Kirjoittaja Aihe: Tyttöjen piknik 31.8  (Luettu 18766 kertaa)

Amynsomnia

Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #30 : 27.08.2013, 10:53 »
Ja minun mielestäni se on äärimmäisen hyvä ja kunnioitettava ratkaisu!
Kaikki meistä kun eivät halua ns "ylimääräistä julkisuutta".

playwrite

• Vieras
« Vastaus #31 : 27.08.2013, 22:17 »
Kaipa munkin pitää sitten osallistua ruokapuoleen ettei hävetä tulla tyhjin käsin. Makeaa voisin tuoda, tyyliin jotain keksejä ja tällaista. :)

-katy-

• Vieras
« Vastaus #32 : 27.08.2013, 22:41 »
Kysymys ei ole mistään tietoisesta salaperäisyyden auran rakentamisesta vaan yksinkertaisesti siitä, että kokemus on opettanut, että paikalle eksyy aina ulkopuolisia (lue: miespuolisia stalkkereita). Kaikkien osapuolten yksityisyyden kunnioittamiseksi olemme pitäneet paikan, ihmisten yhteystiedot  ja vastaavat vain ilmoittautuneiden tiedossa.

Kiitos tosiaan yksäristä- en vaan ole tajunnut tuommoisia juttuja tai ei siis esim. Pihlajasaari-miiteissä ole koskaan ollut mitään "järjestysongelmia". Kenties sitten tuo kun on "tyttöjen" tapahtuma, aiheuttaa joissain sekoilun halua  :)

Tuulia

• Kanta-asiakas
  • Piloille hemmoteltu.
  • Galleria
« Vastaus #33 : 28.08.2013, 06:53 »
Enköhän minäkin uskaltaudu mukaan tällä kertaa. Tuomisia täytyy vielä miettiä.. :)

isabella

« Vastaus #34 : 28.08.2013, 15:22 »
Valkoinen Kani ja minä ilmaannutaan paikalle jos minun selkäni kestää. Ja tullaan joka tapauksessa vähän myöhemmin kun Kanilla on töitä. Jos tulemme, tuomme muffinsseja. Ja ehkä oman nojatuolin :))

Tuhmakisu74

• Vieras
« Vastaus #35 : 29.08.2013, 17:54 »
Etukäteisselitys että voin olla melko silmät ristissä piknikillä kun ennen sitä on yövuoro. Jos nukahdan niin tökkikää hereille kun ootte lähdössä. :)

blandina

• TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #36 : 29.08.2013, 18:07 »
Saatan pikaisesti ohimennen käydä kääntymässä, jos kerkiän. Kantokapasiteetti ei valitettavasti mahdollista tarjoiluun osallistumista...

daeka

• Vieras
« Vastaus #37 : 29.08.2013, 19:40 »
Nyt kävi omalle kohdalle huono tuuri ja joudun jättämään piknikin itse väliin.
Lauantaista näyttääkin tulevan se päivä, kun koira viedään lääkäriin, jos ei sitten ihmeparantumista tapahdu huomiseen mennessä :(

_Bambi_ lupasi ottaa vetovastuun piknikistä ja laittaa kaikille osallistujille viestiä. Paljon kiitoksia _Bambille_!

Nauttikaa hyvästä ruuasta ja toistenne seurasta!
Mie liityn näitten kateellisten Putte Possujen joukkoon...

plasticdoll

• TörkyTeatteri
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Addicted to Black
  • Galleria
« Vastaus #38 : 29.08.2013, 20:19 »
Minä joudun myös valitettavasti jättämään tämän piknikin väliin tällä kertaa, koska tämä taitaa olla ainut viikonloppu, kun minulla on sienisilmä-tuttuni kanssa yhteinen vapaa hetki mennä mettään. Nauttikaahan te muut herkuista, kesän lopettajaisista sekä tietysti loistavasta seurasta :) Syksyllä nähdään sisätilamiiteissä!

isabella

« Vastaus #39 : 29.08.2013, 20:23 »
Selkä tykkäsi kyttyrää jo parin tunnin Majavasta. Piknik jää siis meiltäkin väliin. Jos porukka on illemmalla lähdössä jatkamaan oloa ravitsemusliikkeen puolelle, saatamme liittyä seuraan. Hauskaa piknikkiä menijöille :)

Edit: paikanvaihdoksen myötä saatamme sittenkin tulla piipahtmaan. Enttententten... :))
« Viimeksi muokattu: 29.08.2013, 21:11 kirjoittanut isabella »

_Bambi_

• Vieras
« Vastaus #40 : 29.08.2013, 21:20 »
Muutoksen tuulet puhaltavat, jos et saanut yksäriä niin ilmoita.

Lauantaiksi luvattu aurinkoa taivaankannelle !

Aino

• Vieras
« Vastaus #41 : 29.08.2013, 21:43 »
Paikanvaihdos on loistojuttu! Tulen piipahtamaan kahveineni. Maistuuko ruma suklaakakku kellekään,jos tuon? :P

Riverlady

• Vieras
« Vastaus #42 : 29.08.2013, 21:47 »
Paikanvaihdos on loistojuttu! Tulen piipahtamaan kahveineni. Maistuuko ruma suklaakakku kellekään,jos tuon? :P

Hyvin todennäköisesti maistuu. "moni kakku päältä kaunis" jne  :) paikanvaihdos tyytyväisenä noteerattu, ei niin että siin edellisessäkään paikassa olisi vikaa ollut. Päätän huomenna mitä mä tuon mukaan.

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #43 : 29.08.2013, 22:01 »

Hhmm, suklaakakkua silmät sidottuina... Kuulostaa kivalle :D

-katy-

• Vieras
« Vastaus #44 : 29.08.2013, 22:23 »
Jos ei pari pientä ihmettä toteudu, niin tää ei pääse mukaan- toivotan siis kaikenvaralta mukavaa ja rentoa retkeä  :)