Kirjoittaja Aihe: Tyttöjen piknik 31.8  (Luettu 17810 kertaa)

pääkallopinni

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #15 : 01.08.2013, 15:19 »
Hyppään erittäin mielelläni mukaan, koitan lopultakin aktivoitua kunnolla näissä piireissä  8)

mievaan

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #16 : 05.08.2013, 18:40 »
Jos olen kotiutunut lomilta maalta jo tuolloin, niin +1 sit täältä. :)
Mut ilmoittelen lähempänä.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #17 : 08.08.2013, 13:32 »
Ei sijaa amatööreille - sillä välin kun Koko Suomi leipoo (vaikka aika vaikea kilpailla täytekakkuja leipovan poliisin kanssa, joka televisiosarjaan osallistuu  C:-) ) voidaan me kinkyt naiset näyttää miten sitä kaulinta oikeasti käsitellään  >:D . Nyt on taas hyvä tilaisuus testata uudet reseptit ennen kuin niitä valmistaa vanilija ihmisille  ;) .  Itse olen kesän aikana kahlannut läpi Lisa Lemken aivan mahtavia keittokirjoja, jotka löytyvät muuten kaupunginkirjastosta.

Jos olet allerginen jollekin ruoka-aineelle ilmoita siitä tähän ketjuun niin kokkaajat tietävät tarvitseeko reseptejä ruukata johonkin suuntaan.

OPM eli omat pullot mukaan.

Nopeat syövät hitaat. Mitä sinä haluaisit tuoda? Laita tähän ketjuun infoa. Tämä varotoimi on sen vuoksi, jotta ei kävisi niin, että on pelkkää makeaa tai suolaista syötävää.


-makeaa/jälkiruokaa

-suolaista

-lautaset,mukit, aterimet,servetit

-salaattia

-kahvia termoksessa + pieni (soija)maito

-pari patongia + tuorejuusto

-marjoja, viinirypäleitä yms

-muuta, mitä?



Ei stressiä vaikka et pystyisi jostain syystä osallistumaan nyyttäreihin ruokaa riittää varmasti kaikille. Viimeksi olimme hukkua herkkuihin ja patongit - nuo ranskalaiset fallos-symbolit pitivät meille seuraa baarikierrokselle asti.

Muistakaa myös ottaa viltti mukaan, jos sellainen kotoa löytyy. 

Nyt vaan toivotaan, että säät suosivat meitä ihania naisia  :love:  ja saadaan hyvä setti aikaiseksi elokuun viimeisenä päivänä.

pääkallopinni

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #18 : 08.08.2013, 18:10 »
Voin olla se tylsä kaupan kautta kipaiseva nyyttäröijä ja tuoda vaikka sipsejä ja viinirypäleitä.

Amynsomnia

Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #19 : 08.08.2013, 18:20 »
Ja minä voisin tuoda tuon pari patonkia+tuorejuuston.
 :)

Aino

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #20 : 08.08.2013, 18:48 »
Mä voin tuoda kahvia ison termarin, kermaa, sokeria ja soijamaitoa. Jos ehdin, voin leipoa jotain makeaa, mutta voi olla, että elokuun aikataulu ei anna myöden keittiö puuhastelulle... ::)

mievaan

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #21 : 08.08.2013, 19:04 »
Jos tuloni onnistuu, niin voisin leipoa jotain suolaista.
Mutta tähän sit tarviin tietoja allergioista sekä eettisistä ja muista valinnoista (kasvis/maidoton/hyla/karppi/yms.). Ite oon testaillu aikojen saatossa vähän kaikkea "ruokavammaisuutta", niin luulis vaativammatkin vaatimukset täyttyvän.  ;D

daeka

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #22 : 14.08.2013, 17:49 »
Mie toimin taas tänä virallisena kuuluttajana ja muistuttaisin kaikkia, jotka piknikille suunnittelee tulevansa, laittamaan sitä yksäriä minulle päin.
Lähetin juuri kaikille jo ilmottautuneille piknikkiin liittyvän ehdotuksen yksärinä, jos se jostain syystä ei löytänyt perille saakka niin ilmoitelkaa.

SidottuN

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 6
  • viaton tuhmeliini
  • Galleria
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #23 : 15.08.2013, 15:31 »

Kuulostaa hyvältä :) täytyypä yrittää ilmestyä paikalle :)

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #24 : 19.08.2013, 03:41 »
Salaatti näkyy olevan ainakin listalla jäljellä, voin tehdä.

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #25 : 19.08.2013, 08:03 »
Laitetaanpa vähän väliaika infoa:

Astiasto:_Bambi_

Suolaista: mievaan (ehkä)

Patonki/tuorejuusto: Amynsomnia

Viinirypäleet: pääkallopinni

Makeaa: Aino (ehkä)

Salaattia: Tuhmakisu

Kahvi: Aino

Eli ainakin suolaista ja makeaa voi vielä tuoda *mums mums*

daeka

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #26 : 26.08.2013, 23:04 »
Nyt on infoa lähtenyt kaikille osallistujille eteenpäin, joten jos et jostain syystä sitä saanut niin valitathan tänne päin (:

Ja noista ruoka-aine-ongelmista. Mie taidan olla tällä hetkellä oikein mahdollisimman vaikea, sillä ei viljoja, sokeria, muuta paljon hiilihydraatteja sisältävää ja mieluiten kasvisruokaa. Mutta minua ei kyllä tarvi huomioida leipomuksissa, että ei kaikkien muitten ilo katoa sokerisista herkuista :)

Sitten onkin vaikeaa, että mitä voisin itse tuoda, että voin sitä itse syödäkin.
Voisin tuoda kivennäisvettä, pähkinöitä, juustoja ja jotain mitä napostella noiden kanssa, pitää vielä kehitellä...

-katy-

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #27 : 26.08.2013, 23:23 »
Harmillisen salainen miitti epätytölle,muuten ois voinut yrittää mukaan eväitten kera  :)

daeka

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #28 : 27.08.2013, 07:00 »
Harmillisen salainen miitti epätytölle,muuten ois voinut yrittää mukaan eväitten kera  :)

Harmi, jos tämä tuntuu sinusta liialliselta salailulta. Tässä miitissähän nimenomaan on tarkoituksena tehdä mukaan tulemisesta mahdollisimman helppoa, että kaikki uudetkin uskaltavat tulla.
Laitan nyt sinullekin infoviestin yksärillä, jos vielä haluat tulla nauttimaan piknikistä hyvässä seurassa. Tervetuloa!

_Bambi_

  • Vieras
Vs: Tyttöjen piknik 31.8
« Vastaus #29 : 27.08.2013, 09:01 »
Kysymys ei ole mistään tietoisesta salaperäisyyden auran rakentamisesta vaan yksinkertaisesti siitä, että kokemus on opettanut, että paikalle eksyy aina ulkopuolisia (lue: miespuolisia stalkkereita). Kaikkien osapuolten yksityisyyden kunnioittamiseksi olemme pitäneet paikan, ihmisten yhteystiedot  ja vastaavat vain ilmoittautuneiden tiedossa.