Baarin kannatusmaksut
Ihmisen pitää maistua hyvälle, ilman kaikenpeittäviä dödöjä jotka hyvinä ovat plussaa.
Lainaus käyttäjältä: vide - 01.06.2013, 13:43Ihmisen pitää maistua hyvälle, ilman kaikenpeittäviä dödöjä jotka hyvinä ovat plussaa.Kerro joku hyvän makuinen, "plussaa" oleva dödö, kun en ainakaan itse ole semmoisesta kuullut ennen.Aiempi ketju hyvän makuisista ihmisistä:http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=3600.0
Lueskelin sellaista että ananas parantaa alapään ominaismakua makeammaksi ja miellyttävämmäksi molemmilla sukupuolilla. Oli oikein testiryhmässä testattu..Tulos on huomattavissa parin päivän jälkeen.. Ota ja tiedä. Aijon kyllä ostaa huomena viikon ananaspurkit mulle ja miehelle!
Lainaus käyttäjältä: Jolene - 07.06.2013, 00:02Lueskelin sellaista että ananas parantaa alapään ominaismakua makeammaksi ja miellyttävämmäksi molemmilla sukupuolilla. Oli oikein testiryhmässä testattu..Tulos on huomattavissa parin päivän jälkeen.. Ota ja tiedä. Aijon kyllä ostaa huomena viikon ananaspurkit mulle ja miehelle! Eiköhän se maku siitä parane, jos ei syömällä, niin ainakin silloin kun hieroo ananasta alakertaan. Tuolloin tulos on parhaimmillaan heti tuoreeltaan.
Lainaus käyttäjältä: Jolene - 07.06.2013, 00:02Lueskelin sellaista että ananas parantaa alapään ominaismakua makeammaksi ja miellyttävämmäksi molemmilla sukupuolilla. Oli oikein testiryhmässä testattu..Tulos on huomattavissa parin päivän jälkeen.. Ota ja tiedä. Aijon kyllä ostaa huomena viikon ananaspurkit mulle ja miehelle! Tarkoittaisikohan tuo kuitenkin tuoretta ananasta eikä purkitettua?
Hmm voi olla, onkohan sillä niin suuri merkitys tässä asiassa onko se tuoretta vai purkitettua..?
Lueskelin sellaista että ananas parantaa alapään ominaismakua makeammaksi ja miellyttävämmäksi molemmilla sukupuolilla.