Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: zog - 18.06.2013, 23:11Olihan vain viikonloppu. Bileet olivat varsin kokemus. Olisi ehkä suostua vähän maltillisemmin nakkeihin kun ei jäänyt bilettämiselle ihan hirveästi aikaa, mutta eipä tuo toki kadutakkaan. Täytyy hattua nostaa ja suuri tunnustus antaa ChickenRacelle ja toiselle tekniikasta vastaavalle persoonalle (jonka nikki ei minulle tullut tutuksi) todella herkuleaanisesta työsarkasta. Taisivat painaa lähemmäs vuorokauden duunia ilman että pääsivät käytännössä ollenkaan osallistumaan itse biletykseen.Jos en ole ihan väärässä niin sinä olit se upea ilmestys köysikisan juontajana? Ihasteltiin pöytäseurueen kanssa letkeää juontotyyliäsi ja oltiin yhdessä sitä mieltä, että näin se pitää hoitaa. Kiitos siitä!
Olihan vain viikonloppu. Bileet olivat varsin kokemus. Olisi ehkä suostua vähän maltillisemmin nakkeihin kun ei jäänyt bilettämiselle ihan hirveästi aikaa, mutta eipä tuo toki kadutakkaan. Täytyy hattua nostaa ja suuri tunnustus antaa ChickenRacelle ja toiselle tekniikasta vastaavalle persoonalle (jonka nikki ei minulle tullut tutuksi) todella herkuleaanisesta työsarkasta. Taisivat painaa lähemmäs vuorokauden duunia ilman että pääsivät käytännössä ollenkaan osallistumaan itse biletykseen.
Olet väärässä. Minä nimittäin olin se suhteellisen ankean arkinen ilmestys köysikisan juontajana. Mutta kiitän kehuista, olen ollut mielissäni että jengi piti siitä vaikka konsepti on ehdottomasti kehittämisen tarpeessa. Mutta jos päästävät uudestaan niin tarkoitus olisi kehittää. Toivottavasti ihmiset uskaltavat mukaan kisaamaan myös.
Lainaus käyttäjältä: zog - 18.06.2013, 23:43Olet väärässä. Minä nimittäin olin se suhteellisen ankean arkinen ilmestys köysikisan juontajana. Mutta kiitän kehuista, olen ollut mielissäni että jengi piti siitä vaikka konsepti on ehdottomasti kehittämisen tarpeessa. Mutta jos päästävät uudestaan niin tarkoitus olisi kehittää. Toivottavasti ihmiset uskaltavat mukaan kisaamaan myös.Kisa oli kiva idea ja juontaminen sujui hienosti. Meidänkin pöydässä vaan mietittiin, että olis ollu parempi laittaa kaikki kisaajat samaan aikaan selviytymään köysistään. Mut joka tapauksessa tommosta ohjelmaa katsoo mielellään
Lainaus käyttäjältä: SMIle - 19.06.2013, 06:35Lainaus käyttäjältä: zog - 18.06.2013, 23:43Olet väärässä. Minä nimittäin olin se suhteellisen ankean arkinen ilmestys köysikisan juontajana. Mutta kiitän kehuista, olen ollut mielissäni että jengi piti siitä vaikka konsepti on ehdottomasti kehittämisen tarpeessa. Mutta jos päästävät uudestaan niin tarkoitus olisi kehittää. Toivottavasti ihmiset uskaltavat mukaan kisaamaan myös.Kisa oli kiva idea ja juontaminen sujui hienosti. Meidänkin pöydässä vaan mietittiin, että olis ollu parempi laittaa kaikki kisaajat samaan aikaan selviytymään köysistään. Mut joka tapauksessa tommosta ohjelmaa katsoo mielellään Olit lavalla erittäin viihdyttävä. Jotain samantyyppistä settiä lisää + lisää stand-up elementtejä. Pidin.
zog hoiti juontohomman ihan mainiosti, kiitokset siitä ja kivasta ideasta vielä.
--- yritän olla seuraavalla kertaa säntäämättä lavalle sillai "minäminäminäminäää!" että muutkin sinne uskaltautuu. Vähän meinaan nolotti se oma innokkuus jälkeenpäin.
Ja omat kinky stand up- läpät on jo mietinnässä, ehkä ne ensi vuoden Agrokselle valmistuu...
Lainaus käyttäjältä: AndreLinoge - 19.06.2013, 08:44Lainaus käyttäjältä: SMIle - 19.06.2013, 06:35Lainaus käyttäjältä: zog - 18.06.2013, 23:43Olet väärässä. Minä nimittäin olin se suhteellisen ankean arkinen ilmestys köysikisan juontajana. Mutta kiitän kehuista, olen ollut mielissäni että jengi piti siitä vaikka konsepti on ehdottomasti kehittämisen tarpeessa. Mutta jos päästävät uudestaan niin tarkoitus olisi kehittää. Toivottavasti ihmiset uskaltavat mukaan kisaamaan myös.Kisa oli kiva idea ja juontaminen sujui hienosti. Meidänkin pöydässä vaan mietittiin, että olis ollu parempi laittaa kaikki kisaajat samaan aikaan selviytymään köysistään. Mut joka tapauksessa tommosta ohjelmaa katsoo mielellään Olit lavalla erittäin viihdyttävä. Jotain samantyyppistä settiä lisää + lisää stand-up elementtejä. Pidin.Zogin huippujuonnoille plus yksi täältä suunnasta! Tosi hienosti vedetty! Ja SMIlen kehitysehdotukselle samaten komppia.
Lainaus käyttäjältä: Aino - 19.06.2013, 08:55Lainaus käyttäjältä: AndreLinoge - 19.06.2013, 08:44Lainaus käyttäjältä: SMIle - 19.06.2013, 06:35Lainaus käyttäjältä: zog - 18.06.2013, 23:43Olet väärässä. Minä nimittäin olin se suhteellisen ankean arkinen ilmestys köysikisan juontajana. Mutta kiitän kehuista, olen ollut mielissäni että jengi piti siitä vaikka konsepti on ehdottomasti kehittämisen tarpeessa. Mutta jos päästävät uudestaan niin tarkoitus olisi kehittää. Toivottavasti ihmiset uskaltavat mukaan kisaamaan myös.Kisa oli kiva idea ja juontaminen sujui hienosti. Meidänkin pöydässä vaan mietittiin, että olis ollu parempi laittaa kaikki kisaajat samaan aikaan selviytymään köysistään. Mut joka tapauksessa tommosta ohjelmaa katsoo mielellään Olit lavalla erittäin viihdyttävä. Jotain samantyyppistä settiä lisää + lisää stand-up elementtejä. Pidin.Zogin huippujuonnoille plus yksi täältä suunnasta! Tosi hienosti vedetty! Ja SMIlen kehitysehdotukselle samaten komppia. Täältä kans peukku Zogille. Luontevaa ja hauskaa toimintaa. Tahaton mikkitelinekomiikka vaikutti hetkittäin jopa käsikirjoitetulta.
Kiitokset kaikille, tällainen palaute lämmittää mieltä kovasti. Ja mikkitelinehommat eivät tosiaan ollut suunniteltuja, mutta kuuluu vähän niinkuin hommaan yrittää sählingitkin saada viihdyttäviksi, mikä ei todellakaan aina onnistu. Hyvä että tällä kertaa osui.
Smurffien toiminta tuntuu vain parantuneen Aina jää tietysti jotakin huonommalle tolalle, mutta tulkaa/menkää perhana arvostelijat itse tekemään. Mutta varoituksen sanana vaan, että tuota työtahtia ei monikaan jaksa kovin pitkään (viite esim CR:n&Co panostukseen).
Mä lupaan osallistua vastaaviin kisailuihin jatkossakin ja yritän olla seuraavalla kertaa säntäämättä lavalle sillai "minäminäminäminäää!" että muutkin sinne uskaltautuu. Vähän meinaan nolotti se oma innokkuus jälkeenpäin.
Täytyy myöntää, etten kyllä olisi tunnistanut juontajaa, jos olisi pitänyt arvata se Majavassa käytyjen ensikeskustelujen tai baarin ensitekstien perusteella! Mutta nythän meillä on loistava juontaja myös ensi bileisiin?
Kiitänpä edelleen. Kontrasti "siviiliminän" ja "esiintyjäminän" välillä on aina ollut suht kova koska sosiaalisesti olen aina ollut ja olen edelleen aika epävarma, mutta esiintymistilanteissa tunnen oloni aina mukavaksi.
Kiitänpä edelleen. Kontrasti "siviiliminän" ja "esiintyjäminän" välillä on aina ollut suht kova koska sosiaalisesti olen aina ollut ja olen edelleen aika epävarma, mutta esiintymistilanteissa tunnen oloni aina mukavaksi. Siksihän minä olinkin heti ottamassa tilaisuutta vastaan kun väläytettiin että esiintymään saattaisi päästä.
Zog on muutenkin aika aktiivinen, kaikille aina niin kohtelias, olispa kaikki foorumilaiset tuollaisia.