Baarin kannatusmaksut
Ammattiloukkaantujille ja banneista nillittäjille myöskin oma nurkkaus!!
Lainaus käyttäjältä: perapervo - 14.05.2013, 22:42Ammattiloukkaantujille ja banneista nillittäjille myöskin oma nurkkaus!! Jaa näyttää olevan kova kolmikko kssp:stä vauhdissa.
Tjaa yksi ammattiloukkaantuja taisikin jo ilmoittautua
Lainaus käyttäjältä: perapervo - 14.05.2013, 22:29Lainaus käyttäjältä: Qumma - 14.05.2013, 22:26Jonkinlainen elämänhallinta kurssi olisi monelle tarpeen myös. Sinne ei tarvitse hankkia mitään muuta kuin itsensä paikalle. Luulisin että siitä olisi monelle paljonkin hyötyä....mitä näitä viimeaikaisia keskusteluita olen katsellut Amen!! Tämä on loistoidea. Kuka sinne otettaisiin puhujaksi, Nykäsen Matti vai Tuksu?
Lainaus käyttäjältä: Qumma - 14.05.2013, 22:26Jonkinlainen elämänhallinta kurssi olisi monelle tarpeen myös. Sinne ei tarvitse hankkia mitään muuta kuin itsensä paikalle. Luulisin että siitä olisi monelle paljonkin hyötyä....mitä näitä viimeaikaisia keskusteluita olen katsellut Amen!!
Jonkinlainen elämänhallinta kurssi olisi monelle tarpeen myös. Sinne ei tarvitse hankkia mitään muuta kuin itsensä paikalle. Luulisin että siitä olisi monelle paljonkin hyötyä....mitä näitä viimeaikaisia keskusteluita olen katsellut
Joku piiskantekokurssi vois olla kiva. Siinä voisi eri materiaalejakin käydä läpi jne...
Lainaus käyttäjältä: xlmamma - 15.05.2013, 01:52Joku piiskantekokurssi vois olla kiva. Siinä voisi eri materiaalejakin käydä läpi jne...Komppaus tälle!