Kirjoittaja Aihe: Mäkin haluan Sessiä!! <3  (Luettu 12819 kertaa)

Wibbe

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #15 : 25.05.2013, 11:59 »
Kyllä mulle seksi ja sketsi kelpaa.
nimim. kun mikään ei enää riitä ;)

balthazar

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #16 : 25.05.2013, 12:40 »
Kummallisempaa minusta olisi, jos ei sitä seksinperkelettä haluaisi alkuunkaan. Mutta millä hinnalla moinen tarve tyydytetään? Kieltäydyn kategorisesti masturboimasta toiseen ihmiseen, jota kohtaan en tunne mitään. Aivan yhtä kuluttavaa on olla toisen ihmisen panopuuna, joka on kiinnostunut vain ja ainoastaan siitä että saa sitä kyrpää. Mulle on tärkeää kosketus, silmiin katsominen ja läheisyys. Se että toinen on valmis puhumaan itsestään, ja kuuntelemaan. Kuitenkaan, en koe olevani valmis vakavaan ihmissuhteeseenkaan, so basically i'm screwed... kind of.

Varattujen naisten kanssa oleminen on toiminut aika hienosti, koska varsinaisen pääsuhteen varassa lepää kaikki se, mitä koen minulta odotettavan jos kyseessä olisi vapaa nainen. Kuitenkin, varattujen kanssa on aina se sommittelu, hankaluus riippuu pitkälti siitä hiiviskelläänkö sitä piilossa vai ollaanko avoimemmin. Tämähän olisi tietysti korjattavissa lisäämällä kumppanien määrää, mutta en jotenkin enää taivu siihen ajatteluun, että pitäisi olla leegio toisistaan tietämättömiä naisia. Sitä säätämisen määrää. Puhumattakaan siitä että jokaiselle naiselle pyrin antamaan jotain itsestäni, niin mitä useampi rauta on tulessa, sitä himmeämpi hiillos.

misuli_n

Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #17 : 25.05.2013, 12:58 »
Hyvä kirjoitus edellisellä,
minulle on myös tärkeää silmiin katsominen, kosketus ja tunne.





« Viimeksi muokattu: 26.05.2013, 19:08 kirjoittanut misuli_n »

Pikkukissa

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #18 : 25.05.2013, 13:08 »
Herra Balthazar vei hienot sanat minunkin suusta.

I´m screwed too... Sad.

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 939
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #19 : 25.05.2013, 14:13 »
Varatuissa naisissa on kyllä se hyvä puoli, että heillä on joku jolle nalkuttaa kotona. Eli muualla voivat keskittyä elämän positiivisiin asioihin.

kaide73

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #20 : 25.05.2013, 20:26 »
No, minun profiilissani on kyllä kerrottu, että mikä on mun tilanne. Eli mitä oon hakemassa jne. Lukekaa sieltä ja jos kiinnostaa, niin siitä vaan ykstyisvestiä tulemaan.

Panemaan oon kyllä tänä keväänä päässyt muutamaan kertaan, mutta viimeisimmät S/M-sessiointini taisivat olla keväällä 2011. En ainakaan muista, että olisin sen jälkeen kenenkään kanssa kunnolla harrastanut S/M:ää.

Fixx

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #21 : 26.05.2013, 14:18 »
varattujen kanssa on aina se sommittelu, hankaluus riippuu pitkälti siitä hiiviskelläänkö sitä piilossa vai ollaanko avoimemmin. Tämähän olisi tietysti korjattavissa lisäämällä kumppanien määrää, mutta en jotenkin enää taivu siihen ajatteluun, että pitäisi olla leegio toisistaan tietämättömiä naisia. Sitä säätämisen määrää. Puhumattakaan siitä että jokaiselle naiselle pyrin antamaan jotain itsestäni, niin mitä useampi rauta on tulessa, sitä himmeämpi hiillos.
Mulla on kokemus pikemminkin, että vapaiden naisten kanssa se sommittelu on ihan mahdotonta. Kriteereitä on kertynyt niin mahdottomat pinot, ettei hevillä edes pääse niiden olennaisten kysymysten ääreen. Varatuilla naisilla on selkeämmin asiat ajateltuna eikä silloin tarvitse pelailla mitään pelejä. Voi tietysti myös ajatella, että ne vapaat henkilöt ovat vapaita ihan syystä.

Ja enemmän on kokemusta kyllä siltä ollaan avoimemmin -puolelta. Täsmennetään nyt vielä sekin, etten niin lämpene tuolle varattu-vapaa-kahtiajaolle. Sopimuksista on vain kyse. Eikä hiilloksen hehku riipu määrästä, se on ihan laatukysymys.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #22 : 26.05.2013, 15:27 »
Hassua että vaikka on tehty tälläinen topici, ei kukaan "uskalla/kehtaa" suoraan sanoa: joo mulle kelpais sessi!  ::)

Ehkä ketju tarvitsisi varmaan tarkemman määritelmän, mitä tai kuka on Sessi (otsikossa kirjoitettuna isolla S:llä joten voi olla erisnimi), ja miten se eroaa seksistä. Sitten moni tietäisi paremmin, haluaako sitä/häntä vai ei.  8)

Itseä kiinnostaisi kinkysessio, mutta sen puutostilasta tässä ketjussa ei varmaankaan ollut kyse.

misuli_n

Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #23 : 26.05.2013, 19:25 »
,
« Viimeksi muokattu: 26.05.2013, 21:45 kirjoittanut misuli_n »

Lilith

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #24 : 26.05.2013, 19:49 »
Macig Wand + hyvä mielikuvitus  :love:

Pikkukissa

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #25 : 26.05.2013, 19:56 »
Uuu, Magic Wand... Siitä on jo liian pitkä aika...

Kiitäjä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1367
  • Nirso pikkuhirviö.
  • Galleria
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #26 : 26.05.2013, 20:00 »
Hmm..tämä kaikki kuulostaa todella jännittävälle, muttä nää on varmaan taas näitä isojen poikien juttuja, joista en vaan tajua mitenkään mitn  :o

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1469
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #27 : 26.05.2013, 20:02 »
No ehkä jos jonkun kurssin kävis...hmm...

Pikkukissa

  • Vieras
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #28 : 26.05.2013, 20:03 »
KVG: Violet Wand  ;)

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 641
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Mäkin haluan Sessiä!! <3
« Vastaus #29 : 26.05.2013, 20:17 »
Muistakaa kansalaiset, että kumppaninnekin arvostavat puhtautta:
http://www.youtube.com/watch?v=iwjHLYRLtI8