Baarin kannatusmaksut
Entä subit jotka eivät alistu vaan heidät on alistettava. Onko heidän subspace siinä, että vihdoin luovuttavat ja suostuvat alistumaan.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 12.05.2011, 07:23Entä subit jotka eivät alistu vaan heidät on alistettava. Onko heidän subspace siinä, että vihdoin luovuttavat ja suostuvat alistumaan.Kiitos Lady Whip! Olen tässä yrittänyt muotoilla miten minä sinne pääsen mutta tuossa se suurinpiirtein onkin. Silloin kun D on jollain tavoin "tukinnut kaikki karkaamismahdollisuudet", siis en pääse pakoon enkä enää jaksa tai pysty taistelemaan vastaan, mutta hän kuitenkin jatkaa mun kiusaamista ja näen että hän nauttii siitä. Silloin luovutan ja leijailen pois ja hän saa minun puolesta tehdä sitten ihan mitä hän haluaa koska minä olen silloin sellaisessa paikassa missä kaikki tuntuu kivalta.
--- tietyn stimulantin liiallinen käyttö vie viehätyksen ko stimulantilta, sanon mä.
Toiset kapuavat, vai onko tässä parempi sana putoavat, spaceen kertarysäyksellä, toiset valuvat pikku hiljaa. Olotila on upea sekä aikana, että jälkeenpäin.