Kirjoittaja Aihe: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet  (Luettu 62840 kertaa)

Khyyttoni

• Vieras
Vs: 15.6.2013 klo 19-03 SMFR:n Kalevala-bileet
« Vastaus #150 : 16.06.2013, 13:00 »
Khyy ja Tony kiittää ja pyllistää :))

missfit

• Vieras
« Vastaus #151 : 16.06.2013, 13:14 »

Ehkä uusille ihmiselle voisi harkita seuraavalla kerralla "huutokauppaa" eli ovella tulleessa kertoo olevansa ekaa kertaa mestoilla ja jättää nimen listaan. Kerran tunnissa sitten huutokaupataan näitä uusia sopivaan porukkaan.. Kun sitä päätyy lavalle nimimerkkinsä kanssa tulee äkkiä kaikille tutuksi ja muut osaavat huomioida ketkä on uusia. Tai no voihan niitä vanhoja konkareitakin huutokaupata.

Tää on hyvä idea! Kannatan :)

Oli ensikertalaiselle monta ihmeeellistä asiaa ja vähän taisi jännittää ::) Onneksi oli tuttuja naamoja ja kavereita
pehmentämässä laskua, sekä vanne jota pyöritellä jos alkoi päässä pyöriä liikaa. Kokonaisuudessaan oli hieno kokemus, tuskin jää viimeisiksi bileiksi.

Kiitos järjestäjille, jotka tekivät mahtavaa työtä ja kaikille jotka olivat ihanasti omia itsejään kaikilla sävyillä  :love:

Ai niin, piti vielä mainita että näin kerrassaan lumoavan köysiesityksen, tietääkö kukaan ketkä olivat ne kaksi ihanaista naista?

Uniform

• Vieras
« Vastaus #152 : 16.06.2013, 13:20 »
Merci beaucoup pour tous les gens du parti  :)

Schönen dank an die organisatoren.

Vormu kiittää ja kuittaa.

candyflip

• Vieras
« Vastaus #153 : 16.06.2013, 13:51 »
Ai niin, piti vielä mainita että näin kerrassaan lumoavan köysiesityksen, tietääkö kukaan ketkä olivat ne kaksi ihanaista naista?

Lumoavat henkilöt olivat Hedwig ruotsista ja PrincessA USAsta. Olen ihan samaa mieltä esityksestä. Haluaisin, että kaikki Suomen sitojat näkisi joskus jotain sellaista. Olin nauliutunut siihen intensiivisesti tunniksi. Näytin kuulemma siltä, että alan pian itkemään.

Terkkuja heiltä: "i just wanted to extend a thank you from me and PrincessA who had an amazing time last night. we felt really welcome visiting our first Finnish bdsm party and had a blast doing ropes together. let's hope we can visit again sometime =)" - Hedwig

suz_anne

• Vieras
« Vastaus #154 : 16.06.2013, 13:53 »
Mukavat bileet ja hyvä tunnelma. Kiitos. :)

LoD

• Asiakas
  • **
  • Haluttu ja rakastettu elämännälkäinen AlfaNainen
  • Galleria
    • Mieleni pimeitä syövereitä
« Vastaus #155 : 16.06.2013, 13:59 »

Lumoavat henkilöt olivat Hedwig ruotsista ja PrincessA USAsta. Olen ihan samaa mieltä esityksestä. Haluaisin, että kaikki Suomen sitojat näkisi joskus jotain sellaista. Olin nauliutunut siihen intensiivisesti tunniksi. Näytin kuulemma siltä, että alan pian itkemään.

Voi damn, missäköhän minä olen tämän aikana ollut kun missasin moisen kokonaan..  ???

blandina

• TörkyTeatteri
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #156 : 16.06.2013, 14:21 »

Terkkuja heiltä: "i just wanted to extend a thank you from me and PrincessA who had an amazing time last night. we felt really welcome visiting our first Finnish bdsm party and had a blast doing ropes together. let's hope we can visit again sometime =)" - Hedwig

Hedwigin sitomista olisin halunnut katsella pidempäänkin. Lontoossa näin kokonaisen esituksen, mutta nyt ei ollut valitettavasti aikaa, kun piti olla samaan aikaan toisaalla. Onhan tuo hieman erilaista, kun mitä Suomessa näin tyypillisesti näkee :)

Ruusu

• Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
« Vastaus #157 : 16.06.2013, 14:29 »
Taas niiaan täältä nöyrästi kiitosta bileidenjärjestäjille. Alkaa hahmottua tuo talkootyön merkitys kun näki nämä puitteet. *Niiaus ja kiitos*

Esitykset olivat hienoja, että on se käsittämätöntä mitä kykyjä meidän poppoosta löytyykään. Tulishow näytti hienolta kesäillan pimentyessä (ja mikäs siinä muurinpohjalettua mutustellen katsoessa) ja miten-ihmeessä-Törkyteatteri-jaksaa-yllättää :D :D Herranjestas, miten pervoa Kalevala-teemasta voikaan saada!

Parastahan bileissä on tuo ihana rento ilmapiiri ja ihanat ihmiset  :love:

Harmitti kun en ehtinyt pitää "Tunnista tämä kasvi ja saat sen itsellesi" -extemporepistettäni pitempään. Ensi kerralla sitten.

p.s Kuka ihme se oli se ihana GoT -pari. Upeat asuvalinnat Teillä!
p.p.s Buffa pisteen viimeisessä vuorossa oleva nainen oli vaan niin...upea ilmestys  :P

Katzku

• Vieras
« Vastaus #158 : 16.06.2013, 14:30 »
Kiitos ihanasta illasta järjestäjille ja osallistujille. Kyseessä oli minun ensimmäiset bileet joten suuri kiitos teille jotka otite mut ystävällisesti vastaan ja erikoiskiitos Quratille joka piti minusta hyvää huolta koko illan. Oli myös ihana saada osallistua buffetti vuoroon. :)

Stoneman

• Vieras
« Vastaus #159 : 16.06.2013, 14:45 »
Kiitos kaikille hienoista bileistä ja esityksistä! Upeita asuja oli taas liikenteessä!

Kyllä sen huomaa että voisi olla itse sosiaalisempi ja tehdä tuttavuutta useampien ihmisten kanssa, mutta aina tulee joku uusi kasvo tutummaksi joka bileissä.

Emily.

• Vieras
« Vastaus #160 : 16.06.2013, 15:00 »
Soturiprinsessa kiittää.
Ensimmäiset Agroksenbileet olivat kyllä nimensä väärti. Kiitos ja tätä lisää :)

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
« Vastaus #161 : 16.06.2013, 15:02 »
nuorukainen

:love:  ;D

Myöskin +1 ihanalle kinkypolykuplalle!

misuli_n

« Vastaus #162 : 16.06.2013, 15:23 »
Kiitos ihanista bileistä!  :love:
Hyvä tunnelma ja oli kiva nähdä ihmisiä.

isabella

« Vastaus #163 : 16.06.2013, 15:35 »
Kiitokset itseni, seurueeni ja smurffihallituksen puolesta :) Kiitos kaikille järjestelyihin ja muihin töihin osallistuneille, ilman teitä ei olisi bileitä! Myös Törkyteatteri kiittää, meillä oli kivaa ;)

Kaikin puolin mukava ilta oli, joskin aika työntäyteinen. Jos loppuillasta kauniit naiset (you know who you are :love:) tulee vihjailemaan piiskantarpeestaan ja on pakko skipata kun ei vaan jaksa niin silloin on aika väsynyt ;D

catzkiss

• Asiakas
  • **
  • -suburban object-
  • Galleria
« Vastaus #164 : 16.06.2013, 15:45 »
Kiitos tunnelmasta, loistavasta ohjelmasta ja ihmisistä, joita näin illan aikana  :love: tosin tajusin juuri, että vielä jäi tuttuja nikkejä tunnistamatta ihan liikaa illan aikana...
Kiitos ihanalle avecilleni  :love: herrasmiehen seurassa viihtyy aina!