on varmasti D/s-maailmaan kuuluva.Beep saanen olla eri mieltä koska D ei välttämättä ole M....
.... stogekin rajasi lipsumistaipumuksen itseensä hyvinkin vastuullisesti.
Lainaus käyttäjältä: VSOP - 05.08.2013, 20:22LainausM/s on tässä merkityksessä Master/slave ja on varmasti D/s-maailmaan kuuluva.Beep saanen olla eri mieltä koska D ei välttämättä ole M.... Joku voi tietysti ajatella toisinkin.