Baarin kannatusmaksut
D-ihmisen kannattaa etukäteen miettiä, että antaako etätehtäviä ja millaisia etätehtäviä antaa? Pian voi huomata, että D on itse saanut enemmän tehtävää kuin on alunperin ajatellutkaan.
Etätehtävä juuri ennen kohtaamista voi olla parhaimmillaan todellista esileikkiä ... - Nam!
Olen varmaan surkea D. Näitä ei tule harrastettua - lainkaan.Kokisin itseni lähinnä hölmöksi, jos alkaisin aikuiselle miehelle lähettämään viestejä, missä käsken tekemään jotain tehtäviä tai temppuja. Kyllä kuuliaisuutta/tottelevaisuutta voi osoittaa muillakin tavoilla, minulle ainakin. Onko siihen edes tarvis?Korkeintaan saatan kiusata etänä päivän pari ennen tapaamista, sen verran vain että housuissa tapahtuu liikettä. Että on sopivan jännittynyt ja kiihottunut olotila jo saapuessa. Subjektiivisesti. Meillä näin.
Jos jokin oikea tehtävä tule, esim. tarvis hakea sessiota varten jotain jostain, sitten koen sen oikeasti tärkeäksi ja D:lle tarpeelliseksi joten niihin saa ja pitää paneutua kunnolla.
Miksi kaikki ovat etätehtäviä vastaan?? (tai etäsuhdetta, jos ei ole mahdollista nähdä niin usein livenä)Mikä niissä on oikeasti hankalaa?
D/s-suhde = ihmissuhde, s/m-suhde = ihmissuhde. Kahden tai useamman ihmisen suhde.