Kirjoittaja Aihe: Mäkin haluan Sessiä!! <3  (Luettu 12814 kertaa)

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1202
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #30 : 26.05.2013, 21:46 »
Ainahan tarvetta on....
...vaikka piiitkä tauko jo takanapäin ja parempi mieli.

Jotenkin kierolla tavalla tuohon liittyy vanha ote lääkäripalstalta.

Kysyjä: Lisääkö porkkana potenssia?
Lääkäri: Perjaatteessa kyllä.....mutta vaikea kiinnittää.

LADYANCELIGA

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #31 : 26.05.2013, 21:54 »
Samoin Mäkin Haluan Sessiä...  ;)  Varsinkin Kinky Sexsiä  ;)  :)
« Viimeksi muokattu: 27.05.2013, 12:26 kirjoittanut LADYANCELIGA »

chilinen

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #32 : 26.05.2013, 21:56 »
Kaikkihan sitä haluaa, mutta mulle ei vaan kelpaa mikä/kuka tahansa.

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #33 : 26.05.2013, 23:35 »
sessin sijaan kiliä..  ::)

K-nix

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #34 : 27.05.2013, 01:54 »
Seksin puutostila aiheuttaa sen, että pippeli putoaa käyttämättömyyden johdosta... Oma näyttää roikkuvan uhkaavasti jo :D
Eips, vaan se tilapäisesti kutistuu vain. Muutaman kerrran kun saa niin taas pelittää kuin nuorna miesnä konsanaan.

Mutta varsinaiseen aiheeseen, maistuis mullekin. Yksi tai useampi kumppani kerralla, sitoen, sidottuna tai ei kumpaakaan mutta itseeni kohdistuvaa kipua en välitä saada. Sitä saa ihan siviilissäkin tarpeeksi, joko korvien väli tai nahka kärsii.

Stiletto

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #35 : 27.05.2013, 05:12 »
En tiedä yhtään mitä tällä ketjulla haetaan, joten totean vain mielikuvituksettomasti että seksi maistuu aina, harvon voi valittaa saaneensa liikaa, liian vähän kylläkin...se itse asia kun vaan on niin  :love:

LadyMask

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #36 : 27.05.2013, 11:21 »
 :)

Teinitytöt haluavat "sessiä", ettei äiti ymmärrä puhetta.

Naiset haluavat sexiä, eikös se niin mene?        :love:

Fixx

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #37 : 27.05.2013, 11:41 »
Tätä nykyä suositeltava kirjoitusmuoto on "sexsiä".

Riverlady

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #38 : 27.05.2013, 19:33 »
Kun minä olin pieni ja käytiin isän kanssa vanhainkodissa katsomassa iso-ukkia, viimeksi mainittu tarjosi aina lapsille "karnevaaliseksiä". Siis niitä värikkäällä sokerikuorrutuksella kuorrutettuja Carneval-keksejä. "Seksi" oli aikoinaan sana jota oikein vanha kansa käytti kekseistä.

nyt kyl maistuis joku vähän isompikin cookie :P ja mitäs tääl taas kysyttiinkään

Snooch86

Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #39 : 27.05.2013, 20:14 »
Varsin hyvin kelpaisi, ompahan vaan todella huono etsimään. Sitten kun lähemmin on tutustunu niin sitten toimii varsin hyvin.

Jaa nii että minkäkölaista? Kinkyä sekä alistettuna että toistepäin. Varsinkin julmaa mutta hellää kosketusta on paljon kehuttu. ;)

eugénie

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #40 : 27.05.2013, 21:06 »
Olen myös kuullut tuosta keksiasiasta. Muistan vielä yläasteelta elävästi tapauksen, kun opettaja alkoi puhua jostain seksipaketista erään matematiikan laskuesimerkin yhteydessä (kirjassa sentään luki keksipaketti). Kuulemma hänen kotiseudullaan oli aikoinaan sellainen termi käytössä, oppilaat kyllä silloin raikkaalla 90-luvulla vähän ihmettelivät.

* Itselle kyllä sessistä tuli ensimmäiseksi mieleen sessiointi, varmaan sen takia kun luulin otsikon sanaa "sessiä" verbiksi. Mutta en kai ollut täällä ainoa, jolle pitää sanoa mielummin "hässiä", että menee varmasti perille.

K-nix

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #41 : 28.05.2013, 09:05 »
Koska Sessi oli kirjoitettu isolla otsikossa, minä luulin että kyse on erisnimestä, jonka kaikki muut tuntevat paitsi minä kun olen vasta tullut tänne. Ensivaikutelma oli että se voisi olla joku pervo koira tahikka naispuoleinen, mahdollisesti alistuvahko henkilö. Pakkohan se oli sitten vilkaista mistä oikein on kyse.

Mutta joo, seksi kyllä maistuu aina. Sitähän sanotaan että on hyvää seksiä ja on huonoa seksiä ja se huonokin seksi on kyllä aika hyvää.

Oikeasti olen kerran melkein saanut vähän liikaa. Pääsin silloisen tyttöystävän kanssa ihan omaan rauhaan hotellihuoneeseen ja noin kahdentoista tunnin aikana tuli saatua niin paljon että ajattelin jo ihan pienen hetken että jos samanlaisena jatkuu niin henki lähtee. Totesin kuitenkin että saispahan kuolla onnellisena. Ja kyllä muuten nukutti aika hyvin seuraavana yönä.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #42 : 28.05.2013, 17:13 »
"Seksi" oli aikoinaan sana jota oikein vanha kansa käytti kekseistä.

Telkkarissa pyörivässä Belvita Breakfastin mainoksessa mies nolostuu kun nainen tahtoo aamukeksiä (kun ilmeisesti naisen olisi pitänyt käyttää keksistä sanaa "seksi", ettei sitä ymmärrä väärin seksiksi, vaan keksiksi. Tai jotain sinne päin.  :-\

Fixx

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #43 : 28.05.2013, 17:18 »
"Seksi" oli aikoinaan sana jota oikein vanha kansa käytti kekseistä.

Telkkarissa pyörivässä Belvita Breakfastin mainoksessa mies nolostuu kun nainen tahtoo aamukeksiä (kun ilmeisesti naisen olisi pitänyt käyttää keksistä sanaa "seksi", ettei sitä ymmärrä väärin seksiksi, vaan keksiksi. Tai jotain sinne päin.  :-\
Luulen että tuossa on jotain ruotsalaista alkuperää, jossainpäin länsinaapuriahan tuo lausutaan niin että voi hyvinkin mennä sekaisin. Aikoinaan jossain Maxwell Smartissa tuosta väännettiin ruotsalaisvitsiä, erinomaisen puujalkaisesti.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #44 : 28.05.2013, 19:09 »
Haikeana muistelen maailmanmestaruutta 2011 ja silloin kuulemaani arvoitusta: "Vad är bättre än sex?" "6-1."