Kirjoittaja Aihe: Tyttöjen piknik 31.8  (Luettu 18772 kertaa)

daeka

• Vieras
Tyttöjen piknik 31.8
« : 27.07.2013, 15:19 »
31.8 lauantaina olisi tarkoitus taas nauttia kesästä ihanien naisten seurassa piknikillä Helsingissä.
Juhlistetaan nyt sitten kesän loppumista kunnolla :)
Tervetulleita myös kaikki uudet. Tämä on rento tapa tutustua muihin kinkynaisiin

Ilmoittautumiset yksärillä.
Lisätiedot ilmoitetaan myöhemmin osallistujille yksärillä.

daeka

Aino

• Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #1 : 27.07.2013, 16:03 »
Jee!

Minä jo mietin, että milloinkas pikniköidään. Hauskaa oli viimeksi, joten pakkohan tänne on päästä.  8)

Poraaja

• Vieras
« Vastaus #2 : 27.07.2013, 16:03 »
Nyt on pakko laittaa taas klassisesti:

Tämä olisi ainoa syy maailmassa minulle pukeutua kukkamekkoon ja korkokenkiin. Voisin jopa laittaa vähän meikkiä.

Hyvää piknikkiä teille, Puttepossun nimipäivää meille kaksilahkeisille  :'(

Aino

• Vieras
« Vastaus #3 : 27.07.2013, 16:05 »
Nyt on pakko laittaa taas klassisesti:

Tämä olisi ainoa syy maailmassa minulle pukeutua kukkamekkoon ja korkokenkiin. Voisin jopa laittaa vähän meikkiä.

Hyvää piknikkiä teille, Puttepossun nimipäivää meille kaksilahkeisille  :'(

Voi rakas! Tän mä tahtoisin kyllä nähdä... ;D  >:D

:love:

plasticdoll

• TörkyTeatteri
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Addicted to Black
  • Galleria
« Vastaus #4 : 28.07.2013, 12:52 »
Jibbajeii, tyttöjen miitti. Olen messissä :)

Riverlady

• Vieras
« Vastaus #5 : 28.07.2013, 12:59 »
+1

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #6 : 28.07.2013, 14:45 »
Tänne voisi yrittää päästä, niin ei olisi Putte-olo... :D

Tekni

• Vieras
« Vastaus #7 : 28.07.2013, 20:54 »
Hmmm... uskaltautuisikohan paikalle jos työvuorot sattuisivat sopivasti. En ole yhdessäkään miitissä vielä käynyt joten iik! Tyttöjen piknik tosin kuulostaa houkuttelevalta ja ehkä ei-niin-pelottavalta.
Mihin mennessä pitää ilmoittautua? Saan työvuorot tietoon parin viikon sisään.

plasticdoll

• TörkyTeatteri
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Addicted to Black
  • Galleria
« Vastaus #8 : 28.07.2013, 22:23 »
Hmmm... uskaltautuisikohan paikalle jos työvuorot sattuisivat sopivasti. En ole yhdessäkään miitissä vielä käynyt joten iik! Tyttöjen piknik tosin kuulostaa houkuttelevalta ja ehkä ei-niin-pelottavalta.

Mukaan vaan ! Tämä on just semmoinen matalan kynnyksen miitti, jossa on yleistä turinaa ja tutustumista. Eikä tarvitse pelätä, ei kukaan syö uusia, ja sitäpaitsi yleensä on ollut niin paljon piirakoita, patonkeja, hedelmiä yms. eväitä että niissä on riittänyt syötävää ;)
Ilmoittautumisella ei ole mikään hoppu.

daeka

• Vieras
« Vastaus #9 : 28.07.2013, 22:24 »

Ilmoittautumisella ei ole mitään kiirettä. Kunhan laitat viestiä vaikka piknikkiä edeltävänä päivänä niin ehdin vielä laittaa vastauksena tarkemmat tiedot.
Ja tosiaan nämä on hyvin rentoja ja ei yhtään pelottavia tapahtumia. Itsellänikin oli ensimmäinen kinkytapahtuma tyttöjen piknik eikä silloin hetkeäkään tuntunut siltä, että olisin uutena naamana ollut porukassa ulkopuolinen.

_Bambi_

• Vieras
« Vastaus #10 : 29.07.2013, 17:11 »
Hilipatipippan - tyttöjen piknik - oiva kesäkauden päätös  :love:

Tuhmakisu74

• Vieras
« Vastaus #11 : 29.07.2013, 23:53 »
Jepsjee, työvuorotoive laitettu listaan (=tuo päivä vapaaksi). Vahvistan sitte yksärillä kun vuorot varmistuu.

Oli kyl niimpal kivaa viimeksi ja tosiaan semmoinen juttu johon uskaltaa ujopiimähkökin henkilö tulla. :)

Aino

• Vieras
« Vastaus #12 : 31.07.2013, 10:27 »
Kaikille Vinolainapankista kiinnostuneille wink wink! Meitä toiminnassa mukana olevia on paikalle tulossa ainakin allekirjoittanut, joten picnik on kaikille ihanille naisille hyvä mahdollisuus kysellä lisätietoa ja jos ei ennestään tunne ketään mukana olevaa, niin saada myös ne suositukset, että pääsee liittymään toimintaan. ;)

Jee jee, piknikkiä odotellen! 8)

Amynsomnia

« Vastaus #13 : 31.07.2013, 15:18 »

Tänne on pakko tulla, keinolla millä hyvänsä! O:-) >:D

Anna

• Vieras
« Vastaus #14 : 31.07.2013, 17:46 »
Mukaan vaan ! Tämä on just semmoinen matalan kynnyksen miitti, jossa on yleistä turinaa ja tutustumista. Eikä tarvitse pelätä, ei kukaan syö uusia, ja sitäpaitsi yleensä on ollut niin paljon piirakoita, patonkeja, hedelmiä yms. eväitä että niissä on riittänyt syötävää ;)
Ilmoittautumisella ei ole mikään hoppu.

Mä(kin) olen nasu ja ujo piimä ja kauhusta kankeana tapaamassa uusia ihmisiä isolla porukalla, mutta jos nyt koskaan mihinkään saisin tultua niin kyllä tässä ainakin oli ihanan rohkaiseva viesti. Matala kynnys tutustua kinkytyttöihin ja läjä (muitakin) herkkuja, kuulostaa hyvälle. :)