Baarin kannatusmaksut
Mielenkiintoinen aihe. Mua tosin myös hämää/häiritsee hieman tämä termi subspace. Jos nyt on ylipäätään samasta olotilasta kyse (niinkuin vaikuttaisi olevan, kommenttien perusteella), niin minä kuten joku muukin oon saavuttanut sen muillakin tavoilla kuin alistumisella. Jolloin etuliite sub on vähän turha tai harhaanjohtava.
Pääsin eilen elämäni ensimmäistä kertaa todella syvään subspaceen.Olin erään naisen asunnolla sängyllä ja hän alkoi piiskata paljasta persettäni raipalla, tämä oli siis ensimmäinen kerta, kun sain raippaa ja ensimmäinen piiskaus yli 10 vuoteen.Heti ensimmäiset lyöntien jälkeen alkoi tulla ihanan rauhallinen ja seesteinen olo. Hän jatkoi piiskaamista raipalla ja paddlella, käytti välillä Wartberg wheeliäkin (eka kerta minulle).Subspace vain syveni ja syveni.Kun piiskaus loppui ja halasin naista, olin ihanan utuisessa olotilassa.Istuin penkillä lähemmäs 20 minuuttia ennenkuin pystyin edes kunnolla puhumaan.Juuri tälläista olen aina hakenut, vaikken edes tiennyt, että tunne voi olla niin voimakas.
Taisin just eilen missata mahdollisuuden tosi syvälliseen kokemukseen, koska EN VAAN USKALTANUT. Ihan luuseri-pelkuri olo :/ En vaan uskaltanut, lopetettiin koko touhu ja käytiin nukkumaan. Harmittaa, kaduttaa, ja tunnen itseni ihan pelkuriksi, kenties olisin saanut lopulta pelkoni voitettuani kokea jotain todella hienoa, mut en uskaltanut heittäytyä siihen. Mut kai pitäis olla armollinen itselleen, aina ei vain pysty tai kykene tai uskalla. Todentuntuinen kuolemanpelko on joskus liian karu kohdattavaksi.