Baarin kannatusmaksut
Pohdittavaksi:* Millainen ihminen on mielestäsi älykäs?* Oletko itse mielestäsi älykäs? Perustele!* Onko joku toinen kehunut sinua älykkääksi? Kerro missä asiayhteydessä!* Onko sinulla fetissiä älykkäisiin ihmisiin?* Millainen olisi kinkysessio, jossa älykkyys olisi yksi tärkeä elementti?* Voiko seurustelusuhde toimia jos siinä on sekä älykäs ja tyhmä osapuoli (tai useampia älykkäitä ja/tai tyhmiä)?* Onko sinulla muita ajatuksia älykkyydestä?
* Millainen olisi kinkysessio, jossa älykkyys olisi yksi tärkeä elementti?
Tuli juuri mieleen kaikki elokuvat ja televisiosarjat, joissa seksikohtauksen aluksi miehellä on valtavia vaikeuksia saada naisen rintaliivit auki. Onko tämä naisten keino kokeilla miehen älykkyyttä?
Lainaus käyttäjältä: Kettu vinossa - 29.06.2013, 11:15Tuli juuri mieleen kaikki elokuvat ja televisiosarjat, joissa seksikohtauksen aluksi miehellä on valtavia vaikeuksia saada naisen rintaliivit auki. Onko tämä naisten keino kokeilla miehen älykkyyttä? Kröh, ei koske välttämättä pelkästään miehiä, itse olen reputtanut tämän älykkyystestin... Ihmettelin aina miten se hakasten räplääminen auki voi olla miehille niin kovin vaikeaa kunnes itse olin siinä tilanteessa että piti riisua toiselta naiselta liivit. Hitsi, eihän se meinannut onnistua alkuunkaan - ihan eri asia kuin omien liivien riisuminen!
Sanottakoon nyt sitten innokkaimmille vielä, että hakaset olivat silloin enimmäkseen tätä mallia http://img1.gets.cn/110914/309/1315983766428874_309.jpg