Baarin kannatusmaksut
Ehkä uusille ihmiselle voisi harkita seuraavalla kerralla "huutokauppaa" eli ovella tulleessa kertoo olevansa ekaa kertaa mestoilla ja jättää nimen listaan. Kerran tunnissa sitten huutokaupataan näitä uusia sopivaan porukkaan.. Kun sitä päätyy lavalle nimimerkkinsä kanssa tulee äkkiä kaikille tutuksi ja muut osaavat huomioida ketkä on uusia. Tai no voihan niitä vanhoja konkareitakin huutokaupata.
Ai niin, piti vielä mainita että näin kerrassaan lumoavan köysiesityksen, tietääkö kukaan ketkä olivat ne kaksi ihanaista naista?
Lainaus käyttäjältä: missfit - 16.06.2013, 13:14Ai niin, piti vielä mainita että näin kerrassaan lumoavan köysiesityksen, tietääkö kukaan ketkä olivat ne kaksi ihanaista naista? Lumoavat henkilöt olivat Hedwig ruotsista ja PrincessA USAsta. Olen ihan samaa mieltä esityksestä. Haluaisin, että kaikki Suomen sitojat näkisi joskus jotain sellaista. Olin nauliutunut siihen intensiivisesti tunniksi. Näytin kuulemma siltä, että alan pian itkemään.
Lainaus käyttäjältä: missfit - 16.06.2013, 13:14Ai niin, piti vielä mainita että näin kerrassaan lumoavan köysiesityksen, tietääkö kukaan ketkä olivat ne kaksi ihanaista naista? Lumoavat henkilöt olivat Hedwig ruotsista ja PrincessA USAsta. Olen ihan samaa mieltä esityksestä. Haluaisin, että kaikki Suomen sitojat näkisi joskus jotain sellaista. Olin nauliutunut siihen intensiivisesti tunniksi. Näytin kuulemma siltä, että alan pian itkemään.Terkkuja heiltä: "i just wanted to extend a thank you from me and PrincessA who had an amazing time last night. we felt really welcome visiting our first Finnish bdsm party and had a blast doing ropes together. let's hope we can visit again sometime =)" - Hedwig
nuorukainen