Kirjoittaja Aihe: La 20.7.-13 klo 12.00 alkaen. Naruilua ja miittaamista Kaisaniemen puistossa.  (Luettu 12056 kertaa)

kinkye

• Vieras
Ilmeisesti tulossa :)

zognored

• Vieras

peltsi

Kai sitä voisi tulla pyörähtämään paikalla. :)

zognored

• Vieras
Kohta ollaan siellä. Toivottavasti tulee sen verran jengiä että oikeasti kehtaa tehdäkin jotain.

zognored

• Vieras
Täällä ollaan, mutta ketään ei näy.

Leccare

• Baarikärpänen
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Jahas, eli ei kannata tulla.

Galesi

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Oli siellä kuitenkin parhaimmillaan 12 ihmistä eli ihan onnistunut tapahtuma ainakin mun mielestä :)

TragedyForYou

• Vieras
Mä olen vanhemmaksi tultuani niin äääääääärettömän rajoittunut, että oikein kavahdan miittejä missä julkisesti pitäisi tehdä jotain kinkyä..olkoonkin vaikka vain sidontaa.Aina on riski että joku näkee jonka ei tahtois näkevän.Nostan hattua teille rohkeille.

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
Oli kivaa ja porukkaakin ihan sopivasti. Poliisit kohteliaasti katselivat toiseen suuntaan kun ajelivat ohi. :D Yksi kanadalainen kiinnostunut saatiin värvättyä illan bileisiin Wäiskiin.

Mutta eiköhän siitä jotain kuvallista materiaalia vielä baarin puolellakin nähdä. :)

kettutyttö

• Vieras
Kiitikset kaikki osallistujille. Ja teille joita ovat ottanut valokuvia, haluatteko laittaa yksitysviesti ketulle, se antaa sit sähköpostiosoite mihin voitte lähettää ketulle kuvat. Myös sen piiskausvideo olisi kiva saada jos mahdollista. Se oli tosi hauskaa ja kannattaa tehdä uudestaan :love:

Myssy

Oli todella mukavaa puistossa. Kiitos!

heidiAnn

• Vieras
Kiitokset minultakin! Oli todella opettavaista ja silmiä avartavaa saada seurata konkareiden taiteilua. :)

alabamatattoo

• Vieras
hauskaa seuraa, hengailua ja kivaa roikottamista  8)

foobar

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Galleria
Koko päivä meni Tall Ships Racessa ja Tallinnan risteilyllä, mutta kiva kuulla että muilla oli onnistunut tapahtuma.