Baarin kannatusmaksut
jes.. tähän tapahtumaketjuun uppia.. luulin jo, että ko bileet on jääny takavasemmalle, kun ite oon kyllä menossa..
Tämä Åboriginaali ilmoittelee sen verran että haluan toivottaa kaikki paikalle saapuvat tervetulleiksi. Luvassa hyvät pirskeet, Setan ja Baletin yhteisbileissä on aina ollut meno kohdallaan Eli tervetuloa joukkoon kummaan ja bileitä vielä pohtiville, ei muuta kuin suunta kohti turun Klubia, menoa riittää aina aamuneljään.
Kettu eihän voida koska se olisi etiketti /käyttäytymisrike. Hys Hys vaan ettei kukaan joka ollut paikalla saa tietää mtn. Joskus tuntuu että ne säännöt on luonut Turkulainen...niin vahvasti tulee Turun Taudin tunnusmerkit pintaan...ja en keksi tähän sopivaa hymiötä enään.
Lainaus käyttäjältä: VSOP - 10.08.2013, 15:35Kettu eihän voida koska se olisi etiketti /käyttäytymisrike. Hys Hys vaan ettei kukaan joka ollut paikalla saa tietää mtn. Joskus tuntuu että ne säännöt on luonut Turkulainen...niin vahvasti tulee Turun Taudin tunnusmerkit pintaan...ja en keksi tähän sopivaa hymiötä enään.Eiköhän voi edes kertoo mitä olet itse tehnyt höh...
Lainaus käyttäjältä: VSOP - 10.08.2013, 15:35Kettu eihän voida koska se olisi etiketti /käyttäytymisrike. Hys Hys vaan ettei kukaan joka ollut paikalla saa tietää mtn. Joskus tuntuu että ne säännöt on luonut Turkulainen...niin vahvasti tulee Turun Taudin tunnusmerkit pintaan...ja en keksi tähän sopivaa hymiötä enään.Jutuista päätellen Soppi ei oo menossa bileisiin ?
Lainaus käyttäjältä: kettutyttö - 10.08.2013, 18:49Lainaus käyttäjältä: VSOP - 10.08.2013, 15:35Kettu eihän voida koska se olisi etiketti /käyttäytymisrike. Hys Hys vaan ettei kukaan joka ollut paikalla saa tietää mtn. Joskus tuntuu että ne säännöt on luonut Turkulainen...niin vahvasti tulee Turun Taudin tunnusmerkit pintaan...ja en keksi tähän sopivaa hymiötä enään.Eiköhän voi edes kertoo mitä olet itse tehnyt höh...4. Juhlissa tapahtunut jää sinneHyvään kinkyetikettiin kuuluu myös se, ettei bileiden tapahtumista tai juhlavieraista kerrota jälkeenpäin. Vieraillamme, myös sinulla, on oikeus juhlia anonyymisti.http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=3612.msg59157#msg59157