Baarin kannatusmaksut
Jos ahdistaa pitää mennä lääkäriin joka määrää täsmälääkettä tai sitten yksinkertaisesti välttää ahdistusta tuottavia tilanteita!?Kuvat elää omaa elämäänsä ja hyvä niin. Ja muuten....olen innokas kännykällä kuvaaja myös Taide on iloinen asia
Kinkykännykuvat on tosi jees.
Olen ollu huomaavinani,että valokuvataiteilijoita ahdistaa huonolaatuiset ja kännyräpäykset gallerian sisällössä-Olisko mahdollista kategorisoida valokuvia jotenkin,kuten vaikka valitsemalla kännytason ja taidetason välillä, omat osastot-Pahaa mieltä näin vähentäen
Lainaus käyttäjältä: -katy- - 21.05.2013, 00:12Olen ollu huomaavinani,että valokuvataiteilijoita ahdistaa huonolaatuiset ja kännyräpäykset gallerian sisällössä-Olisko mahdollista kategorisoida valokuvia jotenkin,kuten vaikka valitsemalla kännytason ja taidetason välillä, omat osastot-Pahaa mieltä näin vähentäenMoi,itse en ole moista huomannut, eikä ylläpidolle aiemmin ole muutenkaan kantautunut asiasta palautetta - suuntaan jos toiseen.Galleriassa on jo omat kategoriat teemojen mukaan (13 + kisat), enkä näe syytä miksi niitä pitäisi vielä lisätä. Mielestäni esim. kategoriat "Kännytason sessiokuvat" ja "Taidetason sessiokuvat" kuulostaa lähinnä - hmmm - naurettavalta Itseäni joskus ihmetyttää joidenkin käyttäjien tapa ladata galleriaan joku kuva ja poistaa se parin tunnin kuluttua. Noh, tapansa kullakin.-tt
Usein harrasteräpsäykset näyttävät olevan paljon parempia kuin "pro"kuvat. Mitä vähemmän photoshoppausta, sitä parempi kuva.
Galleriassa on jo omat kategoriat teemojen mukaan (13 + kisat), enkä näe syytä miksi niitä pitäisi vielä lisätä. Mielestäni esim. kategoriat "Kännytason sessiokuvat" ja "Taidetason sessiokuvat" kuulostaa lähinnä - hmmm - naurettavalta Itseäni joskus ihmetyttää joidenkin käyttäjien tapa ladata galleriaan joku kuva ja poistaa se parin tunnin kuluttua. Noh, tapansa kullakin.
Mun käsitys on kyl se että ennemmin "muut" valittaa että niitä ahdistaa "pro-kuvaajien" kuvat kuin toisinpäin. Itsellä on molempia (en ite osaa kuvata yhtään). Ihan älytöntä nillitystä koko tämä topicci. Ei kai niitä kuvia oo pakko kattoa jos ei tykkää itekään en kato sellasia kuvia jotka on epäkiinnostavasta aiheesta. Käytetty kuvausväline tai kuvan laatu ei ole kriteeri.
Onneksi kukaan ei ole vielä pyytänyt ylläpitoa sensuroimaan galleriasta kenenkään henkilökohtaiseen fetissiin liittyviä kuvia jotka ovat aiheuttaneet kyseiselle yksilölle syvää ahdistusta. O:-