Kirjoittaja Aihe: Baarilaisten festarit?  (Luettu 16754 kertaa)

rublover

Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #45 : 30.05.2014, 21:37 »
Vauhtiajot. Must juttu.

Norja

  • Vieras
Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #46 : 30.05.2014, 23:58 »
Kun mä oon runopoika ja runkkari mä meen ainaki tonne---->http://www.annikinkatu.net/runofestivaali/ .

jos ette tiedä mikä se on toi annikki niin googlatkaa. hyvin moni teistä ei tänäkään vuonna sukanpesun, telkkarin, chatin, muijansa tai äijänsä palvelemisen takia tai muun tärkeän ohjelman sattuessa ole tuolla, mutta minäpäs olenkin. ja oon ollu since ekakerta bikoos art. there is nothing else but art and fuck and disobedience that matters. ei sisällä monikansallisia paskoja ikivanhoja tai uudenkäheitä hevibändejä eikä muutakaan yyberiä siinä mielessä. ainoastaan tykeimpiä saatavana olevia tunteita ja elämyksiä joita te ette edes ansaitse. tulkaa ja nähkää. mut ettehän te tule fakin erityistalousalueen kekkeruusit. mä voin sit taas hyvällä syyllä vinoilla teille ja postaa feissariin kuvia ja videoita joita te ette tietenkään näe koska vaan mun frendit näkee. ja niitähän mulla ei ole kohta yhtään.


ei vaiskaan! sydämellisesti  :love: :love: :love: terve ja tuloa sit vaan!  ;) sopii myös true-mastereille koska paikalla on tulkki joka tekee kirjoitus virheet puhutun tekstin päälle.

siellä sitte!

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #47 : 31.05.2014, 20:14 »
Kaipa sitä voisi iskeä teinivuosien muistoksi tuskaan :D
Vittumaisesti taas kerran jaettu kiinnostavat bändit silleen tasasesti kolmelle päivälle, että jokaisena olis se 1-2 kiinnostavaa nimeä. Taidan taas jättää väliin.

Puntala ja/tai LPR Hardcore fest kiinnostaisi. Jompaan kumpaan nyt ainakin, kai sitä vielä vähän päälle kolmekymppisenäkin jaksaa kaksi viikonloppua putkeen bailata.

Henrik

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 397
  • Jäpäkyörä mehtäläene
  • Galleria
Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #48 : 03.06.2014, 10:02 »
Jos yrittäisi käydä K-A markkinoilla Turuus ja HML. Muuten pelataan hetken mielijohteilla.

Feird

  • Vieras
Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #49 : 04.06.2014, 00:00 »
Viime aikoina ei oo enää tullu paljon festarei kierreltyä (kalliit liput, ylihintaset kebabit riisillä mist saa todnäk. mahansa sekasin, kaljakarsinat mis joutuu jonottaa lämmennyttä muovituoppi-lapparia, ärsyttävästi eri päiville sijotetut ainoot hyvät pändit...), mut jotain tapahtumia varmaan tulee tänäki kesänä käytyy kattomas. Yks on ainaki Pienet panimot, suuret oluet-festari tossa rautatientorilla. Voi olla et DBTL:ssäki tulee taas kävästyä tai ainaki varjobileissä Puutori Bluesissa. Turun suunnal olis kans joku hiton Mynisrock mis olis kans tuttuja, mut tapahtumana se ei oo nii kovi kummone et ihan välttämät tulee lähdettyy :D Riippuu vähän mite on rahaa ja vapaa-aikaa  8) Keskiaikamarkkinoilla vois siin tietysti samana viikonloppuna käydä, mut se on ollu aika samaa settii joka vuos et kattoo ny.

kinkye

  • Vieras
Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #50 : 04.06.2014, 01:01 »
Tuska 8)

Jukkis

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 643
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria
Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #51 : 04.06.2014, 06:22 »
Turun keski-aika markkinoihin vois jollain porukalla mennä. Olisko kiinnostuneita kokoontumiseen?

Wantrubber

Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #52 : 15.05.2017, 11:34 »
Vuf vuf.

Jos tämänkin nostaisi esille. Mitenkäs muilla tänä kesänä menot ja festarit. Itse olen menossa kuikuilee Rammsteinin rymistelyä Vantaan rockfestareille. Saapi tulla tervehtii mikäli tänäkin vuonna tunnistanee.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2274
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #53 : 15.05.2017, 11:50 »
En tiedä lasketaanko Helsinki Prideä festariksi, mutta sinne ainakin!  :love:

Provinssissa ois Die Antwoord, mutta saa nähdä tuleeko sinne lähdettyä vähän niin kuin yhden keikan vuoksi, varsinkin kun samana viikonloppuna on tuo Pride. Lähellä kotiseutua on Kotkan Meripäivät, jossa en oo käynyt vuosiin ja Ilosaarirock kiinnostaisi, koska se on noista perinteisistä isoista festareista käymättä. Mutta saapi nähdä mihinkä kerkeää ja mihin ei :)

Macy

  • Vieras
Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #54 : 15.05.2017, 12:02 »
Qstockiin nyt ainakin. Sama se on aitojen sisäpuolelle mennä, kun on takapihalla koko tapahtuma  :-*

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #55 : 15.05.2017, 12:06 »

Provinssissa ois Die Antwoord, mutta saa nähdä tuleeko sinne lähdettyä vähän niin kuin yhden keikan vuoksi, varsinkin kun samana viikonloppuna on tuo Pride.

Mua kuumottelee Provinssi juurikin Die Antwoordin takia pitkästä aikaa. Vois päiväseltään käydä kääntymässä, kun ei vanha jaksa pidempään.  :P

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #56 : 15.05.2017, 12:20 »
Tuli ostettua paniikissa kolmen päivän vippi Provinssiin, koska Smartumin kulttuurisaldo uhkasi vanhentua. Näin varhaiskeski-iässä on varmaan sopiva hetki käydä ensimmäistä kertaa ikinä festareilla.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1583
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #57 : 15.05.2017, 13:44 »
Him Tuskassa kiinnostaisi. Tosin en tiedä onko lippuja jäljellä + plus työt saattaa estää paikalle pääsyn.

kuplamuovi

Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #58 : 15.05.2017, 15:39 »
tää menee tänä kesänä VIHDOINKIN sinne ilosaareen joka on ollut suunnitteilla jo ihan liian monta vuotta.
EN MALTA ODOTTAA! <3

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 750
  • Galleria
Vs: Baarilaisten festarit?
« Vastaus #59 : 15.05.2017, 15:40 »
Nummirockiin ja John Smithiin on liput kourassa  :)