Kinkymielessä paras setti on mukana vasta loppumetreillä.
Missä kohdassa?
Eipä tuossa mitään uutta ollut (enkä tajunnut miten mainonta liittyy naisten kokemaan väkivaltaan). Vastamainosten tekijöiden lisäksi mainostoimistot itse ovat välillä kääntäneet tarkoituksella sukupuoliroolit toisinpäin. Sukupuolistereotypioita on usein yritetty purkaa, mutta lopputulos on yleensä ollut vain
koominen tai "väkisin väännetty".
Kukapa sukupuolistereotypioiden vihaaja lopulta keksisi ratkaisun tähän? Miten saisimme mainoksiin vähemmän stereotyyppisiä naisia ja miehiä, että lopputulos olisi oikeasti älykäs ja myyvä?
Jos sarjakuvasankarittaren poseeraus on seksistinen, poseerauksen voi aina uudelleenpiirtää miespuoliselle supersankarille.
http://thehawkeyeinitiative.com/Vastaavia esimerkkejä löytyy myös Escher Girlsistä.
http://eschergirls.tumblr.com/