Baarin kannatusmaksut
Onneksi perinnöllisiä vammaisgeenejä kantaa vain naiset, niin miesten lisääntymistä ei tarvitse rajoittaa yhtään mitenkään
Perinnöllistä vammaisuutta sairastavan lisääntymistä pitäisi rajoittaa. Sikiötä pitää suojella omalta äidiltään.
meeppä sanoo toi mun isälle.. i dare you xD Onko isäsi kehitysvammainen?hyvät ihmiset tää ei oo paha juttu ollenkaan, mutta se mikä menee överiksi ON..
Lainaus käyttäjältä: FreyasValkyrie - 15.06.2013, 11:40 meeppä sanoo toi mun isälle.. i dare you xD Onko isäsi kehitysvammainen?hyvät ihmiset tää ei oo paha juttu ollenkaan, mutta se mikä menee överiksi ON..En nyt yhtäkkiä keksi mitään enemmän överiä, kuin kehitysvammaiset lisääntymässä laitoksessa keskenään.
En tiedä onko sikiöiden tappaminen oikein vai väärin.
Lainaus käyttäjältä: morjasi - 15.06.2013, 14:12En tiedä onko sikiöiden tappaminen oikein vai väärin.Siitä, onko abortti oikein vai väärin, ei olla koskaan yhtä mieltä. Onneksi abortti onkin Suomessa asia, josta raskaaksi tullut äiti saa päättää ihan itse.
Vaikeasti kehitysvammaisen lapsen tapauksessa (todettu varma tapaus) ei saisi olla oma päätös.
Minkä vuoksi ihmisen, joka ei kykene huolehtimaan edes itsestään kuuluisi tehdä samanlaisia jälkeläisiä?
Joskus tämä tuntuu niin väärältä kun perheet jotka epätoivoisesti haluavat lasta vuosia, eivät sitä saa.Sitten ne jotka eivät sitä halua, niille tulee useita joista eivät kykene eivätkä halua pitää huolta.