Baarin kannatusmaksut
Suhteen pitää mielestäni rakentua myös hyvän ihmissuhteen varaa. Suhteen, jossa myös uskollisuus on kunniassaan. Ja taas selvennökseksi, suhteeseen voi mielestäni liittyä myös ulkopuolisia suhteita, jos ne ovat yhteisen tahdon mukaisia. Sen sijaan ulkopuoliset ja salasuhteet eivät mielestäni ole suotavia eivätkä muutkaan jutut, jotka loukkaavat toista osapuolta eivätkä perustu yhteiseen tahtoon.
Yhtäkkiä se meidän yhteinen tahtomme ja haaveemme oli muuttunut tämän naisen tahdoksi, jossa päällimmäisenä vaikutti olevan panettaa Valtiatartani hänen orjallaan. Valtiattareni joutui niin syvälle tämä dommen pauloihin ja Häntä vietiin kuin pässiä narussa.
Mä taas olen miettinyt miten D/s -suhde muuttuu jos jompi kumpi tai molemmat rakastuvat toisiinsa tai eri henkilöihin. Selvää on vaan se, että D/s -suhde muuttuu. Entäs jos tahtotilat ovat vielä eri suuntaan.
...miten D/s -suhde muuttuu jos jompi kumpi tai molemmat rakastuvat toisiinsa tai eri henkilöihin...
"Stoge"Siinä maailmassa, missä olen, orjat eivät ole luopuneet ihmisarvostaan. Orjat ovat kallisarvosia eikä niitä tule kohdella huonosti tai "laittaa kiertoon" kuin aivan pakottavista syistä. Omistussuhde voi olla hyvinkin ihmissuhde, ja sen tulisi nimenomaan ollakin sellainen. Minulle M/s-suhde on normaali ihmissuhde siinä missä vaniljasuhdekin. Ilman mitään tunnesidettä mielestäni M/s-suhteella ei ole oikein elämisen mahdollisuuksia. Kukapa haluaisi ottaa sellaista vastuuta ilman sitä vahvaa motivaatiota, jonka tunneside luo?Sinulla taitaa olla hiukan vaikeuksia hahmottaa tällaisen suhteen laatua. M/s-suhde on nimenomaan D/s-maailmaan kuuluva asia. S/M-toiminnassa ei sinänsä mitään orjia ole.
Lainaus käyttäjältä: keke - 04.08.2013, 15:46 Yhtäkkiä se meidän yhteinen tahtomme ja haaveemme oli muuttunut tämän naisen tahdoksi, jossa päällimmäisenä vaikutti olevan panettaa Valtiatartani hänen orjallaan. Valtiattareni joutui niin syvälle tämä dommen pauloihin ja Häntä vietiin kuin pässiä narussa.Sinun Valtiattaresi löysi vahvempansa ja muuttui subiksi hänen edessään?Eikö sinun pitäisi olla Keke iloinen siitä, että pääsit eroon Valtiattarestasi jolta ei löytynyt tarpeeksi omaa tahtoa ja voimaa pitää oma haluttu linja kenenkään vaikuttamatta siihen.Jos suhteenne olisi jatkunut, olisitko pystynyt edelleen kunnioittamaan Valtiatartasi vaikka olit nähnyt hänen väistyvän rinnaltasi ja muuttuvan tahdottomaksi toisen käskettäväksi.
"Stoge"Siinä maailmassa, missä olen, orjat eivät ole luopuneet ihmisarvostaan. Orjat ovat kallisarvosia eikä niitä tule kohdella huonosti tai "laittaa kiertoon" kuin aivan pakottavista syistä. Omistussuhde voi olla hyvinkin ihmissuhde, ja sen tulisi nimenomaan ollakin sellainen.
Minulle M/s-suhde on normaali ihmissuhde siinä missä vaniljasuhdekin. Ilman mitään tunnesidettä mielestäni M/s-suhteella ei ole oikein elämisen mahdollisuuksia. Kukapa haluaisi ottaa sellaista vastuuta ilman sitä vahvaa motivaatiota, jonka tunneside luo?Sinulla taitaa olla hiukan vaikeuksia hahmottaa tällaisen suhteen laatua. M/s-suhde on nimenomaan D/s-maailmaan kuuluva asia. S/M-toiminnassa ei sinänsä mitään orjia ole.